Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Broekje. Echt just shoot me



De & Other Stories is zo mooi Zooooooo.... Heb de nikes gekocht en een gave mintgroene muts ( je kunt niet vroeg genoeg zijn)

Mooie stad. Daarna bij vriendin blijven slapen, samen sushi gegeten etc.. Fijn om haar te zien, is veel te lang geleden.



Elynn, je klinkt als een ware huisvrouw, 6 kg aardappels! Hoe is het daar?
Alle reacties Link kopieren
Long time no show



Elynn, leuk je weer te zien hier! Lijkt me heerlijk, een tijdje in de middle of nowhere. Is het allemaal goed bevallen daar? Lijkt me straks wel weer even wennen als je thuis bent



Je trip klinkt goed VD! Welke nikes heb je gekocht? heb er meerdere voorbij zien komen de afgelopen tijd



Cool zeg, die rondreis in Z-Amerika. Lijken me prachtige landen om te bezoeken.



@ bikinitops onder tops: check. Maar wel als het echt heel warm is (en dan niet eens op het strand )



@ MP: ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, een bepaalde zoekterm bij mijn advert te plaatsen Werkte trouwens wel, hierdoor wel eea verkocht.
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Hey Pixx!



Grrrr, dus jij was het op MP. Maar serieus, als ik iets zoek van Acne of Humanoid ofzo hoef ik niet iets van H&M of Vero Moda. Maar ik moet me wel door die 1000+ advertenties heen worstelen. Ik word er niet echt blij van.



Gisteren naar een museum geweest in de buurt van de duitse grens en toen over de grens even bij de DM drogerie wat huismerk eco shampoo, conditioner, face wash, douche gel en bodylotion ingeslagen. Een een paar make up dingetjes. Was leuk om even te kijken. Ben binnenkort in jouw provincie en dan ga ik nog een keer wat uitgebreider.



En verder.... Major off day.
Alle reacties Link kopieren
Ooow das balen, die off day. How come?



DM Hier is er ook een in de buurt, het scheelt echt zo belachelijk veel als je daar je spullen koopt. Is het huismerk daar ook okay?



Leuk dat je binnenkort in de provincie bent Ben je een beetje in de buurt? (app?)
Hell Fucking Yeah!
We gaan op familie bezoek. Familie van Brown. Een neef die al lang in de VS woont. Het is idd wel bij jou in de buurt (moest ik wel opzoeken ). Een grotere plaats, 25 minuten met de auto ten zuid oosten van jouw woonplaats. (Gok dat je het dan weet, anders app ik het).



Heb alles gisteren uitgeprobeerd. Blij met de shampoo, conditioner en face wash. Douchegel is okay, maar de geur is niet helemaal geweldig (ik ben lastig met geurtjes). Geldt ook voor de bodylotion. Doet wat het moet doen, maar de geur is niet briljant. Maar ja, voorlopig is het prima.
Alle reacties Link kopieren
Heb ff op de kaart gekeken en weet nu inderdaad waar je heen gaat
Hell Fucking Yeah!
Dat is best in de buurt, toch? Als je naar de oosterburen gaat, waar ga je dan heen? En ga je ook weleens naar Rossmann of Müller? Ik zoek eigenlijk een plek waar veel winkels bij elkaar zitten. De meeste van die drogisten hebben veel eigen merk. Maar ik wil ook graag Lavera en Logona kopen. Het eerste hebben ze vaak wel, maar het 2e helaas niet.
Ik vind deze bh er tof uitzien.







Dus ik dacht, die maar dan in het zwart. Maar als ik op zwart klik krijg ik deze:







Dat is toch een heel ander model? Ik vond dat lange nou net zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Das inderdaad vrij vreemd ja vind dat onderste model er seauouiseau apart uit zien, net of hij te klein is ofzo
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
het model zelf lijkt ook ineens veel voller door zo'n minitopje en groter broekje. Vaag



Ik heb designerbags nooit zo gesnapt. Maar nu heb ik er twee gezien die ik zooo mooi vind. Dus mocht ik ooit een bonus krijgen ofzo, dan wil ik een van deze





Dat zwarte setje is ook vanuit een beetje een rare hoek gefotografeerd. Kan het ook zijn.



Ik vind die bovenste tas een beetje tuttig Onderste vind ik wel gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Die onderste met die ritsen is
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt verdorie wel herfst buiten



Hell Fucking Yeah!
Hier gaat het wel. Het is nu zelfs zonnig.



Zat nog te kijken of er ergens anders ook nog een & Other Stories zat, maar nog niet. Echt alleen grote steden.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 18:25
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier regent het nog steeds. Al de hele dag, non stop





Ken de winkel & Other Stories alleen van hier, is het nog een nieuwe winkel of alleen nog niet zo bekend in NL?
Hell Fucking Yeah!
Er is de laatste tijd wel een spam invasie op het forum. *zucht*



Het is vrij nieuw. Het is onderdeel van H&M.




Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat nu meer afleid, of dat ze bijna in haar blote kont staat, die zooi op de achtergrond of het feit dat deze spiegel ín de zooi staat (wat dus waarschijnlijk ook wat zegt over de staat van 't ding)
Hell Fucking Yeah!
Wel leuke sandalen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2014 15:43
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2014 15:42
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey.



Spammer. Ga eens weg
Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven