Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf best wel veel jurkjes van het merk Eroke. Je kan niet zeggen dat dat niet kleurig is En bij Ladress en Dressesonly is ook zat kleur te koop. Ook zijn de sjaals van het merk Stroke erg leuk om een saaie outfit op de te fleuren of van Bewitched.



http://www.dressesonly.nl/jurk-livia-eroke.html



http://www.assem.nl/accessoires/damesac ... 35.107514/
Alle reacties Link kopieren
quote:Deedot schreef op 28 augustus 2014 @ 10:46:

Zijn ze dit jaar niet vergeten om de mouwen aan de kleding te naaien? Daar stoor ik me wezenloos aan. Zie je iets leuks, zitter er geen mouwen aan. Of 3 kwart mouwen. Daar heb ik niks aan. Ik wil gewoon een lange mouw.Inderdaad, bijvoorbeeld van die winterjurkjes met een grote col, maar dan met korte mouwen... Nooit gesnapt
quote:Blusher schreef op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 Ik snap de kritiek op wat wijder vallende kleding nooit zo goed.

Ja, het lijkt soms inderdaad net een tent maar het kan ook heel leuk en zelfs sexy zijn. Denk aan een wijder shirt, strakke jeans en hakken.



Strakke aangesloten shirts vind ik vaak niet zo mooi, er komen maar weinig mensen echt goed mee weg.