kloten gevoel

30-08-2014 15:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen hebben natuurlijk mijn eerdere topic wel al gelezen waarin ik vertelde dat ik de relatie heb verbroken omdat hij zijn huisgenoot belangrijker vond.



Maar wat voel ik me kloten zeg... Zolang ik wat te doen heb is er niks aan de hand maar zodra ik alleen thuis zit is het mis.



Ik heb op een papiertje al zijn minpunten geschreven, en zodra ik me kloten voel lees ik dat en herinner ik mezelf er weer aan dat dit nooit wat had kunnen worden en dat ik beter af ben zonder hem..



Ik heb zijn nummer inmiddels ook geblokkeerd want hij bleef maar berichtjes sturen over dat ik niet altijd maar moet verwachten dat iedereen naar mijn pijpen danst en dat ik een vent moet zoeken die precies doet wat ik wil en dat ik al tijden sex als chantagemiddel gebruikte.. dat laatste vind ik nog wel het ergste.

Hoezo denkt hij dat ik sex met iemand wil die mij zo behandeld en waar constant ruzie is?

De laatste ruzie stond hij in mijn huis zo tegen mij te schreeuwen dat mijn buren het snachts konden horen, dan verwacht je de volgende dag sex?



Ik weet wel, ik moet dat nu naast mij neerleggen want het is afgelopen maar vind het allemaal nog niet zo makkelijk..



Ik moest effe mijn verhaal kwijt dus denk zet het hier maar even neer...
Alle reacties Link kopieren
Haal je handen uit je zakken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Klotegevoel is het, niet kloten gevoel...
quote:Louise70 schreef op 30 augustus 2014 @ 15:24:

Klotegevoel is het, niet kloten gevoel...Denk dat ze nu wel even iets anders aan haar hoofd heeft.
Ahh sterkte!! Er is gister een ldvd topic geopend voor ieder met hartzeer. Misschien kun je daar meeschrijven?
quote:viva-amber schreef op 30 augustus 2014 @ 15:21:

Haal je handen uit je zakken.
quote:larva schreef op 30 augustus 2014 @ 15:37:

Ahh sterkte!! Er is gister een ldvd topic geopend voor ieder met hartzeer. Misschien kun je daar meeschrijven?Goede tip, dit is de link TO

Groepstopic: LDVD eerste dagen na de breuk
Vraag even aan de Mods of ze je titel aanpassen, want je zal daar anders nog een heel topic op aangesproken worden.



En sterkte, luvedu is kut!!!
quote:viva-amber schreef op 30 augustus 2014 @ 15:21:

Haal je handen uit je zakken.pcies, dan zal je geen kloten meer voelen...
Alle reacties Link kopieren
Moet het 'gevoeld' zijn?
quote:greenmoustache schreef op 30 augustus 2014 @ 16:22:

Moet het 'gevoeld' zijn?wie zal het zeggen
Alle reacties Link kopieren
En dan is het altijd nog MIJN kloten
quote:lilalinda schreef op 30 augustus 2014 @ 16:32:

En dan is het altijd nog MIJN klotenEen collega refereerde aan die activiteit ook wel als "handballen"
Alle reacties Link kopieren
Zullen we nu weer on topic gaan? Anders is het wel sneu voor TO
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet gelezen dat de relatie gedaan was. Goed dat je voor jezelf gekozen hebt en veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Beste TO,



Goed dat je zijn nummer geblokkeerd hebt. Je ex-vriend zit met een klotegevoel, waar hij schijnbaar alleen maar mee weet om te gaan op een kinderlijke manier, namelijk door jou een klotegevoel te bezorgen.



Ik begrijp dat je je nu even heel rot voelt, maar dat gaat sneller over dan je denkt. Vergeet inderdaad niet waarom je het uitmaakte en vergeet niet dat er op ieder potje een dekseltje past. Ook voor jou komt er een betere en lievere (meer toegewijde) vriend op je pad.



En nee, het is niet vreemd dat je geen seks wou, nadat hij tegen je stond te schreeuwen. Schreeuwen tegen je vriend/vriendin hoort niet, je kan boos zijn, maar houd het dan wel binnen de perken. Echt schreeuwen hoort daar niet bij, een beetje stemverheffen is een ander verhaal.



Sterkte en hou je taai
Yes, I've made mistakes, life didn't come with instructions!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed dat je het hebt uitgemaakt met hem. Dat hij je boze berichten stuurt betekent dat hij ook nog niet over je heen is en moeite heeft met de breuk. Je doet hem nog wel iets anders is hij niet boos. Laat hem toch lekker in zijn sop gaarkoken met die trieste huisgenoot die niet voor zichzelf kan zorgen en een geldprobleem heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je je in de eerste tijd wel voor je kop kan slaan. Zo'n onzekere tijd!! Alles wat je kent en wilt is weg. Maar eigenlijk weet je diep van binnen vaak dat het beter is. Denk aan wat goed voor jou is en wat je nodig hebt om gelukkig te zijn... VEEL sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven