Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat het wat stiller is omdat veel van de dames zich beroerd voelen en de meesten weer vol aan de bak moeten op het werk.



Ik heb net mijn eerste termijnecho gehad en lijk nu 8+5. Volgende week nog een echo omdat de VK dacht dat ik al 10 zou moeten zijn. Ik heb na stoppen borstvoeding nog geen cyclus gehad en had zelf geen idee hoe ver ik was. Het zou wel verklaren waarom ik nog steeds zo misselijk en moe ben. Ik eet non-stop. Kan eigenlijk niet verzinnen waar ik zin in heb, eet met lange tanden maar het moet. Hopelijk gauw weer gewone trek.



Verder was het weer prachtig om het hartje te zien kloppen. Ook onze zoon zat ademloos te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!



Ja, ook ik was afwezig... Heeeel druk met werk, moe, misselijk en afgelopen dagen mega buikpijn. Wordt nu iets minder gelukkig. Hopelijk is alles nog oke daarbinnen! Wij krijgen volgende week vrijdag pas onze eerste echo, dan ben ik 9+1. Superspannend!



@princess, wat verdrietig om te horen meis :(... Ik wens je heel veel sterkte!!



En gefeliciteerd iedereen die al een prachtig spruitje en kloppend hartje hebben gezien op de echo! Blijft een wonder he ?!!
Alle reacties Link kopieren
Caroline: ik hoop dat je een jurkje kan vinden. Ik heb net voor de zwangerschap een leren peplumjurk gekocht ik doe hem binnenkort maar aan voordat ik hem niet meer pas. Verbergt de buik ook nog mooi!



Mamadees: Succes met je herkansing! Nog even doorzetten.



Cleo: Het blijft mooi he, die bevestiging van een baby in je buik.
Alle reacties Link kopieren
thx voor alle lieve berichtjes!



Ik ben vandaag bij de gyn geweest, op de echo ziet mijn baarmoeder en eierstokken er allemaal prima uit. Ik moet de mk afwachten, het rommelt al wat..net zoals in de week voor mijn menstruatie dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.



Als de mk voorbij is gaan we allebei bloed prikken voor chromosonenonderzoek, stollingsafwijking en nog iets geloof ik.



Ze zij dat ik wel goed vruchtbaar ben, al 3 keer zwanger geweest in 10 maanden tijd. Ook ben ik gezond en in mijn familie zit het ook goed, 80% kans dat een volgende zwangerschap wel goed gaat. Was een prettig gesprek en heb er wel weer hoop door gekregen.

Dit is mijn laatste bericht hier, wens jullie allemaal veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, jij veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent & dat dan alles goed gaat! Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik ben hier ook te weinig, maar Facebook wel, dus een besloten groepje zou leuk zijn! Kunnen we ook onze echo's delen!



Hier vooral nog moe en honger, de hele dag door. Kan van alles eten, maar ik zit snel vol!

Ik werk 40 uur en als ik s avonds thuis kom heb ik geen puf meer om wat te doen. Ik zit dan lekker op de bank, voel me schuldig omdat ik weer niet naar de sportschool ben gegaan.



Moet zeggen de weken gaan wel hard, nu zaterdag dus alweer negen weken. 8 september naar het ziekenhuis voor de prenatale screening. Eerst een gesprek en dan krijg ik dus formulier voor bloedprikken en dan zal ik daarna afspraak krijgen voor nekplooimeting. Dus dan mogen we weer ons wondertje bekijken.



Ik forum vaak mobiel, dus vork degene die deze week nog de echo hebben, veel plezier!



Princess, wat verdrietig zeg, veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat het deze keer wel goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inderdaad ook meer op fb dan hier ;)

Hier ook nog veel moe... sliep dinsdag al om half 9! Het is nu ook nog eens erg druk op het werk dus ipv 3x9 werk ik nu vaker 3x10. Kost me best veel energie (maar werken levert me gek genoeg ook veel energie op!)

Ik heb momenteel een dikke buik! haha zit helemaal verstopt dus mijn darmen ploffen er bijna uit. Nu maar aan de movicolon.



Ik hoop dat snel kan gaan genieten van een volledige zwangerschap princess!!
Alle reacties Link kopieren
Princess



Ik ben hier ook weinig te vinden, meer op fb. heb tijdens mijn laatste zwangerschap goede vriendinnen overgehouden die ik ook eerst op viva heb leren kennen en vervolgens overgestapt naar fb. Misschien is daarom ook even beetje stil van mijn kant, 'ons' contact moet eerst nog groeien en vind het ergens vervelend gevoel dat dit hier openbaar is voor iedereen ipv een besloten groep. merk dat ik dan toch iets meer 'durf' te schrijven dan. Misschien idd een goed idee om na de termijnecho's een besloten groep op facebook aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden ben weer terug van vakantie. Heb morgen mijn eerste echo ben nu 9 weken en 2 dagen.

Ik had vandaag wel bruine afscheiding en maak me er zorgen over maar omdat ik morgen de echo heb wacht i k het af... heeft iemand dit ook gehad? Heb verder geen buikpijn ofzo. Ben zo zenuwachtig echt niet normaal
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor de dames die al een kloppend hartje hebben gezien, ik hoop dat ook te zien morgen!



Princess heel veel sterkte verschrijkelijk!



En een facebook groepje lijkt me een leuk idee ik doe mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel een facebookgroep starten, maar hoe kunnen we dat dan doen? Kan je via viva een privebericht sturen met bijvoorbeeld je naam?
Alle reacties Link kopieren
Als jij mamadees een groep aanmaakt, zouden wij je allemaal een pb kunnen sturen met onze fb-naam. vervolgens nodig jij ons uit via de nieuwe fb-groep.



bruine afscheiding is toch best gebruikelijk? iets van oud bloed en innesteling (ergens een klok horen luiden enzo )
Alle reacties Link kopieren
Ok prima! Ik zal een groep aanmaken en als ik dan van jullie berichtjes krijg met je naam, zal ik je toevoegen aan de groep!

Als je bijvoorbeeld tot de termijnecho wilt wachten kun je me dan pas een berichtje sturen, maar nu kan ook.



Mijn termijnecho is trouwens al op 15 september! Op 9 september weer controle bij vk.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je iig bericht van mij mamadees

Moest wel ff gelijk doen anders vergeet ik het prompt weer

Mocht dan toch onverhoeds iets niet goed gaan met zwangerschap kachel ik me zo weer de groep uit (waar we niet vanuit gaan he?!)
Alle reacties Link kopieren
Redchili, ik zie je berichtje nog niet...ik zal even proberen om jou ook een berichtje te sturen. Als je die van mij wel ontvangt, kun je reageren of mij op fb toevoegen.

We gaan alleen maar van het goede uit!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gedaan mamadees (kan niet slapen ;))
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog even tot de termijnecho. (hoi Lely!)
Alle reacties Link kopieren
Mamadees, ik heb je al een berichtje gestuurd.



Wat verstaan jullie onder de termijnecho? de 12 weken echo?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilly89 schreef op 28 augustus 2014 @ 22:23:

Hoi meiden ben weer terug van vakantie. Heb morgen mijn eerste echo ben nu 9 weken en 2 dagen.

Ik had vandaag wel bruine afscheiding en maak me er zorgen over maar omdat ik morgen de echo heb wacht i k het af... heeft iemand dit ook gehad? Heb verder geen buikpijn ofzo. Ben zo zenuwachtig echt niet normaalBruine afscheiding is oud bloed. is heel normaal, kan inderdaad te maken hebben met innesteling. Veel plezier vandaag, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Termijnecho wordt gedaan tussen de 10 en 12 weken meestal.



Bruine afscheiding: had ik ook tijdens de zwangerschap van zoon. Bij mij was het waarschijnlijk een innestelingsbloeding.
Alle reacties Link kopieren
He dames,



Ik heb mijn FB helaas een aantal weken geleden gesloten. Was een beetje klaar met het social meda gebeuren.

Mocht ik wel weer 1 openen dan laat ik het weten.
Alle reacties Link kopieren
mammadees, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, anders kan ik je geen pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Hey ik kwam er net achter dat in mn instellingen stond dat men mij geen privebericht kon sturen. Heb het aangepast en nu zou het wel moeten kunnen.

Sorry voor mijn stommiteit!

Zouden jullie me nog een keer een berichtje kunnen sturen?

Lottejoy: als het goed is zijn we nu viva-vrienden ;)
Alle reacties Link kopieren
Goed idee! Ik wacht ook nog even, want wil niet dat iemand het via mijn FB ziet :P.



Mijn broertje trouwt met 2 weken en we willen niet dat het voor die datum bekend is omdat ik dat sneu voor hun vindt. Gister al een jurkje gekocht die mijn buikje mooi verbergt haha
Alle reacties Link kopieren
een besloten groep kan je toch niet zien via facebook?



anders moet je de groep even anders gaan noemen mamadees

niet uitgerekend april 2015 want dan wacht ik ook ff met aanmelden....wil ook niet dat andere dat zien...



ga je weer een emailbericht sturen mamadees!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven