Entertainment alle pijlers

Eurovisie songfestival, het is kalm after the storrem

07-06-2014 09:45 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic om verder te kletsen over Waylon en Ilse. Komt het nog goed?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Ilse een leuk ding! Een heerlijke flapuit! Dat 'gegiechel' vind ik juist verfrissend, het maakt haar echter dan een gemiddelde artiest. Daarnaast vind ik haar een ontzettend goede en professionele zangeres.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 07 juni 2014 @ 11:18:

Wie vindt hen wél leuke mensen eigenlijk?Ik. En Waylon vind ik bovendien een zeer uitzonderlijke stem hebben. Van wereldniveau. Hij kan me echt raken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik vind Ilse leuk. En Waylon niet.
Iemand nog naar RTL Late Night gekeken?

Ik nijg nu toch wel naar kamp Waylon hoor. Wat een kut die Ilse.
anoniem_29087 wijzigde dit bericht op 30-08-2014 01:52
Reden: neig?
% gewijzigd
nvt
Alle reacties Link kopieren
Waarom Waylon? Vanwege zijn underdog positie vanavond? Waarom maakt dat Ilse een kut in jouw ogen Deepspace?
:-) Ja, zo klinkt het idd wel heel naar. Zo had ik het niet moeten zeggen.

En ik kan het ook niet goed uitleggen eigenlijk. Ik heb gezocht naar een topic wat hier geplaatst is waarop heel goed uitgelegd is hoe het (waarschijnlijk) gegaan is na het songfestival. Ik probeer een reconstructie:

The Common Linnets (kamp Ilse dus) was er waarschijnlijk van uit gegaan dat het songfestival misschien een plaats in de top 10 zou opleveren, maar zeker geen tweede plaats, en nog minder was men er in dat kamp van uitgegaan dat "Calm after the storm" het meest gedownloade en bekendste (en dus meest gevraagde) nummer zou worden. Ze hadden dus gewoon optredens zónder Waylon gepland voor na het songfestival.



Maar toen werden ze tweede, en heel populair, en MET Waylon. Alle optredens en concerten waren echter al gepland zonder hem.



Er was kortom geen ruimte voor Waylon.
Ik snap niet wat je wil zeggen?



Wat jij zegt is niet wat waylon zegt toch? Die moest verder met zijn solo album en kon alle mensen die daar hun brood mee verdienen niet laten zitten.
Oh wacht, alles was gepland zonder hem en toen ze hem erbij vroegen gaf hij aan wat hierboven staat: dat hij niet kan.

Tsja, keuzes, keuzes...



Maar wie zat er bij late night? Deed Ilse een onschuld zelfje of was Waylon weer de huilie?
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal zit toch echt heel anders in elkaar dan dat jij zegt. Het Ilse die haar prive geld in dit project heeft gestoken. Ilse is een harde zakenvrouw, gehard door ervaringen uit het verleden. De Common Linnits is ook haar project, door haar bedacht.



In deze kwestie hebben de managers van beide partijen een groot aandeel. Die waren niet echt elkaars vrienden en hebben hun stempel behoorlijk op de situatie gedrukt, waarbij Ilse en Waylon pas achteraf werden geinformeerd.



Kortom, de situatie is zoveel male complexer dan Waylon en ook Ilsein de media vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Fragment naar RTL late night

klik



Ik weet niet hoor maar 'de zwartste periode' wat moet er dan wel niet gebeurd zijn. Ze is er ook nog wel erg emotioneel onder. Ik zie hier geen 'harde zakenvrouw'.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook met een half oog te kijken naar die uitzending, maar Ilse maakte het allemaal nog ingewikkelder door te beginnen met zeggen, dat ze er dus niks over ging zeggen!!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik heb helemaal niets gehoord van wat Ilse zei, ik kon alleen maar kwijlend naar die jongen uit Nashville kijken...
Ik zit ook in team Waylon.

Dat gedraai van die Ilse. Ze zei niks, maar dat was het m juist. En dan Botox Henny met zn gestook. Naar.



In het AD vandaag een interview met Waylon.
Laat haar lekker naar Amerika gaan en daar blijven. Dahaaaaaag Ilse.
Alle reacties Link kopieren
Wat een váág gedoe die twee zeg. Zeg gewoon wat nou het probleem was.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat vooral drugs een probleem is geweest. Ilse is echt zwaar tegen, tegen biblebelt aan kwa houding en waylon is er niet vies van. Wat moet ze dan? op tv zeggen dat ze dat gesnuif van hem niet kan tolereren? Dat doe je ook niet zo snel want dan is zij toch ook weer de gebeten hond.
En ja hoor: ook in het AD artikel stelt de beste man zich weer op als huilie. Het is geweldig hoe hij dat vol weet te houden
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 30 augustus 2014 @ 12:35:

Ik denk dat vooral drugs een probleem is geweest. Ilse is echt zwaar tegen, tegen biblebelt aan kwa houding en waylon is er niet vies van. Wat moet ze dan? op tv zeggen dat ze dat gesnuif van hem niet kan tolereren? Dat doe je ook niet zo snel want dan is zij toch ook weer de gebeten hond.



Oh dat speculeert wel lekker ja, drugs.



Maar goed, dan zou ik als ik in zo'n situatie was refereren aan iemands levensstijl. Ofzo. Maar niet dat gelul in de ruimte, jemig hee.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 30 augustus 2014 @ 12:35:

Ik denk dat vooral drugs een probleem is geweest. Ilse is echt zwaar tegen, tegen biblebelt aan kwa houding en waylon is er niet vies van. Wat moet ze dan? op tv zeggen dat ze dat gesnuif van hem niet kan tolereren? Dat doe je ook niet zo snel want dan is zij toch ook weer de gebeten hond.Tja, we weten het niet maar denk ook dat dit er wel mee te maken heeft. Maar ook dat niemand had verwacht dat het zo populair zou worden en gewild. En dat Ilse Waylon puur heeft gevraagd voor het Esf herft gevraagd en niet voor de rest.
Alle reacties Link kopieren
Team Ilse!

Ik weet het niet met Waylon. Heb dat artikel gelezen vandaag in het AD en vindt hem maar vaag. Volgens mij is hij erg op zoek naar zichzelf en kraamt een hoop onzin uit in de hoop interessant over te komen. Hij spreekt zichzelf ook tegen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... lp-in-van-therapeut.dhtml



Waylon is gewoon een gecompliceerd persoon. Ik denk dat Ilse dat behoorlijk onderschat heeft.



Persoonlijk vind ik dat Waylon in het songfestival wel probleemloos is te vervangen door een andere zanger. Het geluid van Ilse in dat liedje is veel specifieker.
Ik ben van beide niet zo'n fan geloof ik. Waylon vind ik te complex en Ilse komt altijd zo kippig over.



Leeeeuuk, Gaaf.. weeje wel.. ze is bijna 40 en gedraagt zich als een meisje van 20. Mooi stemgeluid daar hoor je mij niet over, maar een interview van haar trek ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, gewoon 2 mensen die samen muziek maakten en daarnaast helemaal geen overeenkomsten hebben, absoluut geen klik



dat kan toch, er is niet 1 schuldige denk ik



Samenloop van omstandigheden, en trouwens wel heel verstandig om dan direct te stoppen met die samenwerking en niet halverwege een tournee
waylon dramaqueen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven