Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
Alle reacties Link kopieren
Kom jij uit een ei ofzo?



3 is veel?

En vies?



Misschien als je wat meer ervaring opdoet ????

Ben je net zo goor en kun je met een leuke vrouw lekker vies doen.



O vergeet niet de centen neer te leggen dan😉



Sterkte met je zoektocht iig
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je Hans? Waarschijnlijk niet zo heel oud gok ik ;) zo bekrompen kan een volwassen vent toch niet denken? Verder is het wel duidelijk: Hansdeman = nadiatje33, hetzelfde persoon. Nog nooit meegemaakt dat vrouw zo over een andere vrouw kan praten, beide trolls!
Alle reacties Link kopieren
quote:prinsesbee schreef op 30 augustus 2014 @ 02:10:

Ik geloof dat dit te maken heeft met eigen onzekerheid, hij voelde zich geïntimideerd door het feit dat ik met andere mannen was geweest en vond dat ik mezelf had 'weggeven' en had het steeds over puur zijn etc. Wat een zegen dat ik van hem af ben! Engerd!Ja, onzekerheid over zijn eigen wanprestaties. Zolang jij geen referentiemateriaal hebt, geloof je dat seks met hem het allerbeste is
Alle reacties Link kopieren
Hans, heet jij eigenlijk Achmed?
Ergo sum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 21:13:

Summer, jij bent nu al de tweede die zegt niet te weten hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. Vind je dat niet raar?

(Ok, wij hebben geen ONS-en gehad, enkel ex-liefjes, en we zijn nog jong dus zoveel zijn dat er niet, maar het niet weten lijkt me raar).Ik weet het dus ook niet van hem en hij niet van mij. Ik zou zelfs heel hard moeten nadenken als het me gevraagd zou worden want ik zal er echt wel een paar vergeten. Dat aantal hebik echt niet zomaar even paraat. Zo lang geleden. Ik wil alleen weten hoeveel bedpartners hij heeft gehad sinds wij een relatie hebben. We hebben exclusiviteit afgesproken. Zolang dat aantal maar fijn op 1 blijft staan
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:44:

[...]





Hahahahaha zonder in detail te treden, we hebben ons net een uur heel goed geamuseerd ;) Hij slaapt al, ik lig hier lekker knus naast hem en dacht, even checken of er nog wat leven in de brouwerij zit hier.. :pAch gossie toch.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:nadiatje33 schreef op 29 augustus 2014 @ 22:47:

[...]





Ik heb al 2 kinderen en telkens de nodige testen ondergaan tijdens de zwangerschap. Als ik HPV zou gehad hebben was ik daar al van op de hoogte hoor ;)Ach gossie toch.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Na 33 pagina's zie ik nog steeds de correlatie tussen seks en zelfrespect en eigenwaarde niet.



On-topic: seks met verslaafde eekhoorns vind ik ook vies.
quote:ThunderassMan schreef op 30 augustus 2014 @ 10:18:

Na 33 pagina's zie ik nog steeds de correlatie tussen seks en zelfrespect en eigenwaarde niet.



On-topic: seks met verslaafde eekhoorns vind ik ook vies.
Omdat kwakjes vies zijn, Thunderassman. Jeez.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven