Mode & Beauty alle pijlers

gewoon voor de lol; ik zoek je outfit voor je

04-06-2012 23:02 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Plaatst een plaatje van een outfit die je gezien hebt (bij een celebrity bijvoorbeeld) of op internet

en ik zoek waar en voor hoeveel je een gelijke outfit kan halen.

Ik vind het gewoon leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 augustus 2014 @ 18:30:

Ik ben niet zwanger. Google op merk.

Ze hebben queen mum ook bij Wehkamp. Ik heb verder niet gekeken.



EDIT Maar google zegt wel meer wat niet altijd klopt...Ja, googlen kan ik zelf ook ik hoopte op een toevallige voorbijganger die weet waar :-)
De site van queen mum zelf al wel geprobeerd?

Soms krijg je dan wel informatie over de maten die ze hebben.

Maar bij Wehkamp vanaf maat 27



I
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje; queen mum broek
Alle reacties Link kopieren
Xlong; laarzen smalle schacht tm mt 42



Ik heb nog verder gezocht maar weinig kunnen vinden. Valt niet mee jouw maat met smalle schacht. Zal lastig zijn voor je om laarzen te kopen..
Bij Wehkamp wel een andere in maat 29 die is afgeprijsd.

m ... 1AJ_612354/?MediumCode=86[/NORML][/URL]



Voor de rest alleen andere merken gezien.
Bij VanAssem had ik ook al gekeken op een paar merken die halve maten en smalle schacht verkopen. Maar daar moet waarschijnlijk nog van alles binnen komen. De verkopers houden rekening met de vakantieweek in oktober.



ik heb maat 43 alleen in het zwart gezien, Zoals ieder jaar.
...
.......
gevonden!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het meezoeken, ik ben nogal kritisch en het moest dus precies die broek, in die kleur (zwart) en in die maat zijn, verder koop ik alle positiekleding op marktplaats dus als ik dan iets nieuw ga kopen / veel geld ga uitgeven wil ik dus precies dat, het zullen de hormonen wel zijn



Anyway, de site van Queen Mum bood weinig soelaas qua collectie / verkoop maaaaaar, wel een adres van een winkel bij mij in de stad, waar ze dus precies die broek in die maat hadden, mijn zaterdag kon niet meer stuk
Gefeliciteerd zonnetje.

Shopfinder is meestal wel een mogelijkheid om ook winkels te vinden die gelijksoortige kleding hebben in de winkel.

Ik hoef ook geen gescheurde broeken. :-)



het wel is.
Wie weet waar ik deze look betaalbaar kan vinden? Het origineel is een Ellie Saab jurk, ik vind vooral de kleur erg mooi!



http://photos.posh24.com/ ... iman/leighton_meester.jpg
....
KOrte samenvatting: diverse webshops worden momenteel geladen met nieuw. Ik kijk niet meer, want heb even zelf voldoende voorraad.
[URL="http://www.dressesonly
[URL
[URL=" 49 euro
[img]http://i1.adis
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik heb ook geen foto,

maar ik ben opzoek naar een leuke elegante zwarte jumpsuit die zowel casual als gekleed kan worden gedragen



Let me know, and good luck :D
ik heb ook geen foto.

ik ben op zoek naar een dunne lange gilet, liefst van katoen of sweatstof, die soepel valt. in L of XL

en liefst ook geen zwart.

alvast bedankt!
luray bij de H&M nu een aantal jumpsuits?
Ik wilde deze doen.

en wilde een heel dure plakken. Maar de prijs valt mee en vind ik er toch een die heel mooi is.

Voor de prijs van 100 bloemkolen (zie plus reclame voorbij komen)





Reken zelf maar even uit hoe duur dat is.

Ik heb er een t-shirt van en dat is echt mooi.



Het figuur van het model krijg je er niet voor.



En ik ga ook even bij de bijenkorf kijken.
.. en het hoofd ook niet. Is beter dan de modellen van H&M. Maar dan heb je ook wat.
Ik zoek trouwens een witte legging en dan een capri.

Iemand die nog gezien?

Ik heb wel deze gevonden Die vind ik moi, maar het mag ook goedkoper zijn. Ik draag hem toch alleen maar zo dat er een klein wit randje zichtbaar is.
www.debijenkorf.nl/damesmode/broeken/jumpsuits



oooh, Daar staan pas echt mooie bij. kost wel 2 x die ene van Ladress. Plaatjes mogen niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven