Een korte zaterdagmorgen

30-08-2014 10:21 115 berichten
Hallo ladies,



Daar ben ik weer even.

Ben net wakker. Ik heb deze zomer geleerd om uit te slapen, wat een zaligheid is dat, ik was dat vroege vogel gedoe helemaal zat.



Wat ik vandaag ga doen, daar heb ik nog geen flauw idee van. Het weer nodigt met uit om in de plassen te stampen, maar ik heb geen kind bij de hand dat als excuus kan dienen.

Wel moeten er een paar boodschappen gedaan, maar dat duurt geen middag. Dan misschien toch maar eens op jacht naar een hele grote bloempot, voor de nieuwe Ficus Benjamina, want die staat nu met de voetjes in een teiltje en dat is ook niet echt gezellig.

Maar goed......



Wat ondernemen jullie allemaal vandaag? Zijn er nog spannende plannen? Het is heerlijk takkeweer om er met honden op uit te gaan. Zwembadbezoek is ook een goeie, en dan erna naar huis en lekkere soep. In ieder geval,vertel hier je woeste plannen of over je kopje thee met oma. Alles is welkom!
Die zegt nu een piepklein beetje pijn te hebben, zo neusspray halen om de boel open te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Het weer nodigt inderdaad niet echt uit om naar buiten te gaan. Wilde eigenlijk even de stad in gaan, of naar de markt, maar daar heb ik nu totaal geen zin in! Dus ben ik maar een beetje thuis aan het poetsen en My five wives marathon aan het kijken Misschien zo maar een kop warme chocolademelk maken, het voelt echt als november!
quote:reisa1978 schreef op 30 augustus 2014 @ 13:11:

Die zegt nu een piepklein beetje pijn te hebben, zo neusspray halen om de boel open te gooien.

Oh, een piepklein beetje is een goed teken.



Goed plan, die neusspray.
quote:blobs schreef op 30 augustus 2014 @ 13:12:

Het weer nodigt inderdaad niet echt uit om naar buiten te gaan. Wilde eigenlijk even de stad in gaan, of naar de markt, maar daar heb ik nu totaal geen zin in! Dus ben ik maar een beetje thuis aan het poetsen en My five wives marathon aan het kijken Misschien zo maar een kop warme chocolademelk maken, het voelt echt als november!Vanaf maandag is het droog en het wordt weer 24 graden. We hebben echt niets te klagen dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
hahah als mijn vriendin waar ik mee samen woon het er niet mee eens is, wordt het zeker knallend
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2014 @ 13:14:

[...]



Vanaf maandag is het droog en het wordt weer 24 graden. We hebben echt niets te klagen dit jaar. Zeker waar! En eigenlijk ook wel knus zo die herfst sfeer dit weekend.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 augustus 2014 @ 12:56:

ik ga een schaamlippiercing zettenPlak eens een plaatje! Dat is hier wel gebruikelijk op het zaterdagtopic. Iedereen die iets groots aanschaft post een plaatje!
Grrr. Net vandaag, als je visite verwacht, begeeft mn koffiemachine het. Zo'n duur kreng voor bonen.

Man is nu snel naar het servicepunt, we krijgen we één te leen. Ik hoop niet dat het bezoek vroeg is...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 30 augustus 2014 @ 13:37:

Grrr. Net vandaag, als je visite verwacht, begeeft mn koffiemachine het. Zo'n duur kreng voor bonen.

Man is nu snel naar het servicepunt, we krijgen we één te leen. Ik hoop niet dat het bezoek vroeg is...Oh wat een pech, dat zul je altijd net zien! Hier ook altijd zulke dingen. Met kerst de vaatwasser, (14 man visite) Vlak voor de vakantie de koelkast. Lang gelden ná de vakantie de wasmachine. Altijd als het niet uitkomt en je zo'n ding echt echt echt niet kunt missen. Veel plezier met de visite, met of zonder koffie zal het toch wel gezellig worden!
Sandt: weet niet of ik daar behoefte aan heb mede als de mods. Straks krijg je een ban .



Mees: Oooowwww, geen koffie is drama!!



Iemand nog een hapje pannenkoek? Ik heb zoals gewoonlijk

best wel een klein maagje...
Ik ben vandaag op de een of andere manier heel moe, vanavond maar eens proberen iets vroeger naar bed te gaan (maar Koefnoen komt, eens kijken hoe laat dat is)



Op zoek gegaan naar een autostoel, de huidige maxicosi begint zoon te ontgroeien. Niet geslaagd. Daarna wel lekker broodje kipkrokant gaan eten en een warme chocomel met slagroom.
Goedemiddag! Mag het nog?

Wat heb je gekookt Cateau?



Vanochtend naar de IKEA geweest. Net even geluncht en zo de boel in elkaar zetten.

Voor de rest van de middag zit ik nog in tweestrijd: ik kan nog even om sloffen gaan en gelijk een pakje wegbrengen, of ik ga wat tekenen en bankhangen. Ben er nog niet uit.

Eigenlijk moet er nog opgeruimd worden voor de visite van morgen, maar dat staat onderaan het prioriteitenlijstje. Als nog lukt is het prima en anders is het: mijn huis was vorige week schoon, sorry dat jehet gemist hebt



Fijne zaterdag verder!
quote:lechatrose schreef op 30 augustus 2014 @ 14:00:

Goedemiddag! Mag het nog?

Wat heb je gekookt Cateau?



Vanochtend naar de IKEA geweest. Net even geluncht en zo de boel in elkaar zetten.

Voor de rest van de middag zit ik nog in tweestrijd: ik kan nog even om sloffen gaan en gelijk een pakje wegbrengen, of ik ga wat tekenen en bankhangen. Ben er nog niet uit.

Eigenlijk moet er nog opgeruimd worden voor de visite van morgen, maar dat staat onderaan het prioriteitenlijstje. Als nog lukt is het prima en anders is het: mijn huis was vorige week schoon, sorry dat jehet gemist hebt



Fijne zaterdag verder!

Eenvoudig gekookt. Gesmoorde andijvie met rijst en rundersausijsjes.



Wat zal het druk geweest zijn in Ikea. Blijf daar in het weekend altijd liever weg, maar je bent er heel uitgekomen.



Ga lekker voor sloffen, dan kan je ze vanavond al aan en heb je lekker warme jubeltenen.



Kom op, actie, bankhangen kan de hele avond nog!!!



Be happy.
meeeeehhh....
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2014 @ 10:45:

[...]



Handig hè, van die grote sterke zonen?

Ja, de vakantie is weer bijna voorbij, nog een dagje. Ik vind het wel wat, het heeft lang genoeg geduurd.

Dat dekentje op de bank begrijp ik dan weer niet zo, het is 21 graden binnen!Het zou dit weekend kouder worden zeiden ze bij het weerbericht. Maar buiten was het een beetje klam, in de winkels helemaal, de hitte zit er duidelijk nog in.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Eenvoudig maar lekker!



Drukte viel me nog mee. Zo aan het eind van de ochtend begint het druk te worden. Nu waren we wel wat laat deze keer, maar al gewapend met een lijstje met stellingnummers, dus we waren er zo doorheen. Ik hou ook helemaal niet van druk, maar helaas, de man plus auto zijn alleen in het weekend beschikbaar.



Bon, dan ga ik straks inderdaad nog even om sloffen. Zal in het winkelcentrum wel over de hoofden kunnen lopen met dit weer. Hoop dat de Van Haren ze nog heeft, heb op de website al leuke gezien.
quote:lechatrose schreef op 30 augustus 2014 @ 14:22:

Eenvoudig maar lekker!



Drukte viel me nog mee. Zo aan het eind van de ochtend begint het druk te worden. Nu waren we wel wat laat deze keer, maar al gewapend met een lijstje met stellingnummers, dus we waren er zo doorheen. Ik hou ook helemaal niet van druk, maar helaas, de man plus auto zijn alleen in het weekend beschikbaar.



Bon, dan ga ik straks inderdaad nog even om sloffen. Zal in het winkelcentrum wel over de hoofden kunnen lopen met dit weer. Hoop dat de Van Haren ze nog heeft, heb op de website al leuke gezien.Oh, dan wil ik een plaatje zien natuurlijk, anders kom je hier niet weg.
Pimpelmeesje; gelukt met de koffie?



Buienradar zei dat het na 3 droog zou zijn, maar helaas regent het nog steeds. Nu ligt de jongste net in bed, dus hoop dat het straks iets droger is. Wil toch wel een half uurtje naar buiten, heb het beloofd en vind het ook wel fijn als ze even kunnen uitrazen. De jongste klimt ook steeds in de buggy als teken dat ze wil wandelen :-D
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2014 @ 14:36:

[...]



Oh, dan wil ik een plaatje zien natuurlijk, anders kom je hier niet weg.

Het zijn uiteindelijk andere geworden, die niet op de site staan, sorry

Dit modelletje, maar dan met grove blauw-witte strepen: Pantoffels

Gelijk nog even de vitaminevoorraad aangevuld bij De Tuinen. Nu dan toch echt bankhangen, net de IKEA-aankoop in elkaar geknutseld en m'n hobbykamer overhoop gehaald om de aankoop een mooie plek te geven. Dus tijd om bij te komen met thee op de bank.
quote:lechatrose schreef op 30 augustus 2014 @ 16:22:

[...]



Het zijn uiteindelijk andere geworden, die niet op de site staan, sorry

Dit modelletje, maar dan met grove blauw-witte strepen: Pantoffels

Gelijk nog even de vitaminevoorraad aangevuld bij De Tuinen. Nu dan toch echt bankhangen, net de IKEA-aankoop in elkaar geknutseld en m'n hobbykamer overhoop gehaald om de aankoop een mooie plek te geven. Dus tijd om bij te komen met thee op de bank.Oh, die sloffen lekker en zijn warm, ook aan de enkels. Goede aankoop. :P
Net alle boodschappen gedaan en gelijk een nieuwe borstel en puntkam, want dat was niet meer te doen. Ook gelijk aanstekers gekocht met een lange hals, want ik stond steeds m'n tengels te verbranden bij het aansteken van kaarsen, dus dat is ook weer geregeld.

Jammer dat het al zo laat is, ik had eigenlijk veel meer willen doen buiten, maar nu gaan de winkels alweer bijna dicht.

Misschien dat ik morgen nog even de hort op ga voor lijsten. Ik heb zo'n lijstenplank gekocht, dus daar moeten ook lijsten op, met foto's natuurlijk en ander leuks.

Het is echt aan me te merken dat het einde van de zomer eraan komt, ik ben volop bezig met de voorbereiding om een gezellige herfst- en wintersfeer te maken in huis. Het wordt dus tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hi Cateautje



Wat fijn dat je er weer bent ik had je al een tijdje gemist en begon me een beetje zorgen te maken



Toen jullie lekker aan het zaterdagochtend forummen waren lag ik in bed. Ja echt, ik was namelijk vanmorgen om kwart over 5 al wakker want poezemeis kreeg het op haar heupen



Daarna in de stromende regen naar de super, de kaasboerderij en naar de dierenarts. Toen alles was uitgepakt en ik lekker droog en warm een broodje zat te eten werd ik zo moe dat ik nog maar even naar bed ben gegaan (samen met poezemeis). Zie nu pas dat er weer een zaterdagochtend topic is..... hiep hoi!
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 30 augustus 2014 @ 16:48:

Hi Cateautje



Wat fijn dat je er weer bent ik had je al een tijdje gemist en begon me een beetje zorgen te maken



Toen jullie lekker aan het zaterdagochtend forummen waren lag ik in bed. Ja echt, ik was namelijk vanmorgen om kwart over 5 al wakker want poezemeis kreeg het op haar heupen



Daarna in de stromende regen naar de super, de kaasboerderij en naar de dierenarts. Toen alles was uitgepakt en ik lekker droog en warm een broodje zat te eten werd ik zo moe dat ik nog maar even naar bed ben gegaan (samen met poezemeis). Zie nu pas dat er weer een zaterdagochtend topic is..... hiep hoi!

Ha Catje.



Tja, echte katten zijn nachtdieren en lopen om nacht en ontij het liefst over het plafond.



Lekker hoor, overdag dutten, dat vind ik luxe van jewelste, dat is dan wel weer een voordeel en een mooi excuus, de poes heeft het gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, of je geeft je kinderen of je huisdieren de schuld in mijn geval dus het huisdier



Hier ook al aan het 'herfstrommelen' in huis. De bank is nu niet meer roomwit maar rood en de fleeceplaids zijn gewassen; er liggen al pompoenen op de schouw samen met een leuk (zelfmaak)boeket van takken, en oranje bloemen. Gisteren een hele grote klimop gekocht en nu nog een sfeerlicht 'herfstachtig' aankleden.



Ik ga er morgen lekker mee verder want straks ff iets te eten maken en daarna op de bank tv kijken met de kaarsjes aan.

Gezellige zaterdagavond! Enjoy!
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 30 augustus 2014 @ 17:09:

Ja, of je geeft je kinderen of je huisdieren de schuld in mijn geval dus het huisdier



Hier ook al aan het 'herfstrommelen' in huis. De bank is nu niet meer roomwit maar rood en de fleeceplaids zijn gewassen; er liggen al pompoenen op de schouw samen met een leuk (zelfmaak)boeket van takken, en oranje bloemen. Gisteren een hele grote klimop gekocht en nu nog een sfeerlicht 'herfstachtig' aankleden.



Ik ga er morgen lekker mee verder want straks ff iets te eten maken en daarna op de bank tv kijken met de kaarsjes aan.

Gezellige zaterdagavond! Enjoy!

Leuk hè, om daar al mee bezig te zijn. Het lijkt me zeer gezellig bij je.



Jij ook een heel fijne avond gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven