Minnares zijn

27-08-2014 12:27 377 berichten
Ik lees hier zo nu en dan verhalen over mensen die een geheime relatie hebben met een gebonden persoon.



Ik vraag me dan toch steeds weer wat dingen af..

Voel je je bv niet schuldig t.o.v. zijn vrouw en ev kinderen?

Waarom neem je genoegen met een "bijrol"?

Word je er nu echt happy van?



Is niet aanvallend bedoeld maar ik vraag me gewoon af hoe de gedachtegang dan is.

Ik heb zelf een hekel aan bedriegen,dus zou bij het woord vrouw al meteen afknappen en afhaken. Waarom jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
Sense

Wat heb je jouw situatie goed omschreven. Komt echt heel dicht bij mijn situatie.

Dank voor het verwoorden hiervan. Dat kon ik eigenlijk niet zo goed.

Ik hou ook nog heel veel van mijn man alleen de extra intimiteit waar ik nu meer naar verlang (meer dan een aantal jaren geleden toen de kinderen nog kleiner waren en het huiselijke bestaan met kinderen en werk veel drukker was) heeft hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Sense heeft het goed verwoord.



Zo voel ik mij ook erbij.
Alle reacties Link kopieren
Joos, bij Sense en jou spat de onmacht van het scherm af.

Beide houden van een man die het seksuele wezen in jullie ontkent.

Dat lijkt mij een thuissituatie die vroeg of laat je zelfbeeld gaat opbreken.

Zo zeer dat je jezelf steeds minder als volbloed vrouw ziet.

Of ervaar jij dat anders?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nee. Zo erg ervaar ik dat niet.

Het is langzaamaan zo gegroeid. Ik wordt thuis nog steeds enorm gewaardeerd en ben geliefd. Ik neem het mijn man ook niet kwalijk.

Maar het is wel heel fijn dat ik een lieve vriend heb die thuis hetzelfde probleem heeft en dat wij samen wel enorm van de sex kunnen genieten. En ja dan voel ik mij wel "op en top" vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 29 augustus 2014 @ 10:52:

Joos, bij Sense en jou spat de onmacht van het scherm af.

Beide houden van een man die het seksuele wezen in jullie ontkent.

Dat lijkt mij een thuissituatie die vroeg of laat je zelfbeeld gaat opbreken.

Zo zeer dat je jezelf steeds minder als volbloed vrouw ziet.

Of ervaar jij dat anders?Niet als je dus een minnaar hebt die je het tegendeel laat zien.....
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe ga jij jouw leven dan nu aanpakken Sense?

Ik weet dat jij jouw ex-minnaar alle geluk gunt.

Alleen wat doet die nieuwe situatie met jou?

Is het niet verdomde pijnlijk om nu platonisch om te moeten gaan met de man die jou wel liet voelen dat jij op en top vrouw was?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 3 x in dit topic (en het andere topic) geschreven dat ik dat niet weet, en dat ik daar niet zo mee bezig ben



Wel weet ik, dat mijn minnaar mij ook op ander vlak heeft laten zien, heeft geleerd wat het is om 'vrouw' te zijn.. wat het is om je sexy te voelen.. daar heb je niet perse een man voor nodig om je dat te laten voelen, je bent namelijk sexy omdat je je zo voelt, niet omdat een ander dat vind



En ja natuurlijk is het verdomde pijnlijk.. maar ik kan weinig anders, het zou net zo pijnlijk zijn als ik hem nooit meer zou zien/spreken

We waren al vrienden voor we minnaars werden, dat stukje laten we niet zomaar los
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Sense, ik heb je hier idd al veel vaker over gelezen, ook onder mijn eerdere nick en ik kan me in jouw/jullie situatie wel indenken dat jij een minnaar hebt.



Wat je nu aangeeft in je post, dat je geen man nodig hebt om je vrouw/sexy te voelen maar dat dat toch hetgeen is geweest wat jouw minnaar je heeft laten voelen, lijkt me niet met elkaar te rijmen.

Dan heb je toch juist wél je minnaar, als man dan, nodig gehad om je weer vrouw/sexy te voelen? Of wat bedoel je dan precies met 'op ander vlak'?

Niet aanvallend bedoeld trouwens, ik probeer ook iets te begrijpen nl.
wij slapen nooit.
quote:Sense-1970 schreef op 29 augustus 2014 @ 18:53:

Ik heb al 3 x in dit topic (en het andere topic) geschreven dat ik dat niet weet, en dat ik daar niet zo mee bezig ben



Wel weet ik, dat mijn minnaar mij ook op ander vlak heeft laten zien, heeft geleerd wat het is om 'vrouw' te zijn.. wat het is om je sexy te voelen.. daar heb je niet perse een man voor nodig om je dat te laten voelen, je bent namelijk sexy omdat je je zo voelt, niet omdat een ander dat vind



En ja natuurlijk is het verdomde pijnlijk.. maar ik kan weinig anders, het zou net zo pijnlijk zijn als ik hem nooit meer zou zien/spreken

We waren al vrienden voor we minnaars werden, dat stukje laten we niet zomaar losje spreekt jezelf hier tegen. Blijkbaar voelde je je geen vrouw en had je de man van een ander nodig om je hier bewust van te zijn? Dat klinkt niet als een zelfbewuste vrouw die keuzes maakt uit lol maar klinkt gewoon naar iemand die erkenning en bevestiging van een ander nodig heeft
Alle reacties Link kopieren
Lees het nog eens een keer..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 01:11:

[...]



je spreekt jezelf hier tegen. Blijkbaar voelde je je geen vrouw en had je de man van een ander nodig om je hier bewust van te zijn? Dat klinkt niet als een zelfbewuste vrouw die keuzes maakt uit lol maar klinkt gewoon naar iemand die erkenning en bevestiging van een ander nodig heeft

Is dat zo raar? Hebben we dat allemaal niet nodig soms?

(Oprechte vraag.)

Kan me ook inbeelden dat, als je partner geen nood heeft aan seks, je aan jezelf begint te twijfelen. Lijkt me een moeilijke situatie.
Er is niets mis met erkenning en bevestiging en dat fijn vinden. Maar er is wel iets mis als je daarvoor afhankelijk van je (geleende)partner bent
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 01:25:

Er is niets mis met erkenning en bevestiging en dat fijn vinden. Maar er is wel iets mis als je daarvoor afhankelijk van je (geleende)partner bentMaar afwijzing lijkt me wel nefast voor je zelfbeeld. Als ik na een lange dag thuiskom en nood heb aan liefde; mijn partner zijn lievelingseten kook, een sexy kleedje aantrek en de kaarsen aansteek, kan ik ook boos zijn als hij in de zetel in slaap valt. Als dit elke dag gebeurt, zou ik gek worden.
Alle reacties Link kopieren
Meds, ga je nog iets met mijn aanwijzingen doen?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Meds, zoals ik je op het forum lees, ben jij de vrouw die ik zou willen zijn. Een goede partner, een leuke vrouw, maar ook "een vrouw met ballen". Ik wil zo stoer zijn als jou, ik gedraag me zo stoer als jou, maar ik kan soms toch echt onzeker zijn.
hoe oud ben je Ismene?
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 01:31:

Meds, ga je nog iets met mijn aanwijzingen doen?ja gedaan, leg het me maar uit, want ik snap niet wat je bedoelt
24. Weet het, ben nog groen achter de oren .
quote:Ismene schreef op 30 augustus 2014 @ 01:40:

24. Weet het, ben nog groen achter de oren .Hm ja. Geloof me, er komt een dag dan valt het kwartje. Meestal pas na je veertigste. Als je slim bent begin je eerder
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 01:33:

[...]



ja gedaan, leg het me maar uit, want ik snap niet wat je bedoelt



Dat klinkt al stukken beter dan mij als liegebeest neer te zetten



Ik was voor ik in deze relatie stapte niet zozeer onzeker, maar eigenlijk niet zo met mezelf bezig.. Ik was ik, maar zag mezelf nou niet als mooi, sexy of aantrekkelijk.. In deze relatie is dat ook niet echt uit de verf gekomen.. En toen het seksleven geheel op de achtergrond drong begon ik wel aan mezelf te twijfelen.. Naast de frustratie, begon ook mijn onzekerheid te groeien en kon ik mezelf niet echt vrolijk meer aanstaren in de spiegel.. Ik begon me te verstoppen..



Mijn (ex) minnaar heeft veel meer gedaan dan een beetje paaien en opwarmen.. Hij heeft me laten zien hoe ik naar mezelf moet kijken ongeacht wat anderen van mij vinden.. Ik moet voor mezelf zorgen, aan mezelf werken en me sexy voelen voor mezelf, en niet voor een ander..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ja voor een liegebeest/ongeloofwaardig uitgemaakt worden houden we hier niet van he Sense! :Imao: ( kidding kon het ff niet laten)
quote:Ismene schreef op zaterdag 30 augustus 2014 01:40 24. Weet het, ben nog groen achter de oren .24 heerlijke leeftijd toch! In mijn profiel staat dat ik 44 ben!? Raar want heb niks ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
Je posts de laatste pagina's komen anders een stuk beter over dan die op de eerste pagina, lelie.. Niet alleen in aantal overigens (over pesten gesproken )
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Mis ik iets? Kan niet meer volgen. Sense, wat ik me nu al de hele tijd afvraag (maar kan zijn dat ik erover gelezen heb, sorry dan), waarom is het nu eigenlijk gedaan met je minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Hij is bij zijn vrouw weg en heeft (pril) een nieuwe relatie..



En voor er hier weer mensen op hun achterste benen gaan rondhopsen.. Hier geen smoezen lijsten, beloftes over samen verder gaan of wat dan ook..



We weten al lange tijd dat dit er aan zat te komen, we hebben 5 heerlijke jaren als minnaars gehad, naast ook zware moeilijke tijden.. We zijn nu vrienden en proberen dit vorm te laten krijgen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven