Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
quote:mwcactus schreef op 30 augustus 2014 @ 14:17:

[...]





Het was zeker niet in haar belang (of dat van H) om hiermee door te gaan. Ik denk dat de aanmoediging aan de ene kant en de tegenwerking aan de andere kant de boel bij haar in stand hebben gehouden. Alleen had ze dat nooit zo lang volgehouden en was het nooit zo groot geworden denk ik. Misschien was er dan meer mogelijk geweest qua samenwerking met BJZ.



In het begin zei ik dat ik dacht dat ze vanzelf wel zou bedaren omdat je dat niet eeuwig volhoud. Ik denk dat dat ook gebeurd was als er niet allerlei mensen op gesprongen waren. Al die mensen die overal vandaan kwamen en die hele bizarre wereld die er achter zit is wat mij steeds het meest verbaast heeft. Sommige zal ze zelf misschien benadert hebben maar die brengen dan weer zoveel vage mensen met zich mee. Daar komt weer een strijd uit ten kosten van haar en vooral H. Het is niet enkel een strijd tegen JZ die ze met dit verhaal voeren maar ook een strijd tegen elkaar. Zoals Yvonne en Bert die al eeuwen met elkaar overhoop liggen en nu gek genoeg in twee kampen in een verhaal waar ze niets mee te maken hebben tegenover elkaar staan. Bi-zar.



Ik hoop dat iedereen zich koest houd nu.



Koest houden is zeker in het belang van H.

Ik dacht even dat je bedoelde dat de tegenstanders juist de strijders waren die strijden tegen BJZ en dat die al die pagina's hadden opgezet en zo de media aandacht vast wilden houden.

''dubbelspionnen'' zeg maar, ik geloof dat mijn fantasie mij parten gaat spelen al zou het niet ondenkbaar zijn met al die vage figuren
quote:tismewatzeg schreef op 30 augustus 2014 @ 14:27:

Vreemd toch dat we helemaal niet van en over Fleurtje de Vries en Toos Klaproos hoorden op die site? Terwijl die toch ook het nodige over I wisten en verteld hebben. En bijna niemand heeft het door geloof ik. Het enige dat ik niet begrijp is dat Kiddo die BB gisteren gebeld heeft om te vragen of die site van hem was. Maar dat kan bij het spel horen. Kiddo blokt BB op het forum en belt hem gisteren op...



Ja dat vind ik ook allemaal vreemd.

Alleen daaraan kloppen dingen niet.

Ook daar werden vragen over gesteld op het forum maar geen antwoorden op gegeven.
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2014 @ 12:13:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje was vandaag nog wel online hoor. Vind het niet zo gek dat ze na alle verwarring de woordvoering even over laten aan 1 iemand en ik probeer me weleens voor te stellen hoeveel energie het moet kosten om zo'n forum te beheren.....
Alle reacties Link kopieren
Mijn druppel is dat men zo ziek is geweest een foto bewerkt te moeten mailen van een jong kindje naar een FB profiel van een moeder. Wat mijn relatie is tot kunnen jullie wel raden.



Ik kan het niet raden. Snap er zelfs geen bal van. Dat zou als ik het goed lees betekenen dat men wel degelijk weet wie Kiddo echt is?? Of moest er een druppel verzonnen worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:annemariekritisch schreef op 30 augustus 2014 @ 14:36:

Fleurtje was vandaag nog wel online hoor. Vind het niet zo gek dat ze na alle verwarring de woordvoering even over laten aan 1 iemand en ik probeer me weleens voor te stellen hoeveel energie het moet kosten om zo'n forum te beheren.....



Maar Fleurtje zegt niets meer? Ik vind dat wel gek, ze zijn medebeheerders. Ik kreeg een mailtje van Toos dat het forum weg was ivm ziekte van Kiddo? Zoiets zeg je toch niet? Zeg dan niks.



En ik geloof best dat alles ze heel veel energie heeft gekost maar daar hebben ze zelf voor gekozen.



Ach ieder zn mening en gevoel hierover.
Alle reacties Link kopieren
Op dat forum worden heel veel vragen niet beantwoord heb ik gemerkt. Waar toos en fleurtje zijn, is de laatste onbeantwoorde kwestie geloof ik.

Ook mis ik die Fransisca B, zij was de beheerder van de leugen ontmaskerd FB. Ze heeft een baan staat er, maar als je van superveel berichtjes per dag naar in een keer niks gaat, is daar toch ook iets aan de hand??

Juist nu er zoveel aan de hand is daar op het forum.

(Zal zij ingehuurd zijn om het forum levendig te houden?)

Hahha mijn fantasie slaat ook op hol.



Ik zag dat volgers niet willen dat het forum sluit, dus waarschijnlijk een andere beheerder vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:tismewatzeg schreef op 30 augustus 2014 @ 14:50:

Mijn druppel is dat men zo ziek is geweest een foto bewerkt te moeten mailen van een jong kindje naar een FB profiel van een moeder. Wat mijn relatie is tot kunnen jullie wel raden.



Ik kan het niet raden. Snap er zelfs geen bal van. Dat zou als ik het goed lees betekenen dat men wel degelijk weet wie Kiddo echt is?? Of moest er een druppel verzonnen worden?Haha dat heb ik dus ook! Ik weet helemaal niks van Kiddo dus al helemaal niks over zijn/haar relaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:annemariekritisch schreef op zaterdag 30 augustus 2014 14:36 Fleurtje was vandaag nog wel online hoor. Vind het niet zo gek dat ze na alle verwarring de woordvoering even over laten aan 1 iemand en ik probeer me weleens voor te stellen hoeveel energie het moet kosten om zo'n forum te beheren.....

Ik snap sowieso niet dat mensen er tijd in steken om een heel forum op te zetten vol bagger, en dat dan beheren. Hier werd er ook veel besproken geknipt/geplakt qua pareltjes op haar Facebook, maar langzamerhand liep het topic wat terug.. Omdat (ik dacht) alles in een rustiger vaarwater kwam en het nieuwe er wel vanaf is.



Maar dit, dit is echt bizar en voor H wordt het niet meer gedaan.
Jansje neemt het forum over van kiddo





Overname forum

« on: Today at 14:57:16 »

Quote

Ik ga het stokje van Kiddo overnemen. Omdat er bij een aantal mensen, waaronder ikzelf, toch nog behoefte bestaat om een forum, een plaats op het internet, te hebben om verder te praten over de zaak.



Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik een gezin heb en niet de hele dag en vooral niet in de avonduren online kan zijn. Als er mensen zijn die me willen ondersteunen, meld het in een pb.



Verder moet ik kwijt dat ik 1rme en G.er.land niet ken en ook verder geen info over hen heb die ik kan delen. Ik ben er bij gekomen toen ik zag dat de verhalen van 1rme van geen kant klopten.



Als je nog wat wilt weten, vraag maar raak.
quote:janniebuist schreef op 30 augustus 2014 @ 15:02:

Jansje neemt het forum over van kiddo





Overname forum

« on: Today at 14:57:16 »

Quote

Ik ga het stokje van Kiddo overnemen. Omdat er bij een aantal mensen, waaronder ikzelf, toch nog behoefte bestaat om een forum, een plaats op het internet, te hebben om verder te praten over de zaak.



Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik een gezin heb en niet de hele dag en vooral niet in de avonduren online kan zijn. Als er mensen zijn die me willen ondersteunen, meld het in een pb.



Verder moet ik kwijt dat ik 1rme en G.er.land niet ken en ook verder geen info over hen heb die ik kan delen. Ik ben er bij gekomen toen ik zag dat de verhalen van 1rme van geen kant klopten.



Als je nog wat wilt weten, vraag maar raak.Dat vind ik zo een ei, die Jansje...
De hel gaat loos op het forum.

Men verdenkt dat Kiddo onze Bert is.
Alle reacties Link kopieren
quote:lavendelbleu schreef op 30 augustus 2014 @ 15:19:

De hel gaat loos op het forum.

Men verdenkt dat Kiddo onze Bert is. Nou, nou nou. Het is maar goed dat het eind in zicht is.
Ze houden wel de spanning er goed in zo
koekkoek
Alle reacties Link kopieren
Denk de laaste stuiptrekkingen voor het doodbloedt daar.

Man o man wat een vreemde mensen op een klutje. Een wereld van gekken bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Heb mij trouwens afgemeld daar. Poeh voelt goed
quote:mwcactus schreef op 30 augustus 2014 @ 16:02:

koekkoek



Je hebt gelijk, het hele zaakje stinkt.

Niets is wat het lijkt.

Bedankt voor het wijzen daarop.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 30 augustus 2014 @ 16:02:

koekkoek
Ah fijn, dat hele forum is weer uit de lucht.



Nu hopelijk voorgoed! Stelletje mafklappers daar...
Ze hadden toch kunnen weten dat alles offline halen het begin van het einde is? Ook geen snelle leerlingen maar ik ben er blij om. Hopelijk kan Jeugd zorg zijn werk doen zonder al die invloeden op I.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn beschuldigingen gedaan dat K B is daar is gister iets over geschreven.. K zou B hebben gebeld. Ook had iemand JB in zijn vriendelijkst die ineens dcs werd en daarna BB... Reacties werden verwijdert en K was niet offline had zijn naam veranderd in 4.... Daarna werden beschuldigingen gemaakt richting Toos die werden ook verwijderd oa een reactie van Via V toen was alles weg nieuwe pagina op fb kritisch forum
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er geen wijs meer uit worden maar hier zit een heel raar luchtje aan...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben totaal de draad kwijt



En daar ben ik blij om
Al een account? Log dan hier in.
Waar gaat het nou over? Wie beschuldigt wie nou waar van? Vaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven