verlengen .. Via internet of bellen

27-08-2014 09:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn abonnement verlengen en blijf bij mijn eigen provider domweg omdat hij goed bevalt . Via internet kan ik aanbod bekijken en event afsluiten . Maar ik kan ook bellen .. Is jullie ervaring dat je dan een beter bod krijgt ?



Ik hoef geen nieuw toestel , mijn iPhone 5 is nu 2 jaar oud en werkt helemaal prima .. iPhone 6 heeft voor mijn geen voordeel gezien het feit dat je dan de hoofdprijs betaald voor een abonnement . En ik heb nu niet de middelen voor Aanschaf . Mijn huidige telefoon heb ik wel aangeschaft destijds dus geen huur of r lease toestanden .



En keuze 4g of 3G ? Is dat nog belangrijk ? Prijsverschil is 2 euro per maand .. Nog voordelen aan 4G ? .
4G is supersnel, dus dat is zeker wel een voordeel. Zou ik dus nemen. Ten tweede kun je bellen en zeggen dat je voornemens bent om over te stappen, dan geven ze vaak wat extra.
IPhone 6 is trouwens nog niet beschikbaar en ik verwacht ook niet dat hij dat snel gaat zijn.
Als je je iPhone 5 houdt dan geen 4G nemen, dat kunnen ze namelijk niet.
Zoek anders uit wat je op internet voor aanbiedingen krijgt, en probeer dan te bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Krijg je geen betere aanbieding, dan bedank je en sluit je 'm via internet af.
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook een sim only abonnement krijgen bij je huidige provider? Misschien is dat nog voordeliger?
Alle reacties Link kopieren
Pangea Mijn iPhone is wel geschikt voor 4G Ik zit bij Vodafone én ik ga over naar sim only en dan de Red variant .. Dat kan dus prima met iPhone 5 en 4G



rafs ik ga idd over naar sim only . Ik had een oud abonnement en mijn telefoon sneuvelde waardoor ik zelf die iPhone heb aangeschaft , nu dus einde abonnement en over op sim only



Wat 4g en iPhone 5 betreft :





Vooralsnog kun je alleen terecht bij Vodafone en T-Mobile. Voor landelijke dekking ben je het beste af met 4G van T-Mobile. Woon of werk je in de Randstad? Dan is Vodafone 4G ook een goede optie.



Andere golflengte



De iPhone 5 kan alleen contact maken met de 4G frequentie op de 1800 Mhz. Omdat niet alle 4G providers deze frequentie gebruiken, kun je daarom niet bij alle providers gebruikmaken van 4G.

Alleen Vodafone en T-Mobile gebruiken de 1800 Mhz frequentie, deze frequentie is geschikt voor de iPhone 5 4G. Dit netwerk is net zo snel, maar voor voldoende dekking zijn er voor deze frequentie wel meer 4G masten nodig.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verlengen als je bij je provider wilt blijven en je geen nieuw toestel wilt?

Ik zou pas verlengen als je huidige toestel kapot gaat en dan een abbo met telefoon afluiten
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
is een nieuw contract gunstiger dan wat je nu hebt? Dan doen, anders gewoon lekker zo laten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het goedkoper om te verlengen idd. Mijn oude abonnement was niet meer passend en de nieuwe sim only varianten waren slimmer. Meer mbs en meer bel minuten. En idd geen telefoon



Ik heb gebeld en heb mooi aanbod gekregen. Online niet vindbaar . Ben al Zoooo lang klant bij hen dus na wat aandringen mooi aanbod Ik kom elders niet voordeliger uit gelet op het feit dat ik door woonplaats gebonden ben aan kpn of vodafone



Heb nu 300 bel minuten. Onbeperkt sms. 1 gb internet en 4 G voor 12,50 per maand. Contract van een jaar Ik had 200 belminuten 100 sms en 500 mb en geen 4g voor bijna 40¤ Dus... Scheelt behoorlijk
Alle reacties Link kopieren
Franka ik heb geen zin om zoveel te betalen en ik wil zo sowieso geen telefoon wat gekoppeld is aan een abonnement. Ik koop zelf liever een telefoon. Daarom betaalde ik zoveel terwijl de telefoon allang stuk was :/. En ik had het ding niet verzekerd en samsungs kunnen niet zwemmen . iPhone was toen net uit en ben dus overgestapt op iPhone die dus nog prima is. Ik hoef niet ieder jaar iets nieuws
Alle reacties Link kopieren
Rosanne. Ja dit is gunstiger. Goedkoper en betere voorwaarden
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uit ervaring dat via sites als belsimpel, studentmobiel enz goedkoper is dan bellen naar je provider. Sowieso altijd om korting vragen want die kunnen ze altijd geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 Ik weet uit ervaring dat via sites als belsimpel, studentmobiel enz goedkoper is dan bellen naar je provider. Sowieso altijd om korting vragen want die kunnen ze altijd geven.Goedkoper kwam ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven