Entertainment alle pijlers

Zzzzzzze voizzzzzzeeeee 2014

29-08-2014 19:47 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuwe serie van de zangtalentenshow The Voice met in de jury Ali B, Ilse DeLange, Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis



het begint vanavond om 20.30, wie kijkt en trasht er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Pippin schreef op 29 augustus 2014 @ 21:10:

ik vind Ali's krullen tof. Maar niet op zijn hoofd.



Je bedoelt hopelijk 'niet op zijn hoofd'. Want anders wil ik het al helemaaaal niet weten.



RELATIEPIJLERMENSEN

De glazen bol is terecht! Bij Jamaj!
Jamai is wel echt een mannetje he. Jamai rocks ook.

Verder hoor ik tegenwoordig vooral Kikker als hij zn mond open trekt maar dat moet ik maar op de koop toe nemen.
Dit figuur heb ik ook wel eens eerder gezien geloof ik? Bekende kop?
Alle reacties Link kopieren
Brraakkk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zou Megan dead people zien?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:12:

[...]





Je bedoelt hopelijk 'niet op zijn hoofd'. Want anders wil ik het al helemaaaal niet weten.



RELATIEPIJLERMENSEN

De glazen bol is terecht! Bij Jamaj!ZwangerpijlerT bedoel je .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn god...... wtf die spoort niet. De illuminati! Weten we gelijk wie hier waarschijnlijk ook van die belachelijke topics opent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ze heb zelf ook een enge kop.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Dit figuur heb ik ook wel eens eerder gezien geloof ik? Bekende kop?Ze lijkt op Sylvia van HNTM.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Zou Megan dead people zien?Zodra er een stoel omdraait?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 29 augustus 2014 @ 21:12:

[...]





Je bedoelt hopelijk 'niet op zijn hoofd'. Want anders wil ik het al helemaaaal niet weten!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Nouschi schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

[...]





ZwangerpijlerT bedoel je .Nee. De relatiepijler(t). Waar wij moeten vertellen hoe het afloopt en waarom de situatie ontstaan is. Hoewel daar de Wet van Wuiles nog steeds regelmatig voldoende soelaas biedt.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk de papa van de kleine.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 augustus 2014 @ 21:15:

[...]





Zodra er een stoel omdraait?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eigenlijk wil Wendy gewoon vragen of ze ze zich wel eens heeft laten DP-en.
Alle reacties Link kopieren
Nou echt hoor... exit!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgende week een feestje, flower power, zou ik haar pruik kunnen lenen?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niet bijzonder.
Ik vind hier dingen van.
En ook heur naveltruitje?



Ik vind die kindjes soms maar sneu. Die worden meegenomen naar zo'n hysterische happening.
Megan is echt koekkoek
Ratel ratel ratel ratel.
Alle reacties Link kopieren
Stom wief maar ze kan wel zingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een beetje geknepen klinken. En verder is ze een irritante muts.
Ik vind hier dingen van.
Wat is er toch met 'het heesje'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 29 augustus 2014 @ 21:19:

En ook heur naveltruitje?



Ik vind die kindjes soms maar sneu. Die worden meegenomen naar zo'n hysterische happening.Cropped top Pip cropped top.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven