Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
Alle reacties Link kopieren
Jaah!!! Mrs weer een ouderwets lekker reltopic, zonder dat er een voorzet gegeven moest worden. Ik zeg lezuh, mot je wel ff ut zaad uit je oguh veguh heh.
Summer, jij bent nu al de tweede die zegt niet te weten hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. Vind je dat niet raar?

(Ok, wij hebben geen ONS-en gehad, enkel ex-liefjes, en we zijn nog jong dus zoveel zijn dat er niet, maar het niet weten lijkt me raar).
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je dat moeten weten dan Ismene?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Summer, jij bent nu al de tweede die zegt niet te weten hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. Vind je dat niet raar?

(Ok, wij hebben geen ONS-en gehad, enkel ex-liefjes, en we zijn nog jong dus zoveel zijn dat er niet, maar het niet weten lijkt me raar).

Hoezo raar?

Ik ga er zomaar vanuit dat hij geen maagd meer is

Of hij is een natuurtalent, dan kan ook



Ik weet dat hij een goed studentenleven heeft gehad

Daarna een vaste relatie toen weer een tijd single en toen kwam ik

En hij zal in zijn studententijd en zijn singeltijd echt niet alleen zijn rechterhand gebruikt hebben



Maar wat voegt het voor mij toe als ik weet dat het er 10, 30, of 60 zijn?

Hij is nu toch met mij?

Hij heeft geen enge ziektes (ja getetst) en verder vind ik het echt niet interessant.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:11:

[...]



dus het is wel ok dat zij anderen als minderwaardig en hoeren en sletten en zonder zelfrespect weg zet?

Goed om te weten.... Niet overdrijven hoor. Bovendien, als zij anderen sletten vindt, wat kan mij dat interesseren. Laat zij maar vinden, ik doe wat ik wil en trek me niets aan van de mening van anderen. Dus ik maak me er niet druk over. Ieder zijn ding.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:rosanna08 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:15:

waarom zou je dat moeten weten dan Ismene?

+1



Ik weet het toevallig wel van mijn partner, maar niet omdat ik het persé moest weten of omdat hij het persé wilde vertellen. Veel drank, melige vrienden en dan een spelletje truth or dare, dan kom je ook heel veel te weten als je partner een openhartige dronk heeft



Maar eerlijk is eerlijk: I couldn't care less.
Misschien vind ik het raar omdat we beiden gewoon sukkeltjes zijn die enkel relaties hebben gehad . En ik wil altijd alles weten. En ik denk dat ik het, bij gebrek aan informatie, misschien wel heel erg maak in mijn hoofd.

Man wat klinkt dit onzeker .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 21:20:

Misschien vind ik het raar omdat we beiden gewoon sukkeltjes zijn die enkel relaties hebben gehad . En ik wil altijd alles weten. En ik denk dat ik het, bij gebrek aan informatie, misschien wel heel erg maak in mijn hoofd.

Man wat klinkt dit onzeker .



Maar goed, stel dat jouw lief zegt Is, ik ben met 15 vrouwen naar bed geweest

En dan?

Voel je je dan beter omdat je het weet?

VAlt hij dan van zijn voetstuk?

Verbreek je dan je relatie?

Dus, wat voegt het toe?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam, 7 minuten geleden

Jaah!!! Mrs weer een ouderwets lekker reltopic, zonder dat er een voorzet gegeven moest worden. Ik zeg lezuh, mot je wel ff ut zaad uit je oguh veguh heh.

Ik heb altijd een bril op tijdens de seks, ik zou niet willen dat ik per ongeluk een verkeerde naam uit gil endezo.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 21:21:

[...]





Maar goed, stel dat jouw lief zegt Is, ik ben met 15 vrouwen naar bed geweest

En dan?

Voel je je dan beter omdat je het weet?

VAlt hij dan van zijn voetstuk?

Verbreek je dan je relatie?

Dus, wat voegt het toe?(Het zijn er eigenlijk 16 maar goed ). Ik kan het niet echt uitleggen. Hoe voegt niets toe. Het heeft geen waarde. En maakt me niet uit met wie hij het bed gedeeld heeft, zolang hij nu maar trouw is. Maar het is zoals ik weet welk verhaal achter elk litteken zit. Dat ik weet dat hij 2 keer zijn been gebroken heeft, genaaid is, voetbal speelde als kind,... Er heeft ook geen ondervraging plaatsgevonden hoor . In de loop der jaren is dat allemaal eens naar boven gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Summer, jij bent nu al de tweede die zegt niet te weten hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. Vind je dat niet raar?

(Ok, wij hebben geen ONS-en gehad, enkel ex-liefjes, en we zijn nog jong dus zoveel zijn dat er niet, maar het niet weten lijkt me raar).

Ik heb ook geen flauw idee met hoeveel vrouwen manlief naar bed is geweest. Her is echt het laatste dat me boeit.

Man was begin 30, ik 23 toen wij n relatie kregen, je kan niet verwachten dat we allebei maagd waren.

Waar het om gaat is, we hebben allebei onze lol gehad en nu zijn we al 23 jaar exclusief.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Maar juist omdat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft hoef ik het ook niet te weten.



De seks is goed, en DAT vind ik wel belangrijk om te weten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik hoef ook niet te weten hoeveel mannen hij voor me heeft gehad, vind dat niet boeiend om te weten. Geen woorden maar daden
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 21:28:

Maar juist omdat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft hoef ik het ook niet te weten.



De seks is goed, en DAT vind ik wel belangrijk om te weten Dat vind ik ook .
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 21:09:

Maar Pien, die discussie werd ook gevoerd. Sterker nog een hele hoop posters hier interesseert het hoegenaamd geen biet.

Ik heb ook nog nooit aan mijn vriend gevraagd met hoeveel dames hij naar bed is geweest.

Het zullen er meer dan de 3 waar TO het in de OP over heeft zijn.

Nou en?

En zo denken meer schrijvers er hier over.

Maar wij zijn niet degene die gaan schelden hoor.Ik vond de discussie op een gegeven moment, tja hoe zal ik het zeggen, erg kinderachtig worden. Laat ik het anders zeggen, wanneer ik overtuigd ben dat iemand ongelooflijke kolder zit te verkondigen en overduidelijk zit te genieten van het feit dat hij/zij de mogelijkheid lijkt te hebben om de forummers op te ruien, ik niet de moeite meer neem om hier op in te gaan. Ik gun deze mensen hun triomf niet. Daarom verbaasde het mij dat er zoveel door mij gewaarde forummers, wo jij en BGB hier serieus op in gingen. Maar jullie staan nog steeds op mijn lijst hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:

Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Summer, jij bent nu al de tweede die zegt niet te weten hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. Vind je dat niet raar?

(Ok, wij hebben geen ONS-en gehad, enkel ex-liefjes, en we zijn nog jong dus zoveel zijn dat er niet, maar het niet weten lijkt me raar).Ik heb ook geen idee en ik hoef het na meer dan achttien jaar samen ook niet meer te weten. Zo onbelangrijk in het grote geheel. Hoe een man je behandelt, dat is het enige wat nou echt telt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissPientje schreef op 29 augustus 2014 @ 21:33:



Daarom verbaasde het mij dat er zoveel door mij gewaarde forummers, wo jij en BGB hier serieus op in gingen. Maar jullie staan nog steeds op mijn lijst hoor

Ahhhh....das lief!



Maar weet je wat het is, het IS een heel leuk onderwerp om over te praten.

En ik probeer echt al 25 pagina's lang een antwoord te krijgen op een hele normale vraag hoor.



Want ik wil echt wel weten waarom wij multineukers dan ,minderwaardig zijn.



Ik heb vrienden die getouwd zijn met hun eerste liefde

En die heb ik werkelijk nog nooit zo over mensen horen praten die anders in het leven staan dan zij

Daar kan je gewoon op een normaal niveau een gesprek mee voeren ondanks dat je beide aan 1 kant staat



Beetje hetzelfde als met het geloof

Hou een discussie open en het wordt een echt mooie discussie

Ga als geloofsovertuiger mij overtuigen, roepen dat ik slecht ben, minderwaardig, een hoer, noem maar op...dan krijg je een hele nare discussie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 29 augustus 2014 @ 11:09:

[...]



ik moest meteen denken aan dit hilarische optreden: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/224368



ik hou van die man.Ik zie m nu pas... "wat is het nut van de schaamluis?"... en die gortdroge humor van die man... geweldig
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Mijn man en ik weten het wel van elkaar. Gewoon, omdat we het daar wel eens over gehad hebben en geen geheimen voor elkaar hebben. Maar zonder dat dat consequenties voor onze relatie had, en zonder dat we elkaar daarop aankijken. Het 'nu' is wat telt, en dat 'nu' is helemaal prima. Ik denk dat het vooral getuigt van heel veel onzekerheid (over jezelf en/of over je relatie) als je je relatie zó laat beïnvloeden door het aantal mannen of vrouwen waarmee je partner het bed heeft gedeeld.
quote:Capibara_ schreef op 29 augustus 2014 @ 21:41:

Mijn man en ik weten het wel van elkaar. Gewoon, omdat we het daar wel eens over gehad hebben en geen geheimen voor elkaar hebben. Maar zonder dat dat consequenties voor onze relatie had, en zonder dat we elkaar daarop aankijken. Het 'nu' is wat telt, en dat 'nu' is helemaal prima. Ik denk dat het vooral getuigt van heel veel onzekerheid (over jezelf en/of over je relatie) als je je relatie zó laat beïnvloeden door het aantal mannen of vrouwen waarmee je partner het bed heeft gedeeld.Zo staan wij (of misschien beter gezegd ik) er ook in. Ach, iedereen is anders.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp met niet verkeerd hoor.

Het is voor ons beiden ook geen geheim.

We vinden het blijkbaar alletwee niet interessant genoeg om aan de ander te vragen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 20:24:

[...]



Nee!



Samenvatting:

Natje heeft een nietszeggend saai baantje, maar gelukkig kan ze straks samen met haar lieffie (of schattie dat weet ik niet meer) samen het weekend inluiden



En oja, Natjeman heeft foute vrienden die hoeren en snollen neuken

Die lachen ze dan samen uit in de kroeg en zo.Hahahahahahahaha!! Hilarische samenvatting! :D Super! :D
Alle reacties Link kopieren
Oh en seks is niet vies, seks met vreemden is vies. Echt heel vies bah
En dan word je verliefd op een prachtige vrouw die fantastisch bij je past en heeft ze 7 bedpartners gehad.

En dan maak je het uit omdat?
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:30:

Oh en seks is niet vies, seks met vreemden is vies. Echt heel vies bahVreemden zijn over het algemeen ook schoon en schijten ook niet in bed. Wat is er vies aan dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven