Wat vinden we toch veel van van alles....

29-08-2014 17:10 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is sinds kort dat ik wel eens mee lees op het forum. Vooral voor praktische zaken heb ik wel eens wat gepost.



Nu vind ik het zo opmerkelijk dat iedereen zo graag zijn maar vooral haar mening wil geven, terwijl hier lang niet altijd om gevraagd wordt. Ik had laatst gevraagd of iemand leuke ideeën had voor een stukje voor een bruiloft. Tot mijn grote verbazing reageerden heel veel meiden met hun mening over stukjes voor een bruiloft. Dat was toch niet de vraag....



Ik merk lichte irritatie omdat dit slechts een klein voorbeeld is en ik het zoveel meer voorbij zie komen.

Uitzondering natuurlijk als er juist om meningen gevraagd wordt.



Wilde ik even delen, je hoeft hier verder echt niks van te vinden! Ik vind het heerlijk om soms van iets niks te vinden en wilde dat wat meer mensen dat hadden. Dat vind ik. Hihi
Ik vind van alles wat ik niet wil vinden....vanmorgen nog; een flinke hoop in het gazon van de hond van mijn vriend.
anoniem_203329 wijzigde dit bericht op 29-08-2014 17:32
Reden: omdat ik vind dat verhuisd zich niet hoeft te storen aan ik vindt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier op het forum omdat ik het leuk vind om te discussiëren, niet omdat ik zo'n behoefte heb om andermans vraag te beantwoorden of van dienst te zijn.

Dus als het onderwerp van een topic mij boeit discussieer ik graag mee. Als de topic opener eigenlijk liever geen discussie wil maar alleen een pasklaar antwoord op een concrete vraag, dan heeft zij -naar mijn bescheiden mening- pech.

Het is hier niet 'u vraagt wij draaien'.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vind 'ik vindt' lezen storend
+1quote:Broedkippetje schreef op 29 augustus 2014 @ 17:28:

Ik zit hier op het forum omdat ik het leuk vind om te discussiëren, niet omdat ik zo'n behoefte heb om andermans vraag te beantwoorden of van dienst te zijn.

Dus als het onderwerp van een topic mij boeit discussieer ik graag mee. Als de topic opener eigenlijk liever geen discussie wil maar alleen een pasklaar antwoord op een concrete vraag, dan heeft zij -naar mijn bescheiden mening- pech.

Het is hier niet 'u vraagt wij draaien'.Een discussie draait om een bepaald onderwerp, zeg: burengerucht. Hier is het meestal zo dat een TO een onderwerp aansnijdt en vervolgens ' het groepje' daar iets zijdelings verwants van gaat vinden (welke kleur schutting heb je, doe je wel aan mindfullness en is jouw kind altijd stil?) om vervolgens pagina's lang hun mening en geweldige skills op dat vlak te gaan herhalen naar elkaar. Dat is denk ik wat deze TO bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Een mening hebben is haast net zo lekker als piesen met een blaas die op knappen staat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 29 augustus 2014 @ 17:30:

Ik vind 'ik vindt' lezen storendIk vindt verhuisd ipv verhuist storendt. Jij nie dan?
Zoals je weet is verhuist derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd en toekomstige tijd en verhuisd een voltooid deelwoord, dus vervelend voor jou dat jij je hieraan stoort
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 29 augustus 2014 @ 17:31:

+1



[...]



Een discussie draait om een bepaald onderwerp. Hier is het meestal zo dat een TO een onderwerp aansnijdt en vervolgens ' het groepje' daar iets van gaat vinden om vervolgens pagina's lang die mening te gaan herhalen naar elkaar. Dat is denk ik wat deze TO bedoelt.



In een topic over stukjes voor een bruiloft is een discussie over de zin, onzin en gewenstheid van stukjes op bruiloften prima on topic.



En 'het groepje'? Kom op zeg, dat is een inmiddels lang en breed uitgekauwde hoax uit de stoffige forumarchieven.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
De A is van Alweer een topic als deze..de B is van...nou, wie maakt hem af?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Sensy12 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 17:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="verhuisd in "Wat vinden we toch veel van van alles...."" class="messagelink">verhuisd schreef op 29 augustus 2014 @ 17:30</a>:</b>

Ik vind 'ik vindt' lezen storend</div></blockquote>Ik vindt verhuisd ipv verhuist storendt. Jij nie dan? Whahhahahahaahahah
quote:Djin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 De A is van Alweer een topic als deze..de B is van...nou, wie maakt hem af?

Bagger...

De C is van ...
Alle reacties Link kopieren
Clubje? Het nieuwe groepje?
De C is van Cliche, aangezien dit een hardnekkig terugkomend onderwerp is



De D is van......
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 17:40:

[...]



Whahhahahahaahahah
Alle reacties Link kopieren
Dom, want die komt geheid voorbij.



De E van....
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 29 augustus 2014 @ 17:44:

De C is van Cliche, aangezien dit een hardnekkig terugkomend onderwerp is



De D is van......JOU!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 29 augustus 2014 @ 17:36:

Zoals je weet is verhuist derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd en toekomstige tijd en verhuisd een voltooid deelwoord, dus vervelend voor jou dat jij je hieraan stoortJe hebt zo gelijk! Het is 'hij verhuist' en 'hij is verhuisd'.
Alle reacties Link kopieren
TO heeft wel gelijk, vind ik. Ze vroeg om ideetjes, inspiratie voor een stukje, maar moest ellenlange pagina's met meningen doorworstelen om tot bruikbare ideeën te komen. Dan kan ik me voorstellen dat het forumplezier je wel vergaan is.
Alle reacties Link kopieren
Ben het helemaal met je eens sdd, maar gezien de reacties hier vrees ik anderen dat helemaal anders zien.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is het leuke van een forum; je kunt niemand verplichten te antwoorden hoe jij dat wenst
nu nog even de t weghalen Sensy, dan komt alles weer goed
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 29 augustus 2014 @ 17:55:

Tja dat is het leuke van een forum; je kunt niemand verplichten te antwoorden hoe jij dat wenstIn het echte leven lukt dat ook niet helaas
Alle reacties Link kopieren
Caissière:"Wilt u pinnen?"

Klant:"Nee, liever niet. Ik neem het gratis mee. Fijne dag!"
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 29 augustus 2014 @ 17:54:

Ben het helemaal met je eens sdd, maar gezien de reacties hier vrees ik anderen dat helemaal anders zien.Jullie zijn nog niet '' zuur'' genoeg vindT ik.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 18:02:

Caissière:"Wilt u pinnen?"

Klant:"Nee, liever niet. Ik neem het gratis mee. Fijne dag!"
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven