Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Alle reacties Link kopieren
met dit soort reacties als dit trieste figuur boven me ,die vooral zichzelf geweldig en popijopi vindt, is er een normale discussie niet mogelijk



Spreek haar aan ipv dom met haar mee te lullen



Heeft niets met discussieren te maken, dat kon vroeger in die groep wel en toen kon ik me nog herinneren dat mijn bijdrages toch best wel werden gewaardeerd



Maar toen had je er nog geen stokers cq ophitsers en haatzaaiers tussen, nu wel, dat is het verschil



En zij verzieken wel de boel in de groep en trekken de rest mee, die vaak niet eens durft om daar tegenin te gaan



Toen ging het nog over Hansje nu niet meer , ook dat is een verschil



Wens jullie het beste (y) !!
anoniem_206517 wijzigde dit bericht op 29-08-2014 23:20
Reden: schrijffouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whahahhahaha.:rofl:
Ach als hij zo doorgaat is hij zo geblockt hier
Dagggg Bert
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat jij die haatsite heb opgericht om Kiddo zwart te maken Lavendelblue, hij deed namelijk niet met jullie zielige gedrag mee en daar hadden jullie moeite mee. Dus vandaar die haatsiet, en wie is er de volgende keer aan de beurt Lavendelblue.



Gaat het bij jullie nog wel om Hansje ?



Nee, boeit jullie geen donder



Met je meeklapvriendjes, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Oh nou ben jij aan de beurt Lavendel
Alle reacties Link kopieren
Klapvee echt ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd



Misschien heeft Irme dan toch wel gelijk over jullie, hahahaha, en waren jullie toch niet voor niets steeds jullie fakeprofieletjes kwijt
Kijk Bert snapt het. Bam en doooorrr!
Je bent te grappig Bert

Maar helaas moet ik je teleurstellen, ik ben maar een buitenstaander.
Alle reacties Link kopieren
Zo gedraag je je niet, Lavendelblue, eerder een popijopie die wel stoer wil zijn bij zijn vriendjes. Of ze nu genaaid worden of niet en zich van alles laten wijsmaken maakt niet uit, dan maar allemaal



Afijn, dan hoor je er in elk geval bij



Kwam hier een melding doen over Kiddo maar laat maar. Vanmorgen op die Kritische site van hem waren er een stel uit die groep ook al zo triest.



Wat een zielige groep is die Forum geworden, echt meelijwekkend



Maar ik stook



tabee
Leuk spelletje zo, ik ga voor..even denken, ja, ja, ik nomineer Bungaa.

Jaaaaa weet het zeker, zij is het die dat deed
Alle reacties Link kopieren
dat Bert dat niet door heeft he, grappig! Hij heeft namelijk alles door!!

Its me! (weet alleen niet waar hij het over heeft) ik geef het toe!
Ok truste Bert en mijn geliefde groepje.
Alle reacties Link kopieren
Niet lang meer MwCactus



Is die Forumgroep, die jullie zo geweldig vinden ook weg



Moet je weer een ander doel in je leven zoeken
quote:bungaa schreef op 29 augustus 2014 @ 23:41:

dat Bert dat niet door heeft he, grappig! Hij heeft namelijk alles door!!

Its me! (weet alleen niet waar hij het over heeft) ik geef het toe!



En lucht het op nu je het eindelijk toegeeft ?

Nou Bert ook weer tevreden , kan hij weer fijn terug naar zijn vertrouwde facebook.



Truste mwcactus.
Alle reacties Link kopieren
29-08-2014, 00:38



quote:

impala schreef op 29 augustus 2014 @ 00:33:

Wat zou die BB voor rol spelen? (ik snap inmiddels wie het is)



Oh wacht



[...]





Dan zou BB weer achter de Kritisch op Kritisch (Kritisch op kiddo site zitten). Dat klinkt plausibel.



Wraak
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, Kiddo heeft me niet eens verwijderd van dat forum, met al die door I zwaar genaaide egotypes



Tja, ze roepen van alles , nou nog toegeven ;)



Trusten dom volk
quote:bert66 schreef op 30 augustus 2014 @ 00:01:

Hahahaha, Kiddo heeft me niet eens verwijderd van dat forum, met al die door I zwaar genaaide egotypes



Tja, ze roepen van alles , nou nog toegeven ;)



Trusten dom volk Truste Bert.
Alle reacties Link kopieren
[quote]bert66 schreef op 29 augustus 2014 @ 23:23:

Dus vandaar die haatsiet, /quote]



Tja!
Alle reacties Link kopieren
Die haatsite met pedoverhalen. Met van die lui die profielen van je kinderen namaken en waar al die andere troep opstaat. Tja, je mag er trots op zijn inderdaad, zou het gaan respecteren.

Misschien ook nog mijn zus erbij gaan betrekken en de kinderen en weet wie ik wie allemaal nog meer, doen zij namelijk ook dus dan zal je daar ook wel mee eens zijn !!



Eerst vonden jullie het walgelijk als het bij Irme werd geplaatst, door die vieze Yvonne en haar fakevriendjes, maar blijkbaar zijn jullie van mening veranderd, kan gebeuren, als je allemaal berichten in je Inbox krijgt en een stel de boel lopen te verzieken. Met verhalen dat je met kinderen zou chatten, waar natuurlijk niets mis mee is, maar wel als je Fokje Modder heet natuurlijk en zogenaamd daar allemaal bewijzen voor hebt, hahaha



Plaats je het gewoon in de groep, lekker de boel verzieken, heb je ook weer iets nuttigs in je leven gedaan, haar vriendjes en vriendinnetjes die gaan daar echt niets over zeggen,ben je gek, hahaha



Afijn, ze weten allemaal alles over de andere, maar hun eigen rotzooi zien ze niet eens. En of het nu nog bij hen over Hansje gaat, wens daaraan te betwijfelen. Gewoon sensatiezoekers, roddelen en haatzaaien, gaat het niet over Irme, dan over mij , over Kiddo en de volgende keer is de volgende aan de beurt



Weet heus wel dat ze ook bij die groep op de niet okay knop drukten aan de andere kant, dat die ook hun profiel kwijtraakten. Blijken ze toch niet zoveel van elkaar te verschillen dus blijkbaar



Lekker mensen oproepen iemand te blokkeren omdat ze wat verhalen van anderen hebben gehoord, wat ze dan ook braaf zonder vragen doen omdat hun vriendje dat tegen hen zegt....dan ben je triest



Heb je ook echt geen eigen mening. En dat was nou net wat ze juist over die andere groep zeiden, geen haar beter. En daar zitten mensen bij waar ik beter mee kan praten dan met deze trieste lui waar niet alleen maar alles alleen om henzelf draait , en hun eigen ego en popigedrag bij hun vriendjes, die toch wel voor hen klappen. Die ook kritiek op Irme hadden, en tegelijkertijd toch niet met alles met haar eens waren.



Bij deze club zit vooral dom klapvee, mensen die elkaar alleen maar dom de hand boven het hoofd kunnen houden, goedgelovige schapen zonder eigen mening, die je alles wijs kan maken . En het leek alsof ze volwassener waren



O ja, was nu ook een vriendje van Irme, whahaha, zal ik dan ook wel met fakeprofielen hen lastig vallen denk ik , dat zei zij ook al !!



En die nieuwe site is ook al van mij, wisten ze ook zeker !!



Tja, mag je trots op zijn natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 29 augustus 2014 @ 22:51:

Bert weet je behandelaar dat je je medicijnen niet meer neemt?





Krijg je dit soort reacties van een moeder die waarschijnlijk zelf ook kinderen heeft. Die weten dat waarschijnlijk ook niet dat die stoere mama, dapper achter haar fakeprofieletje zodat haar kinderen het ook niet kunnen lezen, dit soort dingen hier schrijft .



Durft ze ook best wel met die laffe vriendjes van haar om haar heen, die houden elkaar toch wel de hand boven het hoofd ...



Trusten
Alle reacties Link kopieren
quote:bert66 schreef op 30 augustus 2014 @ 02:12:

[...]





Krijg je dit soort reacties van een moeder die waarschijnlijk zelf ook kinderen heeft. Die weten dat waarschijnlijk ook niet dat die stoere mama, dapper achter haar fakeprofieletje zodat haar kinderen het ook niet kunnen lezen, dit soort dingen hier schrijft .



Durft ze ook best wel met die laffe vriendjes van haar om haar heen, die houden elkaar toch wel de hand boven het hoofd ...



TrustenTja, moeders hebben nu eenmaal kinderen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:bert66 schreef op 30 augustus 2014 @ 02:12:

[...]



Krijg je dit soort reacties van een moeder die waarschijnlijk zelf ook kinderen heeft. Die weten dat waarschijnlijk ook niet dat die stoere mama, dapper achter haar fakeprofieletje zodat haar kinderen het ook niet kunnen lezen, dit soort dingen hier schrijft .



Durft ze ook best wel met die laffe vriendjes van haar om haar heen, die houden elkaar toch wel de hand boven het hoofd ...



TrustenVolgens mij heb ik een gevoelige plek geraakt. Ik zou snel weer gaan slikken want je slaat wartaal uit.
Alle reacties Link kopieren
Bert waar heb je het in vredesnaam allemaal over? Dit is een topic over de uhp van Hansje!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare vent die Bert, snap er helemaal niks van.

Zo gek als een deur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven