help spoed vraag over auto huur en prepaid creditkaart

07-12-2013 13:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Heb een vraag maandag gaan we naar Miami.

Auto gehuurd bij arke via sunnycars.

Door te weinig inkomen een pre paid credit Cats' van skrill ( op advies via hier) en de dame van arke vertelde dat dat geen probleem was.

Net sunnycars cars even gebeld om te vragen hoeveel de borg is zodat we dat op de kaart kunnen zetten. Zegt die dame ineens dat ze geen pre paid kaart accepteren in Amerika bij het autoverhuur bedrijf?!



Arke heeft er niks over gezegd en juist geadviseerd het met zo,n kaart te doen.



Volgens de dame van sunny cars accepteren ze dit niet , want als je schade maakt kunnen ze dan niet onbeperkt afboeken.



Ook dat was niet de afspraak, bij arke zeiden ze dat je dan alleen de borg niet terug krijgt , maar dat ze verder niet afboeken. Wat is nu wijs om te doen help!?
Alle reacties Link kopieren
En dan besluit internetbankieren telkens vast te lopen als ik geld wil over maken naar de kaart. Andere betalingen gaan wel dus tegen de tijd dat we op vakantie gaan heb ik het ook echt nodig ... # stress houd aan
Alle reacties Link kopieren
Hondarius ik hoop dat alles goed komt met de auto.

De reden dat ze creditcard willen is omdat als je evt boetes of tol kosten maakt ze dit alsnog van je creditcard af kunnen schrijven.

Veel plezier toegewenst
Alle reacties Link kopieren
hoi, hoe is dit verhaal afgelopen? wij zitten met hetzelfde probleem van prepaid cc (Cash Passport van de GWK) en we vertrekken donderdag as...
Alle reacties Link kopieren
Bij alamo kan je gewoon een auto huren op het vliegveld. Dit kan in heel Amerika zolang je hem maar huurt op het vliegveld. Ons is het erg goed bevallen. Laat wel wat geld op de kaart , want de tol schrijven ze er naderhand van af.
Alle reacties Link kopieren
@hondarius.

Als ik jou goed begrijp hebben jullie met de prepaid card de borg betaald?

Zit met het zelfde probleem, wij vliegen op Orlando Sandford met Arkefly en de auto hebben ze via Alamo geboekt en wij hebben de Visa Worldcard Prepaid.

Of hebben jullie cash deposit gedaan?

Wij vertrekken 9 januari 2015 en de reis zelf is al betaald.
Waarom boekt iedereen de auto zo omslachtig? Je kan toch gewoon rechtstreeks bij Alamo de auto boeken zelf, ipv dit via de reisorganisatie te doen? Dat is altijd duurder. Wij hebben hem zelf bij alamo geboekt en toen daar ter plekke ook nog flink kunnen afdingen. Ideaal.

Maar alamo accepteert dus wel een prepaid card iig.
Alle reacties Link kopieren
Ticket & huur voor 3 weken ¤1100.- dat is het goedkoopste.

Hebben ook los gekeken maar dat was vele male duurder.

Maar heb nog geen antwoord op mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso. Naar de vs zonder Cc. Geeft veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Is er nu werkelijk niemand die hier ervaring mee heeft?
quote:poldervrouw schreef op 30 augustus 2014 @ 07:45:

Sowieso. Naar de vs zonder Cc. Geeft veel gedoe.Hoezo? Als je hier vooraf alles betaalt kan je daar gewoon overal met cash betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven