Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Goeiemorgen Lamaatje, weer een nieuwe dag . . . . .



Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Prima geslapen hier zoals gewoonlijk.

We gaan er weer tegenaan vandaag.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Hai lamaatje. Ik lees al een hele poos in je topic mee, maar nu ik een account heb kan ik ook hier eindelijk eens reageren.

Vind het heel knap en moedig hoe bewust je met deze ziekte omgaat! Ik heb het ooit ook van heel dichtbij meegemaakt (wie niet helaas tegenwoordig) en herken dus ook dingen in wat je schrijft. Het is vreselijk om fysiek steeds een stapje terug te moeten doen en het gaat ook veel te snel natuurlijk. Maar zoals al vele forummers je hebben verteld, zijn je houding en humor bewonderenswaardig! En je bescheidenheid daarover is niet nodig, maar siert je ook. Afgezien van het feit dat ik je graag lees (en anderen hier met mij), ben ik ook blij dat jijzelf in dit topic steun en ontspanning vindt!

Blijf dus vooral nog lekker rondgalloperen hier. Weet niet of lamaatjes dat doen, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve Lama,



Alweer vrijdag; wat gaat de week snel. Ik wens je een fijne, pijnvrije dag en een lekkere kop koffie of thee op zijn tijd.



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve Lamaatje,

Fijn dat je goed geslapen hebt en ik wens je een ontspannen en mooie dag toe!
Goedemorgen Lamaatje! Hier ook weer wakker na een kort nachtje. Groningen vierde gisteren opnieuw het Groningens Ontzet (1672) met om 23 uur een prachtige vuurwerkshow met muziek en een lasershow. Het vuurwerk was echt overweldigend mooi, het weer was mooi en er waren weer meer dan genoeg mensen die meezongen met het Gronings Volkslied. Wel een plensbui op de fiets terug, dus we kwamen als verzopen katjes weer binnen, maar dat mocht de pret niet drukken.



Een fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Doreia.

Dit weekend hebben wij volksfeest (= kermis, muziek en tentjes) Is altijd wel heel gezellig.



Ik wens je een fijne dag Lamaatje. Hier schijnt de zon na een regenachtige nacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:tejita schreef op 28 augustus 2014 @ 20:23:

Hoi lamaatje vervelend om the horen dat een leuke bezigheid als scrabble toch wel te veel inspanning kost , is een luisterboek misschien niet een idee om een paar uurtjes door te komen?

Wens je een goede avond/nacht toe Niet te, gewoon meer.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 29 augustus 2014 @ 10:00:

Gezellig Doreia.

Dit weekend hebben wij volksfeest (= kermis, muziek en tentjes) Is altijd wel heel gezellig.



Ik wens je een fijne dag Lamaatje. Hier schijnt de zon na een regenachtige nacht.

Hier ook een schitterende dag met veel zon.

Is het al gelukt met het haken? Je lijkt me echt een kleurtjes mens.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Dat klopt wel een beetje.

Ik ben aan het leren, maar ik moet eerst de steken leren. De opzetlus en de losse ken ik nu wel. Ik ben nu aan het oefenen op de vaste.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lamaatje,



Deze stille meelezer laat ook weer eens van zich horen.

Ik lees je topic meerdere keren per dag en wil jou gewoon een hele goede dag wensen.



Je blijft mij inspireren en je bent sterker dan je denkt.



Knuffel van mij
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 29 augustus 2014 @ 11:54:

Dank je wel! Dat klopt wel een beetje.

Ik ben aan het leren, maar ik moet eerst de steken leren. De opzetlus en de losse ken ik nu wel. Ik ben nu aan het oefenen op de vaste.Hey, dat klinkt geweldig Winters. Veel oefenen, dan kun je het straks met je ogen dicht.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, Doreia, dat Gronings Ontzet.



Lama, zullen wij af en toe iets schrijven over onze levens? Alsof we even bij je op de koffie zijn en het over koetjes en kalfjes kunnen hebben. Als je er geen trek in hebt, zag het maar eerlijk hoor.



Hier is de Ballooning aan de gang. Vier avonden achter elkaar gaan er een stuk of dertig luchtballons over ons huis. Onze dochter van drie vindt het een groot spektakel. De ballon die op de kop hing, vond ze het mooist. En de megagrote onderbroek
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt leuk Lama!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 29 augustus 2014 @ 13:43:

Klinkt leuk, Doreia, dat Gronings Ontzet.



Lama, zullen wij af en toe iets schrijven over onze levens? Alsof we even bij je op de koffie zijn en het over koetjes en kalfjes kunnen hebben. Als je er geen trek in hebt, zag het maar eerlijk hoor.



Hier is de Ballooning aan de gang. Vier avonden achter elkaar gaan er een stuk of dertig luchtballons over ons huis. Onze dochter van drie vindt het een groot spektakel. De ballon die op de kop hing, vond ze het mooist. En de megagrote onderbroek

Sorry Lizzy, dan moet ik echt eerlijk zijn, ik ben niet zo'n vertelmens.

De laatste jaren hebben we ook weinig ondernomen hier. Het was werken en daarnaast hobby. Veel bezig met astrologie, films en series dowloaden.

Nu de laatste dagen ook weer een serie op Netflix afgekeken. (Ook 1 van de redenen dat ik wat stiller hier) The Killing, echt een aanrader. En hopen dat under the dome ook snel helemaal uit is, dan gaan we daar ook weer mee verder.

Echt een stelletje huismutsen hier hoor. Af en toe een brood naar binnen en we houden het wel vol. Lamaman is dol op sport kijken.

Volgt wekenlang darttournooien, kijkt veel detectives en kookt graag.

Dus daar hebben we geen kind aan.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Nou, dit topic wordt helaas akelig actueel voor mij. Vandaag te horen gekregen dat mijn papa uitgezaaide longkanker heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 29 augustus 2014 @ 16:44:

Nou, dit topic wordt helaas akelig actueel voor mij. Vandaag te horen gekregen dat mijn papa uitgezaaide longkanker heeft.

Ach meid, wat een pech voor je vader, dat hij ook dit traject in moet.

Hoe oud is hij als ik vragen mag?

Je mag hier alles schrijven wat je kwijt wil hoor. Ik heb zelf geen ervaring met anderen, maar zeker weten dat er hier mensen zijn die ook in dezelfde positie hebben gezeten.

odi et amo
Mijn vader is 69, heeft al maanden pijn. Vandaag gehoord gekregen dat ze er te laat bij zijn, er is niks meer aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Homeland is ook een aanrader!

Rianne
Alle reacties Link kopieren
Oh Rianne.



En mijn dagelijkse groet aan jou, Lamaatje. Veel liefs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 29 augustus 2014 @ 17:54:

Oh Rianne.



En mijn dagelijkse groet aan jou, Lamaatje. Veel liefs!
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 29 augustus 2014 @ 17:24:

Mijn vader is 69, heeft al maanden pijn. Vandaag gehoord gekregen dat ze er te laat bij zijn, er is niks meer aan te doen.

Hebben ze nog wel voorstellen gedaan voor palliatieve behandeling?

Hij hoeft in ieder geval geen pijn meer te lijden. Daar zijn goede middelen voor.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven