zwanger vanaf juni/juli 2014 nieuw

10-04-2014 20:12 3065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Vanaf juni/juli 2014 zijn wij bezig met zwanger worden!

De tabel is vol, maar gezellig meeschrijven mag natuurlijk altijd!



Zwanger worden/zwanger

NaamLeeftijd#NOD/uitgerekendRonde #Bijzonderhedenteapot26/261e kindje

04/10/2015 4 1x mk en 1x ma met lange nasleep zus198727/28 1e kindje ?? lentefruit 31/36 1e kindje 27/09/2015 7 joy 28/361e kindje6 september9 / 6 na mk dec ma

13/8 uitslag OFO guusje8 24/24 1e kindje 18/06/2015 2 julia_isa 27/30 2e kindje Meisje 2 abbeytje 29/27 2e en 3e kindje

25/10/2015

Tweeling! 10 Bedrust ivm beginnende weeën laurabb 30/30 1e kindje

1/4/2016 Op 27/8/2014 na 13 wkn afscheid moeten nemen van sterretje



Bevallen

NaamLeeftijd#BevaldatumGeslachtBijzonderhedenkrullie1984 30/ 2e kindje16/03/2015jongetje Jip! 7 pond en 53 cmnieuwsbrief 26/1e kindje18/03/2015jongetje2850 grammiss-flower 29/31 1e kindje 11/05/2015 meisje3200 grammadelief0826/30 1e kindje 22/05/2015meisje niekje- elastiekje 27/29 1e kindje 09/06/2015 jongetje Thijs! Wendelala 24/26 1e kindje 08/07/2015 jongetje Siem! 3050 gram 48 cm Ri88 26/29 1e kindje 24/07/2015 jongetje 4295 gram 53 cm





Graag wijzigingen / nieuwe NOD even dikgedrukt of GROOT! Dan kan iemand het in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
@nieuwsbrief ik zou dan bijna 7 weken zwanger zijn, dus het zou denk ik niet eerder kunnen.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
@laurabb: Nou wat een prutswerk van die eerste arts ass zeg en maar goed dat je die ingreep nog gehad hebt dan.

En wat slecht dat je helemaal geen leefregels ofzo meegehad hebt, belachelijk!

Stoer dat jullie het toch weer gaan proberen zodra het allemaal weer kan en gezellig dat je hier mee blijft schrijven.

Hoe is het verder, emotioneel, met je?



@julia-isa: haha het straalt dus van je af, leuk! Dat overgeven is minder leuk, hopelijk is dat snel over.



@joy: ik ben ook heel trots en heel verliefd, hihi

Balen van je lange cyclus en dat je misschien wel geen ei gehad hebt, stommm!



@teapot: o nee meis! Ik duim zo voor je dat het geen mk is, maar gewoon innestelingsbloed. PPff zit je nog best een tijd in spanning.. sterkte en ik duim voor je!



@Ri: spannend! Wanneer wil je gaan testen?



@abbeytje: spannend! Wanneer ga jij testen? Je zit nu 3 dagen voor je NOD toch?



Hier verder weinig nieuws te melden. Morgen weer aan het werk, niet zoveel zin in, omdat ik nog steeds moe ben na mijn nachtdiensten :S
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben bang dat het niet goed is. Bloeden wordt opeens weer heviger en er begint ook een andere pijn in mijn buik :( Ik ben echt heel verdrietig en kan geen afleiding vinden.... Vind niks leuk om te doen nu.... Man is weg met zijn broers, wilde niet dat hij weer naar huis kwam.... Hij kan toch niks doen...
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Och lieverd toch! Je moet nu niet alleen zijn eigenlijk! Heb je geen vriendin die je even kan bellen?

Misschien kun je the voice of holland kijken op rtl4?



Ik denk aan je meis! Wat klote is dit zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Oooooh nee teapot... Ik zou toch je man vragen thuis te komen, dit is echt niet fijn! Al snap ik ook wel dat je even alleen wil zijn omdat hij toch niks kan doen!



Schrijf het hier maar fijn van je af, misschien lucht het een heel klein beetje op...
Teapot, wat shit zeg... Probeer inderdaad ergens afleiding in te vinden. Tv, lezen, vraag iemand om langs te komen.. Heel veel sterkte meis! Denk aan je
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel meiden, krijg natte oogjes van jullie berichtjes Ik ga nu inderdaad the voice of holland kijken. Ik heb de tv op opnemen gezet dus kan lekker door de reclames spoelen.



Ik heb overwogen om een vriend te bellen die hier dichtbij woont, maar iets hield me tegen. Denk dat ik het toch wel fijn vind om even alleen te zijn.



Hebben jullie nog tips wat ik kan doen om het weekend een beetje door te komen? Ik ga denk ik een lijstje maken van allemaal leuke dingen zodat ik niet zo de hele tijd aan het wachten ben totdat het voorbij is... Of totdat het maandag is en ik weer kan gaan werken (hoewel ook misschien ook even moet afwachten hoe handig dat is, echter lijkt het me nu heel fijn om die afleiding te hebben.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij weleens helpt is in een nieuw boek duiken, daar zit ik dan zo in dat ik de tijd vergeet



Een seriemarathon?

Alle films van 1 soort kijken, alle Harry Potters



Ik zou persoonlijk lekker thuis huismussen... Boek, tv, comfortfood, dekentje op de bank...

Maar dat werkt niet voor iedereen

Anders even ergens gaan eten met je man, bioscoopje, wandeling over het strand/bos...
Doe lekker waar je je goed bij voelt vanavond en dit weekend! Echt even aan jezelf denken nu!

Ben je een liefhebber van series? Misschien een idee om een leuke serie te gaan kijken komend weekend. Lekker in bed op de laptop/tablet of via netflix als je dat hebt. Kan je lekker rustig liggen en daar kan je je echt een hele tijd mee vermaken.



Heb je je man wel laten weten hoe het nu met je gaat? Dan is hij in ieder geval op de hoogte..



Alle reacties Link kopieren
Alle Harry Potters is wel een goed idee Ik ben echt gek op Harry Potter! Ik dacht er ook nog aan om misschien een lekkere taart of cakejes te maken, inderdaad comfort food



Bioscoop is inderdaad ook fijne afleiding, even kijken wat man morgen wil. Hij zal ook wel verdrietig zijn... Hij kan zijn gevoelens niet goed onder woorden brengen, hij is geen prater, maar je merkt dan aan alles dat er wat is.



Ik zit nu ook lekker op de bank, voetjes omhoog en onder een dekentje.
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je er van houdt, maar ik hou er heel erg van om naar een dierentuin te gaan, dan neem ik mn camera mee. Lekker diertjes kijken, beetje rondslenteren, mooie fotootjes maken, lekker lunchen! Of lekker een serie kijken (dokter tinus, devious maids, project runway, masterchef australia). Of koekjes of taart bakken. Lekker shoppen. Hoop dat je er wat aan hebt, sterkte meis! En kom maar lekker veel hier typen als dat een beetje helpt!
Alle reacties Link kopieren
@ri, ja hij weet wat er nu gebeurd, hij belde net. Ik hoop dat hij het een beetje van zich af kan zetten. Ik ben ook weer wat rustiger. Komt een beetje met vlagen



Sorry voor de echoposts!
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie lief!! Ik heb het ook aan mijn manager verteld vanmorgen omdat ik niet wist hoe ik met alles om moest gaan, ik moest bij een klant een workshop verzorgen, heb manager gevraagd om alles verder te regelen. Hij was zo ontzettend lief! Hij zei: werk is helemaal niet belangrijk nu, etc. etc.



Er zijn zoveel lieve mensen op de wereld!
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je manager zo reageerde!! En geen sorry zeggen!! Jij bent er ook altijd voor ons met je lieve berichtjes als wij dat nodig hebben!



Is mijn vorige bericht ook zichtbaar? Want ik typ op mn telefoon maar er ging net iets mis toen ik het bericht typte over afleidingstips voor in t weekend!
Alle reacties Link kopieren
@abbeytje dankjewel! Ik zie je vorige berichtje ook! Ik zit inderdaad te denken aan iets lekker bakken en misschien is even shoppen misschien ook wel fijn, iets kopen wat ik helemaal niet nodig heb ofzo :P
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Daar moet je geen sorry voor zeggen hoor meis! Je mag lekker van je afschrijven hoe je je voelt! Het draait nu even om jou en dat snapt iedereen!



Goed om te horen dat je goed voor jezelf zorgt! Dat is het belangrijkst nu!



Abbeytje, je berichtjes zijn zichtbaar!
Alle reacties Link kopieren
Egoposts zijn heel logisch. Je moet vooral even lekker aan jezelf denken. Of wil je dat ik ter afleiding even een egoposts over mijn verschrikkelijke werkdag van gisteren schrijf?



Fijn zeg dat je manager zo reageerde, kun je dat ook even van je af zetten.

Iemand noemde als tip masterchef aussie. Doeeen! Dat kijkt lekker weg!

Als je een spelletjesdoener bent kun je ook fijn cluedoen of risken! Puzzelboekjes, breien, knutselen, haken, loombandjes, kleuren voor volwassenen, geocachen...





Lekker de voetjes omhoog
Alle reacties Link kopieren
Oh ja winkelen. Lekker zalando afstruinen of gewoon real life de stad in ik heb laatst lekker wat vestjes gekocht en nieuwe collecties hangen nu overal!
Alle reacties Link kopieren
O en krullie, mn nod is idd maandag maar mn test moment ( oftewel 14 DPO) is later vanwege late ovulatie en vanuit daar 14 dagen vooruit geteld kom ik op 4 september. Dus nu 6 dagen voor testmoment. Misschien doe ik zondag een extra gevoelige test die 4 dagen van tevoren kan. Maar wil liever tot dinsdag wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben een test doen (ook zo'n extra gevoelige). Ik zit dus nog even in spanning! Lief dat je er naar vraagt
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu teapot? Ben je de avond een beetje doorgekomen? Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht! Dikke knuffel!
spannend hoor abbeytje! zou zo leuk zijn als het nu zo is!

@teapot: fijn dat je baas zo lief was!



hier zware dag gehad. boosheid overheerst over drie dagen opeenstapelingen van slechte communicatie. in principe zouden we gewoon weer het moeten kunnen proberen, maar kans dat we nog een kindje krijgen met een anencefaal (lees: geen schedeldakje) is wel gegroeid van 0,01% naar 4%. daar schrik je wel van. dan nog is kans groot dat het de volgende keer goedgaat, maar ineens is de kans dat het fout gaat 400x groter.

verder belde de verloskundige nog voor nabespreking. die was ook ontsteld over de gang van zaken bij het ziekenhuis. over een week is de bruiloft en ik heb er zo geen zin in. het is dat ik het niet zou kunnen betalen om het opnieuw te organiseren, anders had ik de hele boel een jaar verzet. ik zie er als een berg tegenop. ik ben straks die zielige bruid, dat mensen stoppen met praten als ze je zien. ik denk dat het alleen maar heel geforceerd gaat worden en de eerste die op de dag zelf zegt 'gefeliciteerd! och, ik vind het zo erg voor jullie...' krijgt een beuk.
Laura, ik snap heel goed dat je kwaad bent. Daar heb je ook alle recht op, want het is echt heel raar gelopen allemaal.

En wat naar dat je zo op ziet tegen de bruiloft. Ik snap inderdaad ook dat je niet uitkijkt naar de reacties van jullie gasten, dat is heel logisch. Toch denk ik dat iedereen begrijpt dat jullie op zo'n dag niet zitten te wachten op opmerkingen hier over. En mocht er iemand toch over beginnen dan kap je diegene heel snel af met 'het is vandaag een feestdag'. Maar probeer het echt als jullie dag samen te zien. Jij gaat trouwen met de man van wie je houdt en waar je de rest van je leven mee wil delen. Het is jullie dag! Niet die van de mensen om jullie heen. En ik denk dat wanneer je je bruidsjurk aantrekt, je je ook al wel heel anders voelt dan nu!

Sterkte lieffie!



Teapot, hoe is het met je meis? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoe is het bloeden nu?



Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus we gaan op naar ronde 2! NOD is 29 september. Ik merk dat ik niet echt teleurgesteld ben. Ik wist eigenlijk al wel dat het niet raak zou zijn deze ronde. En ik ben vooral blij dat mijn cyclus goed op gang is gekomen! Eerste ronde gelijk 30 dagen, best netjes vind ik!
Alle reacties Link kopieren
@abbeytje, de kruidvat heeft ook van die vroege testen, die zijn 2 voor 10,-. Maar misschien zijn ze ergens online nog wel goedkoper te vinden.



@laura, die communicatie is inderdaad echt heel raar, zoals je dus eigenlijk niet in bad mag! Sowieso was het hele proces natuurlijk niet zoals het hoort! Zou ik ook heel verdrietig/boos om worden! Het is zoiets heftigs dat je meemaakt, en dan op deze manier... :(

Ik hoop dat je de komende dagen wat rust kunt vinden en het een beetje kunt gaan verwerken en dat de zin in de bruiloft weer komt!



@ri jammer dat je ongesteld bent geworden, maar 30 dagen is inderdaad heel netjes!



Hier: het heeft nog steeds niet helemaal doorgezet. Vannacht ben ik helemaal geen bloed verloren. Vanmorgen bij het afvegen wel weer. Nog steeds geen duidelijkheid dus. Man is ontzettend lief voor me en gaat straks een abonnement op Netflix aanmaken zodat ik lekker tv kan gaan kijken
Dance like nobody's watching, sing like nobody's listening!
Fijn dat je cyclus op gang is Ri!



Heerlijk Teapot, ik geniet zelf erg van Gossip Girls (ook al gaat het nergens over en zijn alle mogelijke verhaallijnen in seizoen 3 wel verkend). Ik ben zelf nu lekker via een of ander vaag internetkanaal uit Dubai lekker paardensport aan het kijken (Wereldruiterspelen in Normandie)



Vanochtend heel even met verloofde naar winkels geweest en dat was moeilijk. Zoveel kinderwagens en zwangere vrouwen, het was me nog nooit opgevallen dat zoveel winkels babyspullen hebben. Ik heb een klein schaapknuffeltje gekocht, net zo groot als de foetus nu geweest zou zijn, en die hou ik nu maar bij me.

Net eventjes hond uitgelaten en dat ging alweer een stuk makkelijker. Morgen mijn vrijgezellenfeest, hoewel het gelukkig een zeer ingetogen high tea is.



Vandaag wel lang met vriendin gebeld die begin dit jaar met tien weken een miskraam heeft gehad. Het is zo gek. Want je verwacht het niet. We waren allebei 29 toen we zwanger raakten (nu 30), jong, gezond, sportief, niet-rokend, matig-drinkend. Je verwacht gewoon niet dat het jou overkomt. Zeker niet iedere week dat de vrucht blijft zitten. We zijn allebei doodsbang om het nog eens te doen, maar hebben met elkaar afgesproken er vanaf half oktober weer voor te gaan.



Gisteren en vandaag ook veel met verloofde gesproken en gehuild. Hij ligt nu met migraine in bed, van alle spanningen. Ik hoop dat hij de bruiloft ook een beetje trekt...
Alle reacties Link kopieren
Hier een drukke week achter de rug, dus nu pas tijd gehad om bij te lezen en te reageren.



@laura, wat een verschrikkelijk bericht! Ik wens jullie heel veel sterkte en hierbij een dikke knuffel. ik hoop dat jullie ondanks alles toch kunnen genieten van jullie bruiloft. Ik heb veel respect voor de manier waarop je hiermee omgaat!



@teapot, hou je het nog een beetje vol? Ik hoop voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen en dat alles gewoon goed is. Heb je nog een keer een test gedaan? Veel sterkte komende dagen



@krullie, bedankt voor de tip. Als het niet lukt zou ik inderdaad ook kunnen temperaturen om meer inzicht te krijgen. Wat fijn dat je echo goed was!



@joy, wat vervelend dat het zo lang duurt! Bij mij is mijn cyclus ook erg onregelmatig geweest na het stoppen met de pil, dit heeft bij mij ongeveer een jaar geduurd. Sindsdien is het wel regelmatig. Gewoon volhouden dus want het komt vanzelf weer goed!



@madelief, gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wat fijn dat je ovulatietest toch positief is geworden. Als het niet lukt overweeg ik ook om ze te gaan gebruiken. Nu op naar een positieve zwangerschapstest.



@abbey, spannend hoor! Je loopt net een paar dagen voor op mij dus je berichten zijn erg herkenbaar. Ik moet zeggen het klinkt allemaal veelbelovend! Heb je al getest?



@julia, fijne vakantie!



@zus, dapper dat jullie er alweer voor gaan! Deze keer hebben jullie vast meer geluk.



@niekje en ri88 jammer dat jullie ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde maar weer.



Ik ben afgelopen week ook weer een jaartje ouder geworden. Als iemand gelegenheid heeft om dat te veranderen is alles weer up to date. Ik denk dat ik afgelopen dinsdag mijn eisprong gevoeld heb. Sindsdien is ook mijn baarmoeder erg gevoelig. Is dat iets wat jullie herkennen? Daarnaast heb ik sinds gisteren af en toe wat steekjes en een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Afwachten maar weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven