Minnares zijn

27-08-2014 12:27 377 berichten
Ik lees hier zo nu en dan verhalen over mensen die een geheime relatie hebben met een gebonden persoon.



Ik vraag me dan toch steeds weer wat dingen af..

Voel je je bv niet schuldig t.o.v. zijn vrouw en ev kinderen?

Waarom neem je genoegen met een "bijrol"?

Word je er nu echt happy van?



Is niet aanvallend bedoeld maar ik vraag me gewoon af hoe de gedachtegang dan is.

Ik heb zelf een hekel aan bedriegen,dus zou bij het woord vrouw al meteen afknappen en afhaken. Waarom jullie niet?
quote:Sense-1970 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 02:00 Je posts de laatste pagina's komen anders een stuk beter over dan die op de eerste pagina, lelie.. Niet alleen in aantal overigens (over pesten gesproken )



Speciaal voor jou op m'n laptop getypt!

Zit nu weer op de app. dus..
quote:*lelie* schreef op 30 augustus 2014 @ 01:59:

[...]





24 heerlijke leeftijd toch! In mijn profiel staat dat ik 44 ben!? Raar want heb niks ingevuld.Onzekerheid, wil ik kinderen of niet, ga ik ooit een vaste baan vinden,... Zo leuk is het soms ook niet .
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 30 augustus 2014 @ 02:06:

[...]





Speciaal voor jou op m'n laptop getypt!

veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 30 augustus 2014 @ 02:07:

[...]



Onzekerheid, wil ik kinderen of niet, ga ik ooit een vaste baan vinden,... Zo leuk is het soms ook niet .





Ik ben bijna 44.. En ik weet het niet eens zo heel zeker



Je kan nog ff vooruit dus
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 02:06:

Hij is bij zijn vrouw weg en heeft (pril) een nieuwe relatie..



En voor er hier weer mensen op hun achterste benen gaan rondhopsen.. Hier geen smoezen lijsten, beloftes over samen verder gaan of wat dan ook..



We weten al lange tijd dat dit er aan zat te komen, we hebben 5 heerlijke jaren als minnaars gehad, naast ook zware moeilijke tijden.. We zijn nu vrienden en proberen dit vorm te laten krijgen..

Kan me wel inbeelden dat je nu last hebt van liefdesverdriet. Waarom is hij bij zijn vrouw weg? Is ze achter jullie relatie gekomen, of kon hij niet meer verder leven in die situatie? Of was het nog een andere reden, die hier helemaal niets mee te maken had?

Ik snap je keuzes niet, maar leef wel met je mee!
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 02:11:

[...]





Ik ben bijna 44.. En ik weet het niet eens zo heel zeker



Je kan nog ff vooruit dus Had ik zoveel hoop voor de toekomst, ga je dat ook even lekker verpesten
quote:Ismene schreef op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Minnares zijn"" class="messagelink">*lelie* schreef op 30 augustus 2014 @ 01:59</a>:</b>

[...]





24 heerlijke leeftijd toch! In mijn profiel staat dat ik 44 ben!? Raar want heb niks ingevuld.</div></blockquote>Onzekerheid, wil ik kinderen of niet, ga ik ooit een vaste baan vinden,... Zo leuk is het soms ook niet . Gelukkig hoef je dat ook niet vandaag of morgen te beslissen. Leef en geniet de rest komt van zelf.
Alle reacties Link kopieren
Hij kon niet langer het huwelijk in stand houden.. Ik ben blij dat hij voor zichzelf gekozen heeft, al kost dat mij inderdaad ontzettend veel verdriet. Wij kiezen er beide heel bewust voor om onze vriendschap te behouden..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn bed opzoeken dames.. Morgen weer werken!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Sense-1970 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 Ik ga mijn bed opzoeken dames.. Morgen weer werken!Ik duik er ook in .. Sweet dreams!
Slaapwel!
quote:Sense-1970 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 01:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Minnares zijn"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 01:33</a>:</b>

[...]



ja gedaan, leg het me maar uit, want ik snap niet wat je bedoelt</div></blockquote>



Dat klinkt al stukken beter dan mij als liegebeest neer te zetten



Ik was voor ik in deze relatie stapte niet zozeer onzeker, maar eigenlijk niet zo met mezelf bezig.. Ik was ik, maar zag mezelf nou niet als mooi, sexy of aantrekkelijk.. In deze relatie is dat ook niet echt uit de verf gekomen.. En toen het seksleven geheel op de achtergrond drong begon ik wel aan mezelf te twijfelen.. Naast de frustratie, begon ook mijn onzekerheid te groeien en kon ik mezelf niet echt vrolijk meer aanstaren in de spiegel.. Ik begon me te verstoppen..



Mijn (ex) minnaar heeft veel meer gedaan dan een beetje paaien en opwarmen.. Hij heeft me laten zien hoe ik naar mezelf moet kijken ongeacht wat anderen van mij vinden.. Ik moet voor mezelf zorgen, aan mezelf werken en me sexy voelen voor mezelf, en niet voor een ander.. Als je dat uit mijn bericht haalt dan vraag ik mij af waarom je je zo aangevallen voelt. Zit toch ergens niet lekker denk ik. Maar maak er van wat je zelf wil geloven. het is jouw leven
Sense ik hoop dat je ooit een man vindt die voor jou gaat en ik hoop dat je ooit inziet dat ook jij niet op de reservebank hoeft te zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op woensdag 27 augustus 2014 18:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zohrah in "Minnares zijn"" class="messagelink">zohrah schreef op 27 augustus 2014 @ 18:18</a>:</b>

Hij werd verliefd, ik werd verliefd. Beide hebben we een relatie.

Tegenover zijn vriendin voel ik mij niet schuldig, tegenover zijn kinderen wel.

Het voelt goed als we samen zijn, zien elkaar regelmatig. Had dit tot vorig jaar ook nooit van mijzelf verwacht, toch hebben we er voor gekozen hier iets mee te doen.</div></blockquote>Waarom niet tegenover zijn vriendin?

Lastig ui te leggen

Ze weet dat we contact hadden, had denk ik ook wel vermoedens dat er meer speelt.

Ben toen een tijdje lastig gevallen door haar.

*Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen hoor*



Sense herkenbaar wat je schrijft, ga het zo nog eens rustig lezen maar het is erg herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 01:42: Hij heeft me laten zien hoe ik naar mezelf moet kijken ongeacht wat anderen van mij vinden.. Ik moet voor mezelf zorgen, aan mezelf werken en me sexy voelen voor mezelf, en niet voor een ander.Wat goed dat jij die zelfverzekering alsnog rond jouw 40e hebt geleerd.

Dat ik mezelf lekker thuis mag voelen in mijn eigen lijf is iets wat ik als kind al van mijn ouders heb meegekregen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 Wat goed dat jij die zelfverzekering alsnog rond jouw 40e hebt geleerd.

Dat ik mezelf lekker thuis mag voelen in mijn eigen lijf is iets wat ik als kind al van mijn ouders heb meegekregen.



Dat is natuurlijk ook niet iedereen gegeven ouders die je dat bijbrengen.

En dan nog kan ik me voorstellen dat in zo'n situatie je zelfvertrouwen toch wel een deukje op kan lopen. Als je man geen seks meer wil lijkt het me niet geheel onlogisch dat je dan ook even aan jezelf gaat twijfelen,toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 02:42:

Sense ik hoop dat je ooit een man vindt die voor jou gaat en ik hoop dat je ooit inziet dat ook jij niet op de reservebank hoeft te zittenEn ik hoop dat jij ooit in gaat zien dat er maar 1 persoon is die je op de reserve bank kan zetten, dat ben je zelf, niet een ander.. en dat is wat ik nu heb geleerd...
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in 'geluk' dat gebaseerd is op bedrog en het ongeluk van andere mensen!

Eerlijk duurt het langst.
anoniem_78465 wijzigde dit bericht op 30-08-2014 14:37
Reden: werkwoordje vergeten
% gewijzigd
quote:Sense-1970 schreef op 30 augustus 2014 @ 13:28:

[...]





En ik hoop dat jij ooit in gaat zien dat er maar 1 persoon is die je op de reserve bank kan zetten, dat ben je zelf, niet een ander.. en dat is wat ik nu heb geleerd...Ik wist dat al. Ik zit nooit op de reservebank. Ik ben een spits. Kan jij ook.
Alle reacties Link kopieren
Als je mijn posts gelezen zou hebben weet je dat dat iets is wat ik de afgelopen jaren heb geleerd... We zijn niet allemaal geboren met zo'n dosis zelfvertrouwen..



Sommige hebben een zetje nodig om het te vinden.. En daar schaam ik me niet voor
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Moet je ook zeker niet doen. En sterkte met je lvd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 09:31
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Wat een beschaafdheid op de late avond Laura, tegen wie heb je het precies?
Alle reacties Link kopieren
[...]



Kun je nog normaal doen ook toch? Met zulke uitspraken, tegen wie dan ook je het bedoelt, diskwalificeer je jezelf tot en met het absolute nulpunt..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 09:32
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
quote:Sense-1970 schreef op zondag 31 augustus 2014 01:37 Als je mijn posts gelezen zou hebben weet je dat dat iets is wat ik de afgelopen jaren heb geleerd... We zijn niet allemaal geboren met zo'n dosis zelfvertrouwen..



Sommige hebben een zetje nodig om het te vinden.. En daar schaam ik me niet voor



Hoef je je ook zeker niet voor te schamen. Je zal ook echt niet de enige zijn. Maar ik snap denk ik wel wat Meds (goed) bedoelt.

Je neemt binnen je relatie met "minder" genoegen dan je graag wil zeg maar dus zit je op het reservebankje. Door stiekem een minnaar te hebben voorzie je jezelf in je behoeftes maar verandert aan je relatie dus eigenlijk nog steeds niks. Dat is enkel wat zij wil zeggen denk ik. Als jij daar wel bewust voor kiest is dat verder ook prima toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven