Mode & Beauty alle pijlers

´t is weer teleurstellend in de winkels!

28-08-2014 10:24 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt weer een sombere tijd aan zo te zien.

Van de zomer mochten we volop kleuren dragen en dat beviel me goed. Maar ook deze winter, evenals de vorige zie ik nergens kleur in de winkels hangen!

En ik ben al zo bleek en ik heb frisse of warme tinten nodig. Al dat grauw en grijze staat mij niet!



Waarom wordt er niet aan mensen zoals ik gedacht? Waarom moeten we er altijd bijlopen alsof we op moeten gaan in de achtergrond???



Wat is er mis met de kleur warmrood en smaragd groen??

Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf best wel veel jurkjes van het merk Eroke. Je kan niet zeggen dat dat niet kleurig is En bij Ladress en Dressesonly is ook zat kleur te koop. Ook zijn de sjaals van het merk Stroke erg leuk om een saaie outfit op de te fleuren of van Bewitched.



http://www.dressesonly.nl/jurk-livia-eroke.html



http://www.assem.nl/accessoires/damesac ... 35.107514/
Alle reacties Link kopieren
quote:Deedot schreef op 28 augustus 2014 @ 10:46:

Zijn ze dit jaar niet vergeten om de mouwen aan de kleding te naaien? Daar stoor ik me wezenloos aan. Zie je iets leuks, zitter er geen mouwen aan. Of 3 kwart mouwen. Daar heb ik niks aan. Ik wil gewoon een lange mouw.Inderdaad, bijvoorbeeld van die winterjurkjes met een grote col, maar dan met korte mouwen... Nooit gesnapt
quote:Blusher schreef op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 Ik snap de kritiek op wat wijder vallende kleding nooit zo goed.

Ja, het lijkt soms inderdaad net een tent maar het kan ook heel leuk en zelfs sexy zijn. Denk aan een wijder shirt, strakke jeans en hakken.



Strakke aangesloten shirts vind ik vaak niet zo mooi, er komen maar weinig mensen echt goed mee weg.





Met een zandloperfiguur wijde shirts of blouses aantrekken zie je er meteen 10 kilo zwaarder uit. Als ik een wijdvallend shirt aantrek lijk ik meteen een nijlpaard ;)

Mijn taille moet geaccentueerd worden, maar als je een appel bent en dunne benen heb, dan kan een wijd shirt wel.
Alle reacties Link kopieren






Die kleuren komen allemaal nog, dit is nog niet de winter collectie de (volledig) cobelt blauw geel etc komen ook in deze winter.
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 29 augustus 2014 @ 21:09:

Ik snap de kritiek op wat wijder vallende kleding nooit zo goed.

Ja, het lijkt soms inderdaad net een tent maar het kan ook heel leuk en zelfs sexy zijn. Denk aan een wijder shirt, strakke jeans en hakken.



Strakke aangesloten shirts vind ik vaak niet zo mooi, er komen maar weinig mensen echt goed mee weg.

Ik vind tenten nooit sexy of leuk.



Een nauwsluitend shirtje is vaak het andere uiterste, en valt in de categorie skinny jeans met dikke kont. Want ook een skinny jeans is voor de meesten niet weggelegd.



Maar iets wat getailleerd valt, is nog niet direct nauwsluitend. En dat vind ik dan dus weer mooi. Iets dat slank afkleedt en mijn verkeerde plaatsen wegmoffelt.
Didi heeft wel eens ook iets dat getailleerd is. Heel veel kleur en soms iets te veel vind ik.



Het heeft mij ook jaren gekost om met mijn figuur en maten de juiste kleding te vinden. Via internet lukt het bater. Hoef je niet de ene winkel in en weer uit.

Wehkamp, Zalando, Vimodes, leballon, V&D, Bijenkorf. Het zijn allemaal winkels met meerdere merken. Kan je op maten en kleur selecteren. Dan gaat het "marktonderzoek" wat eenvoudiger.



Ja, het kost een beetje moeite om de commerciële jongens te ontwijken. Telkens weer opnieuw de selectie instellen om niet al die kleding te moeten zien voorbij komen die toch niet past.

Iedere kledingstuk aan te moeten klikken om te kijken van.....tijd is op
Alle reacties Link kopieren
quote:paleviolet schreef op 28 augustus 2014 @ 13:47:

[...]



Dat zit toch voor geen meter, al die strakke laagjes over elkaar?

Volgens mij ben je je nu gewoon in bochten aan het wringen om maar niet toe te geven dat je ook niet echt een oplossing hebt voor TO Nou, zo doe ik het ook hoor. Veel dunne laagjes over elkaar heen is veel warmer en dan een trui en een vest. Ik heb als het koud is standaard een hemdje aan. Daaroverheen bijv. een strak tshirt jurkje met lange of korte mouwen, daarover heen een gewoon jurkje of truitje met rokje en als het nog kouder is daarover heen weer een dun vestje. Zit heerlijk warm.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 29 augustus 2014 @ 19:00:

Trouwens, wat betreft lipstift, mijn make up is op de eerste plaats heel naturel. De lippenstift die ik draag heeft een licht getinte kleur maar is niet echt dekkend. Want dat maakt mijn bleke gezicht al snel hard. Kleur moet ik dragen op mijn bovenlichaam. Of een gekleurd shirt eronder, of een warme trui of vest.





Er is trouwens één merk waar ik soms een beetje wild van word, en dat is desiguel! Heel kleurrijk! Ik heb er al het een en ander van.Nou probleem toch opgelost.Koop de Desiquel winkel leeg en klaar ben je
Ik draag ook het liefste zoveel mogelijk kleur in de winter maar ben nog niet extreem veel donkere kleuren tegen gekomen.. Misschien helpt online shoppen? Hier heb je altijd meer keuze dan in winkels.
Alle reacties Link kopieren
TO wil niet online shoppen.
Maar je kan via online wel reserveren en afhalen in de winkel.

Ook afrekenen in de winkel.

Geweldige combinatie vind ik. Dan kan je nog wat advies in de winkel vragen. Maar dat is vooral voor computer en alles wat er bij hoort. Daar krijg je dan een bericht van als het op voorraad is en het klaar staat.



Ik heb net wel een paar sneakers gekocht die ik anders nooit gevonden zou hebben. Online shop ik alleen maar als het anders niet te koop is. Ik was het niet van plan, maar weer nieuwsgierig gemaakt hier door een topic over sneakers. Ging ik even snuffelen. Dat zijn echt merken die alleen online te koop zijn. Het meeste moet toch terug als ik het online koop. Moet ik net als in winkels heel veel bekijken wat toch niet past. In sommige winkels zijn ze niet meer vriendelijk als ik kom. Ik koop er toch niet. Ja, als het niet past dan hoef ik het niet.

We zijn wel een paar winkels waar ze wel vriendelijk zijn, maar daar kom ik nu al jaren. Die weten ondertussen wel dat ik echt alleen maar koop als er iets staat wat past. Mag ik gerust even rond kijken. Zelfs minuten voor sluiting mag ik even binnen, Ze weten dat ik meestal toch niet langer dan 7 minuten kijk zonder passen. Online winkels zoeken en daar dan langs gaan. Dat houd de moed er in.



Maar die sneakers zijn precies in een kleur die ik nodig had. Zijn niet lomp en passen overal bij!



O ja, moest wel met 8 schoendozen in twee tassen over straat heen. Ik was het volume vergeten. Zaten ook een paar super licht gewicht tussen. Gelukkig wel.

En die grote tassen van Ikea. Daar past veel in.
Ik trok zaterdag een gele, licht opengewerkte trui aan bij de only, die redelijk getailleerd bleek te zijn i.p.v. de gebruikelijke hobbezakken/tenten. Van schrik heb ik hem gekocht!



Het komt iets meer in de winkels, zag ook wat meer getailleerde tops, in verschillende kleuren.



@deedot: ieder zijn ding. Ik mag in de zorg eigenlijk geen lange mouwen, dus ben blij dat er ook wat halve en driekwartmouwtjes tussen hangen. Ook fijn bij tussenweer.



Ik ben het er overigens mee eens dat het meestal erg somber is, de winterkleding. Er wordt ook bijna nooit rekening gehouden met wat de consument mooi staat. Maar nu ben ik nog in de wolken van mijn laatste aankopen
Ik vind de mode van nu ook he-le-maal K met P, en ja ik heb nieuwe kleren nodig want net afgevallen en de boel valt van mijn kont. Ik zit er serieus aan te denken er wat bij te eten dat ik mijn eigen kleren weer aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Zag anders van het weekend ook best veel kleur in de winkels hangen. Heb zelf bijvoorbeeld een Kobaltblauw jasje gevonden.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 30 augustus 2014 @ 14:17:

[...]





Nou probleem toch opgelost.Koop de Desiquel winkel leeg en klaar ben je

Wat is jouw probleem?



Vandaag nog een kleurig merk ontdekt, ook spaans! Ik denk dat ik het van de spanjaarden moet hebben qua kleding. Toch nog hoopgevend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven