Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 20

09-07-2013 08:53 2562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 20, een klein jubileum en dat mag gevierd worden!







Iedereen die de ooievaar graag voorbij laat vliegen en geniet van het kindvrije leven is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 29 augustus 2014 @ 17:39:

[...]





Heerlijk hè? Ik geniet soms ook van al die vreselijke topics over uitgeputte ouders, agressieve kinderen en het feit dat speelafspraken altijd bij TO zijn met de nodige rommel.

Vanmiddag op de bank geslapen (voel me niet helemaal fit) en net afhaal besteld. Niemand om rekening mee te houden, jihoe !



Jahaaaaaaaaaa

Ik lees die topics echt voor mijn plezier, haha! Het leest zo heerlijk weg tussen de bedrijven door. En iedere keer opnieuw prijs ik mezelf weer heel gelukkig.



Vorige week toen ik een bliksembezoek bracht aan de Ikea was het nog veel erger Maar ja, ik zou en moest per se die mooie witte lantaarn hebben! Dan moet je er gewoon even iets voor over hebben.



Wat een fijn topic is dit toch Ik hoop dat je je snel beter voelt SilverShadow En een maaltijd bestellen is af en toe heel erg lekker! Ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten. Wat heb je besteld?
Alle reacties Link kopieren
Had vanmiddag mijn moeder aan de telefoon. Naar aanleiding van het topic zeurende kinderen bij de kassa wilde ik weten of ik ook altijd lag te etteren en te rellen.



Toen hadden we het over de kindertijd van sibling en mij. We hadden altijd goed te eten en goede kleren maar mijn ouders moesten wel ieder dubbeltje vijf keer omdraaien voordat ze het uit konden geven. Als volwassene is me ook pas opgevallen dat echt alles wat ze hadden naar ons toe ging, nooit kochten ze eens iets voor zichzelf. Geen nieuwe kleren, geen extraatjes, niets. Dat kon er gewoon niet vanaf.



Vind dat serieus knap, echt waar. Veel respect voor mijn ouders, zo opofferingsgezind. Het verschil is ook wel dat zij graag een gezin wilden en daar echt alles voor over hadden. Ik niet

Heb zelf een veel te grote drang naar luxe en verwennerij en het zou me vreselijk lijken om alles te moeten uitgeven aan kinderkleertjes terwijl er voor mezelf ook zulke heerlijke dingen te koop zijn

En zonder kinderen kunnen wij het onszelf ook veroorloven af en toe iets leuks te doen of iets voor onszelf te kunnen kopen. Heerlijk! Verder zijn vriend en ik ook erg gesteld op tijd voor elkaar en voor onszelf. Nee, het is heerlijk zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Heerlijk hè? Ik geniet soms ook van al die vreselijke topics over uitgeputte ouders, agressieve kinderen en het feit dat speelafspraken altijd bij TO zijn met de nodige rommel.

Vanmiddag op de bank geslapen (voel me niet helemaal fit) en net afhaal besteld. Niemand om rekening mee te houden, jihoe !En toch blijven volhouden dat je er zoveel voor terug krijgt en dat het het mooiste is wat je overkomt..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ze zitten allemaal nog in de ontkenningsfase Hiem
quote:himalaya schreef op 29 augustus 2014 @ 20:27:quote:Heerlijk hè? Ik geniet soms ook van al die vreselijke topics over uitgeputte ouders, agressieve kinderen en het feit dat speelafspraken altijd bij TO zijn met de nodige rommel.

Vanmiddag op de bank geslapen (voel me niet helemaal fit) en net afhaal besteld. Niemand om rekening mee te houden, jihoe !En toch blijven volhouden dat je er zoveel voor terug krijgt en dat het het mooiste is wat je overkomt..



Had ik vandaag op dat kassatopic nog een discussie over. (ja ik weet het, niet handig dat ik op zo'n topic reageer, maar er worden zulke domme dingen gezegd)

Echt ik vind die stelling echt zum kotsen. Volgens mij is dat geheimtaal of een soort van cover op/poging om je te verschuilen achter het feit dat het helemaal niet zo'n pretje is en dat je jaloers bent op mensen die kunnen doen en laten wat ze willen.. .
Als zij ineens iets met een ex gaat doen waar ze over loopt te zeuren en daardoor de afspraak met jou afzegt mag je daar zeker wat van zeggen!

Geef rustig aan dat je het vervelend vindt dat ze afzegt en zeker ook de reden die ze daar voor geeft.

Niet meer en niet minder.
Ik zit alleen nog even te bedenken hoe ik dat ga zeggen.

Uiteraard niet agressief of zo. Had ik gisteravond wel de neiging toe, vandaar dat ik dit soort mailtjes savonds ook niet verstuur.



Ik heb overigens van de andere kant ook de neiging om

haar voorlopig even in de negeerstand te zetten...
Alle reacties Link kopieren
@marilyn

Niet mailen... tekst kan veel bozer overkomen en is niet meer terug te draaien. Je zou het een keer kunnen zeggen als jullie elkaar wee zien.

Het zou kunnen dat ze echt wat moest bespreken met haar ex wat haar enorm dwarszat. Maar dan zou het netjes geweest zijn om jou te vragen of het oke is om jullie afspraak te verplaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lambaldag.... uitgeslapen tot 1 uur, ik hoef namelijk voor niemand op te staan! Zit in pyjama op de bank met de 2e film op de laptop. Heb een kleine kater van een cool feestje van gisteren



fijn dat er hier geen peuters rondrennen
Ik heb dit weekend geshopt....wat is het toch fijn om al je geld aan jezelf uit te kunnen geven :-)
Ooh haha een kindervrij topic sinds 2010. Ik ben onder mijn steen uitgekomen. Mijn leven met mijn vriend is prima zo dus waarom zou ik er iets aan veranderen?? Ik heb eens door dit topic heen gelezen en vraag me nu af: is er misschien iemand bezweken onder de druk van de maatschappij ondertussen? Of heeft iemand de biologische klok toch nog horen tikken? :-)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij niet Maulin



* Zet de tv uit en luistert even heel goed *

Nee hier tikt/rammelt nog steeds niks
Alle reacties Link kopieren
@ maulin

Ik zeg altijd: er kleppert hier niks, alleen de brievenbus!

De meeste vrienden snappen mijn standpunt helemaal.

Op wat zure huismoekes na, al noem ik die stiekem geen vrienden maar kennissen....
Heb ook goed geluisterd en hoor hem toch ook echt niet.



Meeehhh morgen weer maandag...
Alle reacties Link kopieren
Nope, ook hier rammelt er niks! Ondanks de overload aan kinderen in mijn omgeving.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Ha koekie, hier precies zo'n dag. Begin me nu weer een beetje mens te voelen
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van lamballen Koek. Wist, totdat jij hier mee ging schrijven, niet van het bestaan van het woord maar het geeft het verloop van de dag (of het gebrek daaraan) wel perfect weer
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb vandaag ook gelambald. Was wel al om 7 uur uit bed, maar heb geen ene ruk gedaan en gewoon lekker gehangen, beetje internetten en ondertussen opgenomen filmpjes gekeken.
Ik heb ook heerlijk gelambald! Van de week een kleine meevaller gehad dus mezelf een Galaxy Tab4 tablet cadeau gedaan. Mijn iPad 1 (jaar kruik) heb ik binnen een halve dag voor een mooi prijsje verkocht via Marktplaats.



De nieuwe tablet helemaal ingericht, alle apps en games die ik leuk vond op de iPad ook weer kunnen downloaden, zooi tijdschriften gedownload om fullcolour te kunnen lezen en net mijn aquarium maar eens groot onderhoud gegeven.



Beetje internetten, online Catan spelen, beetje haken en met een half oog nu naar CSI kijken, genieten!



Oh ja... morgen terug naar de gynaecoloog, uitslag van het weefsel wat weggehaald is en dan zal ze ook nog wel willen kijken of het allemaal goed geheeld is. Laat het wel weten na die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Spannend morgen silvershadow, hopelijk is alles in orde.

Wat een lamballerige zondag is het geweest voor jullie! Ik ben naar de dierentuin geweest met een goede vriend. Erg gezellig en leuk, heb een nogal stressvolle week achter de rug dus kon dit wel even gebruiken.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen Silver!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoeraaaaaaaaaaaa! Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Het weefsel wat is weggehaald was gelijk aan het biopt wat ze een paar weken daarvoor hadden weggenomen. Geen verergering van onrustige cellen, ook niet iets dieper in de baarmoedermond.



Ik mag alles weer en moet over een half jaar terugkomen voor een nieuw uitstrijkje. Dat was probleem 1, hoef ik een half jaar niet meer aan te denken.



Nu probleem 2 aanpakken: nieuwe baan. Ik kan altijd nog in de kinderopvang gaan werken natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Fijn Silver!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder artikel weer op de Televaag:

http://www.telegraaf.nl/v ... _heus_wel_gelukkig__.html



Het stoort me sowieso dat het in artikelen vaak gaat over 'kinderlozen' i.p.v. kindvrijen. Alsof we maar een stelletje zielige sukkels zijn, terwijl we er juist hartstikke blij mee zijn en er 100% achter staan. Er is meer in het leven mensen! Grrr...
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 31 augustus 2014 @ 21:06:

Van de week een kleine meevaller gehad dus mezelf een Galaxy Tab4 tablet cadeau gedaan. Mijn iPad 1 (jaar kruik) heb ik binnen een halve dag voor een mooi prijsje verkocht via Marktplaats.

Cadeautjes voor jezelf kopen is zo leuk! Moest je niet heel erg aan die Samsung wennen? Ik wilde hem de eerste weken soms wel uit het raam gooien Nu ben ik er wel aan gewend.
I would rather shit in my hands and clap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven