Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 augustus 2014 @ 22:51:

[...]





Na de militaire bezetting van de Krim is Poetin nu met Oost Oekraïne bezig, gevolg meer economische sancties, terecht, je moet met je vingers van de buurlanden afblijven.De Krim hoorde 700 jaar bij Rusland. En werd weggegeven door één president die na zijn zitting geen zeggenschap meer heeft. Hij was geen koning, Hij was alleen maar tijdelijk-baas. Dan hoor je niets weg te schenken wat niet van jezelf is.



Ik denk dat Rusland terecht meer te verliezen heeft dan het lief is. Het zelfde kunnen we ook zeggen "de VS moet met zijn vingers van dat land afblijven".



Poetin heeft gesprekken met de president van Oekraïne om het zelfde als waarvoor Guy van de EU op Kiev was. Guy had een tolk nodig om het volk toe te spreken en riep zelf wel wat Engelse woorden door Kiev.



Als God had gewild dat Guy op Kiev thuis hoorde dan had hij hem wel de kennis van de taal geschonken.



En als blijkt dat onze slachtoffers zijn gestorven doordat het vliegtuig met opzet in gevaar is gebracht, dan wil ik absoluut de echte daders opgepakt hebben en niets in de doofpot gestopt hebben omdat men op dat land aast.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 augustus 2014 @ 23:07:

[...]





De Krim hoorde 700 jaar bij Rusland. En werd weggegeven door één president die na zijn zitting geen zeggenschap meer heeft. Hij was geen koning, Hij was alleen maar tijdelijk-baas. Dan hoor je niets weg te schenken wat niet van jezelf is.



Ik denk dat Rusland terecht meer te verliezen heeft dan het lief is. Het zelfde kunnen we ook zeggen "de VS moet met zijn vingers van dat land afblijven".

.



De Krim hoorde op dat moment bij Oekraïne en er hadden andere wegen bewandeld kunnen worden dan een militaire bezetting.



Het gaat niet om de VS het gaat om Rusland dat in een soeverein land aan het rommelen is met zijn leger, dat heet bezetting.



Je zeurde gisteren dat ik je kameraad Missie noemde, nu, ik vind je zo langzamerhand de digitale uitgave Pravda op VIVA

Wat ben jij een spreekbuis van Poetin geworden, walgelijk, echt walgelijk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk jij maar eens goed naar jezelf.Voor je het weet zit je in een of andere schuilkelder omdat er gevochten word om land.



Ik wil gerechtigheid en verder niets. Ik wil de onderste steen boven en de ware toedracht en geen gekonkel. Geen tegenstrijdig geflikflooi. De waarheid en niets anders dan de waarheid.



En ik wens Mark Rutte heel veel wijsheid en kracht toe.



PS Ben je secretaresse in de snoepjesfabriek?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 augustus 2014 @ 23:23:



Ik wil gerechtigheid en verder niets. Ik wil de onderste steen boven en de ware toedracht en geen gekonkel. Geen tegenstrijdig geflikflooi. De waarheid en niets anders dan de waarheid.



[/fgcolor]



Nou dan zit je bij je grote voorbeeld Poetin aan het goede adres, en maar ontkennen dat zijn troepen een deel van Oekraine aan het bezetten zijn, en maar liegen, liegen liegen......



Zelfs zijn eigen bevolking geloofd zijn fabels niet meer

Er zijn al Russische vrouwen die aangeven dat hun mannen verplicht worden in de Oekraïne te vechten of zouden de vrouwen in dit filmpje op de loonlijst van Kiev staan?

http://nos.nl/video/69209 ... orgd-over-militairen.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal opgehaald voor Hollebollegijs: Omdat het een belangrijk interview is met een Amerikaan die geen spreekbuis van Poetin is, ook niet werkzaam voor Pravda, maar de rechterhand van Reagan was.



En mocht je dan nog zin hebben een vraag te beantwoorden dan vertel me "waarom wist Nederland niet dat het niet veilig was boven Oekraïne? "Waarom had de VS en de NAVO maar een paar landen gewaarschuwd?







Paul Craig Roberts: “Sancties zijn een stap richting oorlog”

Frank Knopers 31 juli 2014



De volgende video van Paul Craig Roberts (werkzaam in het ministerie van Financien onder Reagan) willen we u niet onthouden. In vijf minuten legt hij uit dat de Amerikanen belang hebben bij de destabilisering van Oekraïne. De Amerikanen willen hun invloed aan de grenzen met Rusland uitbreiden, zodat ze anti-raket installaties kunnen plaatsen en militairen kunnen stationeren aan de grens. Wat Paul Craig Roberts zegt is dermate interessant dat Marketupdate het volledig vertaald heeft naar het Nederlands. Zie de vertaling onder de video.



http://youtu.be/bHYJpuszMDw



Q: In jouw artikel in de Wall Street Journal schrijf je dat de CIA en het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken deze crisis [in Oekraïne] veroorzaakt hebben. Waarom zouden ze dat gedaan hebben?



A: Het doel is Rusland te verzwakken. Als Oekraïne zich bij de EU voegt, dan komt Oekraïne ook bij de NAVO. En als het land tot de NAVO behoort, dan kan de VS op haar beurt anti-raket installaties en andere militaire bases plaatsen aan de grens tussen Oekraïne en Rusland. Dit verslechtert de strategische positie van Rusland. Het maakt het voor de Russische overheid moeilijk om de Amerikaanse hegemonie te bestrijden.



Q: De volgende vraag is dan: Welk belang heeft de EU hierin?



A: Europa heeft geen keuze. De NAVO landen zijn onderdeel van het Amerikaanse imperium. Zij zijn niet minder afhankelijk van Washington dan dat de Russische satellietstaten dat waren van Moskou.



Q: De neonazi’s zijn aan de macht gekomen in Kiev. Is dat onderdeel van het plan?



A: Dat weet ik niet zeker. Aanvankelijk dacht ik dat Washington simpelweg de controle verloren had over de machtsgreep en dat ze deze groepering over het hoofd gezien had. Maar een aantal van mijn bronnen vertellen me dat Washington zich realiseert dat dit fragment niet sterk genoeg was om een succesvolle staatsgreep te plegen en dat er een sterke georganiseerde en gewapende groep nodig was. Deze bronnen vertellen mij dat Washington samenwerkte met deze extreme nationalisten.



Q: Obama heeft, nog voordat het referendum in de Krim gehouden werd, gezegd dat hij iedere uitslag van dat referendum zou verwerpen. Obama wil niet horen dat miljoenen mensen in de Krim hun stem uitbrengen, terwijl hij tegelijkertijd een pleidooi houdt voor meer democratie. Is dat niet tegenstrijdig?



A: De positie van Washington is dat alles wat de agenda van de Amerikaanse regering dient legaal is. Alles wat de Amerikaanse regering in de weg staat, beschouwen ze als illegaal, ondemocratisch en tegen de rechten van de mens.



Q: Waarom noem je de Westerse media leugenaars?



A: De media heeft haar onafhankelijkheid verloren. Dat gebeurde tijdens het Clinton regime, toen de zeer breed verspreide media in het land werd samengesmolten tot vijf grote mediabedrijven. De waarde van deze bedrijven zit in de licenties die ze hebben om uit te mogen zenden. Dat betekent dat, zodra ze zich tegen de agenda van de regering keren, ze hun licenties kunnen verliezen. En dat betekent dat de waarde van het bedrijf naar nul gaat!



Daar komt nog eens bij dat deze grote mediabedrijven niet langer beheerd worden door journalisten. Ze worden gerund door mensen uit de PR-afdelingen van grote bedrijven en door voormalige overheidsfunctionarissen. En deze mensen hebben hun focus gelegd op het binnenhalen van advertentie-inkomsten en het onderhouden van een goede band met Washington. Dat betekent dat de Amerikaanse mainstream media fungeert als een Ministerie van Propaganda voor de overheid en voor grote bedrijven.



Q: Als er sancties opgelegd worden, wie wordt daar de dupe van?



A: Sancties zijn een stap richting oorlog. De hele wereld zal daar de dupe van worden.



Q: Is er een win-win uitkomst mogelijk?



A: De Derde Wereldoorlog kent geen winnaars.



Q: Is dit het begin van een nieuwe Koude Oorlog?



A: De Koude Oorlog begon 23 jaar geleden met de val van de Sovjet Unie. De adviseurs van president Reagan schonden de overeenkomsten die Reagan eerder had getekend met Gorbatsjov. Ze breidden de NAVO uit naar Oost-Europa tot aan de Russische grens. Ze verbraken elke overeenkomst ten aanzien van het terugbrengen van het aantal wapens die Washington had met Moskou. De Amerikaanse overheid financierde en sponsorde revoluties in voormalige lidstaten van de Sovjet Unie, waaronder Georgie, het geboorteland van Joseph Stalin. Georgië is nu een schoothond van de Verenigde Staten. Ze willen het land laten toetreden tot de NAVO en dat betekent nog meer Amerikaanse antiraket-installaties aan de grens met Rusland. Nu wil de Amerikaanse regering Oekraïne ook omvormen tot een schoothond van de Verenigde Staten. Dat betekent meer Amerikaanse antiraket-installaties aan de grens met Rusland. Washington plaatst Rusland in een uitermate lastige situatie: “Geef je over of het is oorlog”.



vraag MM:Waarom was Nederland niet gewaarschuwd door de VS en de NAVO?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 augustus 2014 @ 23:34:



vraag MM:Waarom was Nederland niet gewaarschuwd door de VS en de NAVO?



Ik blijf die lappen tekst niet lezen, geen zin in buiten dat is het maar een bron, kan onbetrouwbaar zijn.



Dat informatie niet altijd goed uitgewisseld wordt is van alle tijden.

Daar moet tzt aandacht aan geschonken worden.



Waar het nu om gaat is dat jouw kameraad Poetin soldaten de grens over stuurt een soeverein land in, dat is een aanval, niet meer niet minder.



Ik hoop dat er morgen weer nieuwe maatregelen tegen deze Russische variant van Hitler worden getroffen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 augustus 2014 @ 23:43:

Waar het nu om gaat is dat jouw kameraad Poetin soldaten de grens over stuurt een soeverein land in, dat is een aanval, niet meer niet minder.

Maar dat wordt door Rusland ontkend. Oekraïne en de westerse wereld beweren dat, maar Rusland ontkent dat. Het is of het een of het ander, dus óf Rusland óf het westen zit te liegen.



En er is een gezegde: Als de oorlog begint, is het eerste wat sneuvelt, de waarheid.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 augustus 2014 @ 23:33:

[...]





Nou dan zit je bij je grote voorbeeld Poetin aan het goede adres, en maar ontkennen dat zijn troepen een deel van Oekraine aan het bezetten zijn, en maar liegen, liegen liegen......



Zelfs zijn eigen bevolking geloofd zijn fabels niet meer



Dit gebeurde in Rusland. De ster werd voor de helft blauw geschilderd, zodat je de kleuren blauw en geel krijgt, de kleuren van de Oekraïense vlag.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
De Russische media is evenmin onafhankelijk. Het staat onder controle van Putin. Alles, ook waarheden, wat hem niet welgevallig is, zal niet worden geplaatst. De Russische variant van Facebook, ВКонтакте (VKontakte) is door Putin in beslag genomen, en staat ook onder zijn directe controle. De reden was dat Pavel Durov weigerde persoonlijke gegevens van de leden door te geven aan de FSB, de Russische geheime dienst, Federal'naja Slu¸ba Bezopasnosti, Федеральная служба безопасности. Qua bevoegdheden lijkt de FSB op de toenmalige beruchte KGB.



Media van landen met een autoritair regime, zoals dat nu van Putin, liegen weleens, ook buiten oorlogstijd en/of crisissituatie.



Het is wel zo dat ik af en toe kom met een Westerse bron (Volkskrant, NU.nl) en soms met een Russische bron (RT en Pravda).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 augustus 2014 @ 23:33:

[...]





Nou dan zit je bij je grote voorbeeld Poetin aan het goede adres, en maar ontkennen dat zijn troepen een deel van Oekraine aan het bezetten zijn, en maar liegen, liegen liegen......



................... quote:missie_m schreef op 28 augustus 2014 @ 22:39:

[...]





Ik vind het verschrikkelijk.

Wat ik hoorde was dat de separatisten hulp mogen verwachten van Rusland. En dát is nou net dat enge.



Rusland had al eerder laten doorschemeren dat als Nederland meeging vechten tegen de separatisten dat Rusland zich gedwongen voelde om de Oost-Oekraïnse bevolking te helpen. En dan zou men midden in een Wereld-oorlog kunnen belanden.



........................



Het hele eieren eten is dat dit volk niet mee wil naar de EU. Daarom word er tegen hen gevochten door het leger van Oekraïne, en zij vechten terug. Ik praat het niet goed, Ik vind het verschrikkelijk en keur het geweld af.

Hoe zouden wij reageren? Wij zouden ook niet blij zijn als we morgen bij Japan zouden horen. We zijn al teneergeslagen als Oranje verliest van Duitsland. Hooligans zouden bushokjes vernielen, treininterieur naar buiten flikkeren en winkelruiten zouden sneuvelen alleen omdat één voetbal een keer te vaak tussen twee palen terecht kwam.

....................

. antw MM:Als jij nou eens normaal bleef reageren dan kon je lezen wat geschreven word. Hij kan zeggen van niet, het Westen zegt waarschijnlijk van wel. Feit is dat hij al weken geleden tegen Rutte zei dat hij zich gedwongen voelde om de bevolking van Oost te helpen als Nederland zich ermee ging bemoeien. Daar heeft hij nooit omheen gedraaid. Als Oekraïne, Amerika/NAVO én Nederland tegen een klein gedeelte van Oekraïne zou vechten zou toch schandalig laf zijn of niet dan?



Men hoopt dat Oost zich zal overgeven zodat Oekraïne bij de VS/EU komt en dat zou Rusland verzwakken. Zou men heden ten dagen dit ook aan de soldaat-van-Oranje vragen? Denk je nou werkelijk dat een machtig land als Rusland gaat zitten afwachten tot ze bovenop hen zitten?



Als ik even de nieuwsberichten bekijk in hoeveel landen oorlog is, misselijke troep, rellen en moorden. En dan kijk in hoeveel gevallen Amerika er tussen zit. Schandalig. Als Amerika het ISIS én Israel niet had bewapend dan had het nu niet zo hoeven vechten.



Ik wil gewoon geen oorlog omdat ze azen op een stuk land zodat hun macht nog groter word.



En als je me nog één keer kameraad van Poetin noemt dan staf ik je.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 09:07:

[...]



[img]http://gdb.rferl.org/AB79D5E1-30FD-481E ... 24_s_n.jpg[/img]



Dit gebeurde in Rusland. De ster werd voor de helft blauw geschilderd, zodat je de kleuren blauw en geel krijgt, de kleuren van de Oekraïense vlag.Er is veel volk van Oekraïne naar Rusland gevlucht.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 08:54:

[...]



...................



En er is een gezegde: Als de oorlog begint, is het eerste wat sneuvelt, de waarheid.+1000
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 augustus 2014 @ 23:43:

[...]





Ik blijf die lappen tekst niet lezen, geen zin in buiten dat is het maar een bron, kan onbetrouwbaar zijn.



Dat informatie niet altijd goed uitgewisseld wordt is van alle tijden.

Daar moet tzt aandacht aan geschonken worden.



Waar het nu om gaat is dat jouw kameraad Poetin soldaten de grens over stuurt een soeverein land in, dat is een aanval, niet meer niet minder.



Ik hoop dat er morgen weer nieuwe maatregelen tegen deze Russische variant van Hitler worden getroffen.Ik dacht dat jij alles las. In het bericht van Paul Craig Roberts staat een filmpje waarin deze man de woorden ZELF uitspreekt. Die lap tekst is de vertaling van dat interview voor het geval je Engels niet kan verstaan.



Jou woorden:Daar moet tzt aandacht aan geschonken worden is een typisch politiek-uit-de-weg-gaan-aanpak. Van: "daar moeten we tzt aandacht aan schenken" en vervolgens zie je het nooit meer terug maar het antwoord is op een sluwe manier ontweken.



Die lap tekst is betrouwbaar en de woorden van Camiel Eurlings zijn ook live te horen via de NOS-site. Maar die wil ik je ook nog wel even hier plakken.



De rollen moet je niet verdraaien. Als klein kind en groot kind vroeg ik me tijdens geschiedenislessen over de WOII altijd af "hoe is het mogelijk dat een heel volk zo meeloopt".Hoe was het mogelijk dat Hitler daar kon staan preken en het volk juichde. Als ik de beelden van een paar maanden geleden zie, waarop Guy-Verhofstadt-in-Kiev het volk opjut. Dan vraag ik me die vraag meermaals. Hoe is het mogelijk dat iemand in een vreemd arm land het volk snoepjes belooft en dan het volk gaat opjutten om het gevecht-voor-de-EU te vechten en nooit op te geven tot dat ze gewonnen hebben. Hoe bestaat het dat een beschaafd land dit laat gebeuren?



Ik plaatst die Guy echt in de categorie "oorlogsopsteuker". Hij is de moderne-versie-van-Hitler want kijk om je heen en lees eens hoeveel leed er al is veroorzaakt na zijn bezoek aan Kiev.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal opgehaalt voor Hollebollegijs. Camiel is zeer vertrouwd dus dat mag je wel geloven. En wil je hem live horen klik dan even op de site van de NOS en zoek het geluidsfragment van Camiel die zegd "het zou een veilige route zijn". Maarja de VS en NAVO vlogen zelf al langere tijd niet meer die route omdat ze NIET veilig was, op geen enkele hoogte.De onveiligheid was heel duidelijk.



Jij weet alles, je weet wat de onzichtbare Poetin denkt en wat het volk (dat geen toegang heeft tot Internet) gelooft en wat niet. Dus je weet vast ook antwoord op de vraag "waarom was Nederland NIET gewaarschuwd?"





z24.nl

KLM wist niet van gevaar boven Oekraïne, aldus topman Eurlings

Gepubliceerd: 26 juli 2014 08:54



Luchtvaartmaatschappij KLM was niet geïnformeerd over het feit dat er geavanceerde raketsystemen aanwezig waren in Oost-Oekraïne.

Volgens president-directeur Camiel Eurlings wist het bedrijf ook niet dat enkele andere maatschappijen het gebied al enige tijd meden.



Dat zegt Eurlings in een interview met NRC Handelsblad.



Vorige week kwamen 298 mensen, onder wie 194 Nederlanders, om het leven toen een vliegtuig van Malaysia Airlines in Oost-Oekraïne werd neergeschoten. Sommige passagiers hadden hun ticket via KLM gekocht.



Uit onderzoek van NRC Handelsblad blijkt dat niemand in Nederland weet wie de luchtvaartmaatschappij had moeten waarschuwen. “Het was gewoon een veilig verklaarde route”, zegt Eurlings. “Het beeld was dat je op 10 kilometer hoogte veilig zou zijn, dat blijkt dus niet zo met dit soort gesofisticeerde raketinstallaties.”



‘Gevaar boven Oekraïne was duidelijk’



In de Verenigde Staten en in het Verenigde Koninkrijk waarschuwen luchtvaartautoriteiten hun luchtvaartmaatschappijen al sinds april voor de risico’s van vliegen boven dit gebied. Eind juni waarschuwde ook de NAVO hiervoor.



“Het was algemeen bekend dat een dozijn Oekraïense militaire vliegtuigen neergeschoten was in Oost-Oekraïne. Dus het gevaar was duidelijk”, aldus luitenant-kolonel Jay Janzen van de NAVO.



Volgens Janzen is het overbrengen van deze informatie aan luchtvaartmaatschappijen een verantwoordelijkheid van onder meer de nationale luchtvaartautoriteit. KLM zegt dat een vergelijkbare luchtvaartautoriteit is ondergebracht bij de Inspectie Leefomgeving en Transport. Die verwijst naar op haar beurt naar de inlichtingendiensten.



Paar landen op de hoogte van gevaar



Eerder deze week zei voorzitter Nico Voorbach van de European Cockpit Association, de Europese pilotenvereniging, dat een klein aantal landen wist van risico’s van een raketaanval boven Oost-Oekraïne. Vluchtmaatschappijen uit de VS, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Australië hadden volgens Voorbach een waarschuwing gekregen dat als zij in dat gebied zouden komen, op welke hoogte dan ook “er een gevaar was dat er oorlogshandelingen tegen hun vliegtuigen gepleegd zouden worden”.



Volgens Voorbach wordt dit soort informatie structureel niet gedeeld met luchtvaarmaatschappijen uit andere landen. De ECA-voorzitter vindt dat schandalig. “Omdat je hier niet praat over inlichtingen of commerciële belangen, maar over mensenlevens”, zegt Voorbach.



Slechts kwart vluchten omgeleid



Sinds 1 juli besloot Oekraïne om het luchtruim gedeeltelijk te sluiten. Vliegtuigen mochten niet onder 26.000 voet vliegen. Op 14 juli werd deze grens opgetrokken tot 32.000 voet.



Het overgrote deel van alle vluchten die normaliter over Oekraïne vliegen bleven dit doen ondanks een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim boven het oosten van het land. Slechts een kwart van de vluchten werd omgeleid via een andere route.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 08:54:

[...]



Maar dat wordt door Rusland ontkend. Oekraïne en de westerse wereld beweren dat, maar Rusland ontkent dat. Het is of het een of het ander, dus óf Rusland óf het westen zit te liegen.



En er is een gezegde: Als de oorlog begint, is het eerste wat sneuvelt, de waarheid.





De Russische soldaten moeders, zie mijn link van gisteren, zeggen dat hun zonen gedwongen worden in Oekraïne te vechten, net op NPO 1 een item over mysterieuze begrafenissen in Rusland



Tel dat op bij de foto' s van tanks en de krijgsgevangenen uit Rusland en het is wel glashelder dat Rusland aan het rotzooien is in Oekraïne



Ze hebben ook toegegeven dat de geheimzinnige vrachtwagens en troepen op de Krim Russische militairen waren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 29 augustus 2014 @ 16:22:

[...]





En als je me nog één keer kameraad van Poetin noemt dan staf ik je.[/fgcolor]Mensen die zo kinderachtig zijn dat ze gaan staffen blokkeer ik doei........................
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog even opgezocht:



Er zijn zelfs al Russische vrouwen die aangeven dat hun mannen verplicht worden in de Oekraïne te vechten of zouden de vrouwen in dit filmpje op de loonlijst van Kiev staan?



http://nos.nl/video/69209 ... orgd-over-militairen.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 29 augustus 2014 @ 19:26:

[...]





Mensen die zo kinderachtig zijn dat ze gaan staffen blokkeer ik doei........................ Ik heb je niet gestaft. Ik schreef dat ik het wel zou doen als je bezig bleef met beledigen. Want dát is pas kinderachtig van jou. Zodra het vuur je 'na aan de schenen ligt' en je daarom een antwoord wilt ontwijken ga je roepen dat je geen zin hebt om te lezen, of de bron kon wel eens onbetrouwbaar zijn of je gaat smijten met beledigingen.



Dus nogmaals "je weet overal het fijne van, dan weet je ook vast waarom Nederland NIET was gewaarschuwd door de VS en de NAVO voor iets dat heel duidelijk onveilig was. Een paar andere landen waren wel gewaarschuwd. Was het om Nederland in een oorlog te betrekken? Was het omdat Obama Nederland een belangrijke partner vind? Zo'n piepklein landje met veel centen. De premier van dat landje dat een biertje had gedronken met Poetin tijdens de Olympische spelen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 29 augustus 2014 @ 19:28:

Ik heb het nog even opgezocht:



Er zijn zelfs al Russische vrouwen die aangeven dat hun mannen verplicht worden in de Oekraïne te vechten of zouden de vrouwen in dit filmpje op de loonlijst van Kiev staan?



http://nos.nl/video/69209 ... orgd-over-militairen.htmlHet is een vuile smerige koude oorlog en hopelijk word die oorlog niet te heet. Die moeders weten wat oorlog in Oekraïne kan gaan betekenen. Alleen sommige Vivaforumsters zien dat nog niet. Alsof je Poetin op zijn knieen krijgt voor een stelletje landjagers zodat Rusland zijn macht gaat verliezen. Rusland in het nauw drijven kan je nog wel eens heel zuur opbreken. Dan hou je maar vast want die dreun ga je voelen.In deze oorlog ga je geen winnaars krijgen, alleen maar verliezers met uiteindelijk meer slachtoffers dan het aantal met de MH17, een hoop geld verschoten, en nog steeds geen duimbreed aan land mee.



Toen Nederlandse militaire naar Afghanistan vertrokken (omdat de VS dat wou) zag ik ook veel huilende moeders en partners. Ik ken er ééntje die vaker is uitgezonden geweest maar na Afghanistan nooit meer "de ouwe" is geworden.



Oorlog is zo nutteloos, een schending van de mensenrechten.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 29 augustus 2014 @ 19:22:

Tel dat op bij de foto' s van tanks en de krijgsgevangenen uit Rusland en het is wel glashelder dat Rusland aan het rotzooien is in Oekraïne



Ze hebben ook toegegeven dat de geheimzinnige vrachtwagens en troepen op de Krim Russische militairen waren.

Deze leugen (dat Rusland niet betrokken zou zijn in Oekraïne) zal later worden ontmaskerd, net zoals de leugen dat Rusland niet betrokken was in de Krim.



En dan durft Sergej Lavrov, de Russische minister van Buitenlandse Zaken, de NAVO-chef Rasmussen ervan een screenshot te hebben gemaakt van een computerspel.



Putin vertoont steeds meer overeenkomsten met So¨kin, de engerd uit de nu nog fictieve documentaire Der Dritte Weltkrieg. Negen maand nadat So¨kin aan de macht kwam, brak de Derde Wereldoorlog uit tussen de NAVO en de Sovjet-Unie. Vervang So¨kin door Putin en Sovjet-Unie door Rusland en Der Dritte Weltkrieg wordt meer werkelijkheid.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het tijd wordt dat Rusland Oekraïne opgeeft. Het westen heeft grote fouten gemaakt, maar dat pleit Putin niet vrij. Ik vind de aanvallen van Oekraïne op de separatisten rechtmatig, want separatisten schenden Oekraïense wetten, plegen terreurdaden, en plegen landverraad. Dat heeft weinig meer te maken met meer rechten voor de Russischtalige minderheid, zoals Russisch als tweede officiële taal, betoging voor een federalistische staat. Nee, terreur, dood en verderf, met de steun van Putin, dat is de realiteit.



Oekraïne wordt ervan beschuldigd op eigen mensen te schieten. Ten eerste doen de separatisten dat ook met Oekraïners. Ten tweede beschouwen de separatisten zichzelf als Russen en niet als Oekraïners. Dus Kiev schiet niet op eigen mensen. Russische flauwekul.



En Putin schiet ook op eigen mensen: Tsjetsjenen. En Assad schiet ook op eigen mensen. Daar hoor je geen Rus over.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 23:29:





............. Vervang So¨kin door Putin en Sovjet-Unie door Rusland en Der Dritte Weltkrieg wordt meer werkelijkheid.De kans op een derde Wereldoorlog is groot en word met de dag groter. De vraag is "is het dit allemaal waard?" Oekraïne hoorde nog nooit bij de VS/EU of NAVO. Is het een oorlog waard? Want ook ná een oorlog zal Rusland geen strobreed toegeven. En dat kan ik goed begrijpen, dat zou Europa ook niet doen.



Guy kan de bevolking van Oekraïne wel van alles beloven, maar als in andere EU landen de riem zo strak getrokken moet worden dat zelfs geen geld meer is voor hulpbehoevenden, dat ze geen zorg of hulp meer hulp krijgen is het schandalig en noem ik het LOZE beloftes.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De oorlogshitser is Rusland. Het interesseert me weinig meer wat het westen doet. Putin ondermijnt Oekraïne, en mij benieuwt wat hij nog meer gaat doen, als de leugen (dat Rusland zich niet met Oekraïne bemoeit) uitkomt.



Dus als jij tegen oorlog bent, moet je je richten tot alle betrokken partijen. En wijs niet alleen naar het Westen. Als het tot een oorlog komt (verder dan de burgeroorlog in Oekraïne) is Putin medeschuldig.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 23:36:

.............. Dus Kiev schiet niet op eigen mensen. Russische flauwekul.



..............Echt wel, ik heb de huilende Oekraïnse vrouwen op tv gezien die verontwaardigd waren dat tanks op hen kwamen afrijden.





Waarom denk je dat twee complete partijen uit de regering zijn gestapt? Ze wilden niet langer meer deel uit maken van dat kabinet. En die opgestapte leden waren geen rebellen.



Ook was er een raketaanval op een vluchtelingen konvooi.(mensen vluchten naar Rusland) Tik het in bij google en je krijgt meerdere berichten hierover.



http://www.volkskrant.nl/ ... en-op-demonstranten.dhtml





"Coalitie gaf opdracht te schieten op demonstranten ...

www.demorgen.be/.../Coali ... hieten-op-demonstrante...

5 mrt. 2014 - "Coalitie gaf opdracht te schieten op demonstranten" - Nieuws, Buitenland, Onrust in Oekraïne. ... Catherine Ashton, op bezoek in Kiev, legt bloemen neer voor de ... Het is uitermate storend dat de nieuwe coalitie niet wil onderzoeken ... Standpunt: Mocht ik een lidkaart van de sp.a hebben, ik stuurde ze .



Lid nieuwe coalitie Kiev gaf opdracht te schieten op ...

www.nieuwsbreak.nl/nieuws/11319023

5 mrt. 2014 - Cookies. op Volkskrant.nl. Volkskrant.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te ...





Lid nieuwe coalitie Kiev gaf opdracht te schieten op ...

www.hetgebeurthier.nl/index.php?topic=7448.0

5 mrt. 2014 - 12 berichten - ‎3 auteurs

lid nieuwe coalitie Kiev gaf opdracht te schieten op demonstranten. De scherpschutters die vorige maand in de Oekraïense hoofdstad Kiev op ...



Gelekt gesprek: 'Lid nieuwe coalitie Kiev gaf opdracht te ...

www.nujij.nl/.../gelekt-g ... e-kiev-gaf.27346508.ly...

5 mrt. 2014 - Gelekt gesprek: 'Lid nieuwe coalitie Kiev gaf opdracht te schieten op ... in de Oekraïense hoofdstad Kiev op demonstranten hebben geschoten, ...





donderdag 6 maart 2014

De sluipschutters van Kiëv werden door de 'Maidan-leiders' (= de 'vrienden' van Guy Verhofstadt) ingehuurd... Dus niet door Yanukovich... Catherine Ashton van de EU is op de hoogte... De authenticiteit van het gesprek werd intussen bevestigd!

Dit blijkt uit een gelekt telefoongesprek tussen Ashton en Urmas Paet, de minister van buitenlandse zaken van Estland...





“There is now stronger and stronger understanding that behind the snipers, it was not Yanukovich, but it was somebody from the new coalition,” Urmas Paet said during the conversation.



“I think we do want to investigate. I mean, I didn’t pick that up, that’s interesting. Gosh,” Ashton answered.





Bron: RT



Link:



http://rt.com/news/ashton-maidan-snipers-estonia-946/



http://rt.com/news/estonia-confirm-leaked-tape-970/

Geplaatst door The Guardian Angel op 00:30

Labels: Mens en Maatschappij, Nooit meer oorlog
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 29 augustus 2014 @ 23:41:

...................



Dus als jij tegen oorlog bent, moet je je richten tot alle betrokken partijen. En wijs niet alleen naar het Westen. Als het tot een oorlog komt (verder dan de burgeroorlog in Oekraïne) is Putin medeschuldig.Tegen zoveel blindheid kan ik niet tegen.



Ik zeg meermaals dat Rusland nooit een strobreed zal toegeven,(dus......) dat in deze oorlog geen winnaars zullen zijn (dus....), alleen maar verliezers. Ik sla een kruisje dat Poetin nog geen "vuur" teken gegeven heeft. Rusland in het nauw drijven is vragen om grote problemen, de vraag is "is het dit allemaal waard?" We zijn nu al van slag met de MH17-ramp. Hoe erg wil je het nog meer hebben?



Op het Jip en Janneke-topic heb ik in juni algeschreven "dit gaat de verkeerde kant op". "Ja maar dit" en "ja maar dat". Jij noemt de separatisten rebellen en terroristen. Het zijn separatisten. En het gaat om veel meer dan alleen een bommetje schieten of een geloofsovertuiging



Waar twee vechten hebben twee schuld, maar Vóór Guy was er nog niet zo'n grote zooi in Kiev.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven