Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Yadan, ik ben er pas weer na 19.00 uur of later. Veilige vlucht.





Moos je hebt nog mail. Ben er helemaal uit wat het morgen gaat worden haahahah. Iets van knopen doorhakken, als je ergens geen tijd of geld voor hebt, bewaren voor de volgende keer.



Nu even een paar uur straks alles lekker schoonmaken en morgenochtend de laatste dingen bakken. Met het wisselvallige weer heb ik geen idee wat ik moet aandoen. Vanavond dan maar van alles en nog wat gaan wassen ofzo.



Fysio was uitgevallen dus kwam mij goed uit, heb weer last van mijn rib die gekneusd was, geen idee hoe dat kan.



Verder ben ik in stemming.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik had mij voorgenomen in nog even te gaan slapen, maar ik was zo'n stuiterbal dus dat ging toch niet lukken. Heerlijk in bad geweest, dus als het stinkt in het vliegtuig ben ik het niet.



De mannen liggen wel lekker te slapen. Ook wel even lekker dat ik nog wat tijd met mijn ouders alleen had.



Neefje mocht het eren kiezen, patat met kroketten en frikandellen wordt het. O wat zal ik broodjes kroket gaan missen.
Alle reacties Link kopieren




Yaden Goede terugreis!



Mleen Zin in morgen dus! Wens jullie heel veel plezier! Met de lekkere hapjes zit het wel goed denk ik.



Mleen wil jij Thee heel veel sterkte wensen van mij wanneer je haar spreekt?
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr....



Vriend had beloofd dat hij patat zou halen. We zouden half 6 eten, zodat we om 7 uur klaar voor vertrek naar Schiphol zijn.

En jullie raden nooit wie er nog ligt te slapen. Als ik hem wakker probeer te maken zegt hij 5 minutes honey. En dat al sinds kwart voor 5. Hij moet straks ook nog douche etc.
Alle reacties Link kopieren
OMG!

Mannen wat heb je er aan? Ik kan mijn vriend wel wat aan doen nu!



We zouden 7 uur weg, 8 uur op Schiphol. Hadden we mooi nog even wat tijd voordat we door de paspoortcontrole heen moeten.



Jullie raden nooit we er net zijn kleren aan heeft, en nu op zijn dooie gemakje zijn haar staat te doen.



HALLO! ZIE JE NIET DAT IK AL 30 MINUTEN KLAAR ZIT!

Koffers zijn al in de auto etc. En meneer staat zijn haar nog te doen.



Oeh hij is nu klaar! We gaan!!!



Tot morgen dames!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik altijd goede ideeen -NOT-.



Eind van de middag even de huiskamer, keuken enz schoongemaakt. Nou had ik van de week mega duur spul voor mijn parket gevonden, een cleaner en een lak van het merk Bruynzeel, nou dan weet je het wel (ook hoeveel jaar het ergens goed opgeborgen had gelegen



Maar ik was nog positief, als je toch gaat dweilen, dan doe je het toch even allemaal?



Na alle meubels verplaatst te hebben op de bank en naar de gang, stofzuigen, dweilen met die cleaner, moest alles 2x gedroogd worden en daarna dacht ik, morgenochtend kan ik ook de hapjes maken, dan maar nu alles afmaken. Drogen deed het niet dus net eindelijk was het droog.



Wat heb ik mijzelf aangedaan



Op handen en knieen heb ik de hele huiskamer en keukenvloer ingewreven. Er kwam geen eind aan. En een pijn aan je knieen, je rug, nek hahahahah. Ik was in staat om het uit te strooien over de vloer en met een wisser het bij elkaar te harken.



Inmiddels was het al donker en zag amper wat ik deed, maar geloof mij, op een gegeven moment maakt het ook niet meer uit.



3 krijsende katten voor de deur want die wilde wel graag even over de natte vloer lopen.



Leuke van alles is, HET MOET NÓG EEN KEER



Ik lig nu plat op bed van de pijn dus zit nog in dubio of ik het straks weer een keer ga doen of morgenochtend om 6 uur als de wekker gaat. Stel ik wil het morgen doen, en ik sta bijna niet meer op, dan gaat het er niet meer van komen. Over 9 jaar is de volgende keer heb ik nu al besloten.



Nou nog even denken of het vanavond of morgenochtend gaat worden. En dan weer alle meubels terug sjouwen.



What was I thinking tonight?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
He Anne,



Ja ik zal de groeten doen. Heb haar al een paar keer gemaild maar geen antwoord gehad maar ik laat het weten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mleen Hard gewerkt zo te lezen..! Moet het echt nog een keer worden ingewreven? Wat een klus.. Ik hoop dat je morgen nog kan bewegen.
Alle reacties Link kopieren
.
anneroos74 wijzigde dit bericht op 29-08-2014 22:19
Reden: 2 keer is wat overdreven
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:18:

Mleen Hard gewerkt zo te lezen..! Moet het echt nog een keer worden ingewreven? Wat een klus.. Ik hoop dat je morgen nog kan bewegen.



Djees, anders ik wel



Had niet zo raar moeten doen want mijn rib was weer gaan opspelen maar weet ik veel dat het zulk monnikenwerk is! Ik twijfel over de tweede keer doen hoor, brrr alles doet nu al pijn.



En weet je, kom ik morgen beneden en dan zie je er niets van, dat durf ik nog wel een weddenschap op te leggen haahahahha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik die laatste keer lekker laten zitten voor dit weekend!

Tuurlijk is er wel iets van te zien! (toch?)
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:26:

Dan zou ik die laatste keer lekker laten zitten voor dit weekend!

Tuurlijk is er wel iets van te zien! (toch?)



In het donker zie ik het niet.



Maar morgenochtend is het wel of niet hoor, die meubels zijn zo zwaar om allemaal weer terug te versjouwen, dat ga ik niet nog een keer snel doen.



Gelukkig is het nu even te donker dus morgenochtend om 6 uur staat de wekker dus dan kijk ik wel even verder hahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Als je hier niet meer heel erg vrolijk wordt dan weet ik het niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die 2e x lekker laten zitten. Vind het al heel wat dat je één x hebt kunnen opbrengen ;)



Ik ben gisteren begonnen met afbouwen van borstvoeding dus binnenkort kan ik weer aan de drank! Niet dat ik normaal nou zoveel dronk hoor, maar heb nu toch zin in een wijntje!!
MV, jouw poes is echt prachtig mooi!

@Adrienne: is dat echt jouw cavia? Leuk beestje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 30 augustus 2014 @ 00:36:

MV, jouw poes is echt prachtig mooi!

@Adrienne: is dat echt jouw cavia? Leuk beestje!



We hebben af en toe ook een forumster hier Fruitje die veel leuke cavia`s heeft Adrienne!!! Hopelijk geeft het meer nachtrust het afbouwen?



Ismene, dat lammetje is niet van mij he! Grijnz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nee niet mijn cavia helaas haha. Wij hebben alleen een kat op het moment. Vroeger had ik wel cavia s. Ben benieuwd naar de cavias van Fruitje!



Is dat wel echt jouw rode kater? Die is echt super!



Wij zijn maandag met de kat naar de dierenarts geweest, 180 euro :(
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 augustus 2014 @ 00:39:

[...]





We hebben af en toe ook een forumster hier Fruitje die veel leuke cavia`s heeft Adrienne!!! Hopelijk geeft het meer nachtrust het afbouwen?



Ismene, dat lammetje is niet van mij he! Grijnz.Had het dan ook op jouw avatar en de openingspost . Misverstandje dus .
Alle reacties Link kopieren
OMG, is je kat weer beter? Wat had ze/hij?



Ja van mijn avatar en de rode katten die ik hier post zijn de mijne. Lief en lekker ...... rood

(eentje is van de Whiskasreclame, mijn oudste)





Ja Fruitje heeft een mooi cavia-paradijs.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 30 augustus 2014 @ 01:25:

[...]



Had het dan ook op jouw avatar en de openingspost . Misverstandje dus .



Hhahahahahah



Ja mijn katten hebben net als ik dat ze letterlijk echt goed wakker moeten worden. Geen ochtendhumeur, zeker niet, maar wel wakker worden.



Dus Bo kwam zo uit die krabpaal toen hij wakker werd, djees wat een kop hahahahahah. Zo nog niet wakker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 augustus 2014 @ 01:27:

OMG, is je kat weer beter? Wat had ze/hij?



Ja van mijn avatar en de rode katten die ik hier post zijn de mijne. Lief en lekker ...... rood

(eentje is van de Whiskasreclame, mijn oudste)





Ja Fruitje heeft een mooi cavia-paradijs.Echt waar? Was dat spotje ook te zien in België? Heb juist mijn allereerste kat. Met de fles grootgebracht. Veeleisende dame .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 30 augustus 2014 @ 01:38:

[...]



Echt waar? Was dat spotje ook te zien in België? Heb juist mijn allereerste kat. Met de fles grootgebracht. Veeleisende dame .



Nee Floyd heeft een jaartje in de Libelle gestaan voor de Whiskas, maar is echt al iets van 11 jaar geleden. Denk ik, iig heel lang geleden.



Met Bo Ghi ben ik een tijdje geleden wel samen voor een reclame naar Belgie gereden, was voor een vlooienmiddel-reclame maar ik heb ze nog een paar keer gesmsed wanneer het uitkwam maar niets van gehoord.



Verder heeft Bo alleen maar reclames end. in NL gedaan hoor. Geloof wel dat de film waar hij in mee speelde ook naar het filmfestifal in Cannes is geweest maar ik ben alleen bij de premiere geweest in NL, in Utrecht. Dus geen idee of ze nog een prijs hebben gehad daar, denk het van niet hahahahahaha, dan had ik het vast wel gehoord.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Leuk een eerste kat he!!! Hoe komt het dat je haar met de fles moet grootbrengen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 augustus 2014 @ 01:48:

Leuk een eerste kat he!!! Hoe komt het dat je haar met de fles moet grootbrengen?Verstoten door de moeder, baasjes van de moeder hadden geen tijd om haar groot te brengen. Er was al sprake over "kitten in de zak en tegen de muur". Mijn zwager (die de mensen kent) kon niet met dat idee leven en is het beestje hier komen dumpen . Op het grote kattentopic staat mijn emailadres (kan het je hier anders ook geven) als je foto's wilt zien. De kleine meid is vandaag 4 maand oud geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ja enig, ik wil wel foto`s zien hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven