Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me zo'n zorgen om mijn poes. Het is een oudje; nu 15 jaar. In mei geopereerd aan, wat later bleek, een kwaadaardige tumor. Sinds deze week ontlast ze zeer slecht. Ik heb hiervoor antibiotica gehaald bij de dierenarts. Nu heeft ze alweer een paar dagen niet gepoept... Bovendien haalt ze snel adem en door de obstipatie is ze misselijk. Ze kokhalst namelijk af en toe of slikt na een tijdje gelegen te hebben wat luider .

Hopelijk poept ze vanavond eindelijk weer...
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:21:

Ooh wat een leukerds weer.

Het mooie duo van Paperclip past precies bij elkaar en de snoes van Blue Lagoon heeft een prachtige tekening.



Leuk om te zien!!!



Die van mij weten jullie al toch?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Ismene! Zal het ook proberen. Ik zal het gebied proberen te masseren. Als ze maandag nog niets heeft gedaan, dan bel ik de DA wel in de ochtend om proberen in de avond langs te gaan...
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Haarbalpasta!



Ook al gaat het niet om een haar bal...het maakt de poep zachter en makkelijker het lichaam te verlaten.

Mijn katten vinden het lekker, lukken zo van de tube.
Een foto trekken, dat heb je vast van de Pfaffs Bieb

Klinkt ook wel Zeeuws-Vlaams, kom je uit Zeeland Bieb ?

Veel plezier in Brielle, is een leuk stadje ik heb er jaren op school gezeten.



Ik had ook een vermoeden dat Ismene een zuiderbuur was aan haar taalgebruik te zien, gezellig !



Ik heb 2 kinderen, nooit aan getwijfeld of ik wel of geen kinderen wilde. Had er graag 3 gehad maar dat werd me afgeraden na de geboorte van mijn zoon want die was veel te vroeg en de kans dat een eventuele volgende nog vroeger zou komen was 50%.

Als ze vervelend zijn gooi ik ze gewoon net als de katten naar buiten
quote:paper-clip schreef op 30 augustus 2014 @ 10:08:

Een foto trekken, dat heb je vast van de Pfaffs Bieb

Klinkt ook wel Zeeuws-Vlaams, kom je uit Zeeland Bieb ?

Dat kwam van mij! Mijn ouders en hele familie komen daar vandaan. Ik niet, maar heb dus wel zeeuws bloed door mijn aderen stromen en ben erg gek op sat stukje NL. En op België trouwens ook.



Livette, wat naar! Hopelijk lukt het met de tips die gegeven zijn. Haarbalpasta kun je gewoon in de dierenwinkel krijgen. Hou goed in de gaten of ze wel blijft eten. En als je het niet vertrouwt, de dierenarts bellen! 15 jaar is op leeftijd, maar nog niet stokoud hoor. Sterkte!
.


Geniet en smelt
Ook lief:



.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip Bieb!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
---
anoniem_161054 wijzigde dit bericht op 31-08-2014 01:02
Reden: Oeps! Dubbel!
% gewijzigd
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Poes is bezig om te sterven zo lijkt het. Morgen bel ik DA.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!




Waarom bel je nu niet?



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt. Ze heeft het gewoon opgegeven volgens mij. Komt haast niet van haar kussentje af, poept niet, eet weinig (wel snoepjes).

Ik moet zo werken en ik kan geen vervanging regelen. Morgen ook werken (eerste dag ergens) en ik wil er toch graag bij zijn..
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Bel ajb nu direct de DA! vraag of poes daar kan worden opgenomen. Misschien is het gewoon een drol die er niet uit kan en dat ze zich daar rot door voelt. Maar dat is niet iets om aan te hoeven sterven.



Echt, bel even. En overleg wat te doen. Poes gaat niet wachten tot jij weer thuis bent hoor (sorry als dit onaardig klinkt, maar je moet nu echt iets doen voor je beestje).
Dit deed me aan dit topic denken
quote:blueeyes*3 schreef op 31 augustus 2014 @ 12:47:

Dit deed me aan dit topic denken



dat stuk is vast door een kat geschreven. We moeten gewoon alle 'ellende' ondergaan, onder het mom van echte liefde!
.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reacties! Ze heeft net gedrukt op de bank en ik heb haar goed geknuffeld hierna. Misschien neemt nu de misselijkheid af!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Blij met poepen op de bank



Hopelijk knapt ze snel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven