Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
@elliepellie

Ik had wel slijm op dag 15- dus ik denk dat de cyclus nu zo 29 dagen zal zijn! Maar de ovulatietest gaf die dag geen resultaat! Nog nooit positief getest daarop overigens (en al 15 testjes gedaan afgelopen 3 cycli).. Dus misschien test ik niet op t goede moment (als ik thuiskom van m'n werk rond zes uur)..

Naja ik zal iig vrijdag testen en misschien nog wel eerder! Gister plotseling diarree- dacht dat het aan m'n kookkunsten lag maar vriend heeft er geen last van gehad! En gevoelige tepels! Dussss.. Ik mag nog een weekje in spanning zijn samen met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat is er alweer veelbeschreven! Ik ben heel erg benieuwd naar alle nod's... Ik duim voor jullie.



Ik.. We... Zijn nog steeds helemaal happy.... Ik voel me over het algemeen goed. Heb nog steeds buikkrampen, die vervelend zijn. Verder ben ik een beetje opgeblazen in mijn buik. Ben doodsbang dat iemand het al ziet. En mijn borsten zijn gevoelig. Al je er naar wijst wordt ik al gek hahah. Afspraak met vk staat ook. Moeten hele vragenlijsten gaan invullen.



Ik zal er wel op letten ineens maar alle gesprekken om me heen gaan ineens over kinderen.



Excuses verzinnen hebben mijn vriend en ik al overna gedacht. Voorlopig hebben we alleen maar feestjes verder in het land. Dus ik drink dan niet ivm autorijden:)



Mis nu al een aantal dingen qua eten. Hahah had niet verwacht dat dat zo snel zou zijn. Sommige dingen zijn wel onduidelijk terug te vinden op internet. Las namelijk op 1 website dat thee drinken heel slecht was (lees: niet drinken) andere website heeft het over bepaalde hoeveelheden en weer andere zegt alleen bepaalde thee soorten. Beetje vaag, en drink op mijn werk altijd wel thee, want ik lust geen koffie. Ben al veel meer water gaan drinken onder het mom van "even extra gezond bezig zijn na de vakantie". Dus eet ook maar extra veel fruit om dat te onderstrepen. Hahah
Alle reacties Link kopieren
@indyy thanks voor je reactie! Als er uiteindelijk iemand niet meer meeschrijft en uit t tabel gaat, zou ik t fijn vinden om er in te mogen.

@yara84 ik zou ook gewoon een test doen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Spannend allemaal, mijn NOD is 10 september maar zou vanaf 6 september kunnen testen met m'n zwangerschap sensitest.



Ben misselijk, heel erg moe, alleen nog altijd geen positieve ovulatie test, heel raar...



@deppy alvast een hele fijne vakantie!



@ blondiine spannende tijd zeg, nogmaals gefeliciteerd. Hoelang ben je nu zwanger precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn NOD berekend op basis van mijn laatste cyclus. Ben pas net gestopt met de pil dus helemaal geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Had wel echt het idee dat ik vorige week zaterdag/zondag mijn eisprong heb gevoeld. Als dat zo is, is mijn NOD wat eerder. Maar wil pas op 9-9 gaan testen. Dan zit ik in ieder geval niet te vroeg. Mijn vriend vindt het ook steeds spannender worden. Zegt elke dag wel een keer dat hij zo benieuwd is naar de uitslag!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend toch maar een test gedaan en die was negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Echt goed irritant. Ik dacht mijn cyclus te weten, maar niet dus. Ik heb trouwens wel 's ochtends getest terwijl ik 's nachts naar de wc ben geweest. Ik weet niet of dit de test beïnvloed. Ik denk zelf namelijk niet echt. Ik voel me iig ook niet zwanger. Ik wil graag aan ronde 2 beginnen, maar eerst dus ff geduld hebben en ongesteld worden.



@deppy lekker een vakantie in het vooruitzicht! Ga er lekker van genieten!!!



succes voor diegene die binnenkort zijn nod heeft!!



Ik lees ook veel feestjes dit weekend! Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Sammy! Ik denk inderdaad dat het niet uitmaakt voor de uitslag of je 's nachts al naar het toilet bent geweest.

Hopelijk komt je menstruatie snel en kun je aan ronde 2 beginnen.
Alle reacties Link kopieren
@sammy01

Balen zeg... Denk niet dat t uitmaakt of je snachts nog geplast hebt.. Maar het kan best dag de test nu nog negatief is, maar over drie dagen wel genoeg hcg meet en dus een positieve test.. Ik zou nog ff afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, mag ik voor 1 ronde meeschrijven? Mijn vriend en ik zijn namelijk nog niet aan proberen, maar hebben wel een kinderwens. In maart ben ik gestopt met de pil, vanwege klachten. We wilden eigenlijk pas in april echt beginnen om eerst nog een reis te maken. Aan de hand van zo'n cyclusapp, doen wij het alleen veilig op de vruchtbare dagen. En verder zonder condoom.

Vrijdag gaf de app aan dat ik niet vruchtbaar was, dus wij hebben toen onveilig gevreeen. Maar later die dag ontdekte ik ineens het (jullie allen welbekende ) slijm. Dus ik dacht: huh, nu ovuleren? Ik zat op dag 25 van mijn cyclus! Dat leek me wel heel laat. Maar afgelopen woensdag had ik ineens iets wat precies leek op een innestelingsbloeding (of in elk geval hoe dat online beschreven wordt) en als ik terug tel naar vrijdag zou dat precies kloppen... En ik voel me ook echt anders! Gekke krampjes die niet lijken op menstruatie, ontregelde stoelgang, lage rugpijn...

Kortom, ik wou het hier even plaatsen, omdat ik zooooo erg jullie ongeduld om te testen herken! Het zou eerder dan gepland zijn, maar wel heeel erg gewenst en het stomme is... ik dacht dat mijn NOD zondag was, maar als ik pas 22 aug ovuleerde... dan zal het 4 september zijn. En ik wil zo graag testen! Ik herken ook de: shit ik heb zaterdag een bruiloft waar veel wordt gedronken, moet ik nou wel of niet testen-vraag. Ik zit nu toch te denken om morgenochtend een test te doen... Of toch beter van niet om teleurstelling te voorkomen?



Ik hoop dat ik alleen deze ronde even met jullie mee mag ongeldulden.
Wat een hoop verhalen weer, leuk!



Hier ook een paar dagen na menstruatie wat bloedverlies, raar nooit eerder gehad... Maar gevoelige tepels zijn helemaal over, dus zal wel niets zijn.



Fijn (klus)weekend iedereen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ladies!

Pfffff ik heb me een buikpijn! Echt niet gezond... Als ik ga zitten doet het zeer, als ik er op druk doet het zeer... Het is net of er een baksteen uit moet! Zou dit nog steeds ivm de eisprong kunnen zijn? Ik moet ook giga veel plassen. Kan me dit van vorige maand niet herinneren... Iemand die dit herkent? Ik zit nu op dag 13 van mij cyclus (cyclus 27 dagen vorige maand)



Deppy en loesjesss zou toch leuk zijn als we alle 3 positief zouden testen!! We gaan ervoor!



Visje8 welkom! Leuk dat je meeschrijft!



Sammy ik hoop dat je ongi snel losbreekt.. Dan weet je hoe en wat.. vervelend zeg!



Dopje83 schrijf gezellig ongeduldig met ons mee! Maar euhm, je weet toch wel dat niet elke maand de eisprong op hetzelfde moment hoeft te zijn? Om dan op een app af te gaan vind ik een beetje tricky! Wel fijn dat je schrijft dat het dan gewenst is!
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik niet Ellepellie! Ik had wel wat krampen rond mijn eisprong maar dat was niet echt pijn te noemen. Misschien toch even iets om in de gaten te houden, dadelijk heb je een blaasontsteking of nierbekkenontsteking oid.



Ik word ondertussen steeds ongeduldiger. Sinds vandaag ruik ik ook heel sterk. Ging in de garage van de Ikea bijna over mijn nek van de geur van uitlaatgassen. Heb maar meteen heerlijke geurkaarsjes gehaald. Die roken gelukkig een stuk beter. Ik ga in ieder geval zeker niet drinken en sushi eten dit weekend. Ik wil niet het onheil over mezelf afroepen maar heb zo'n gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar wie weet maak ik mezelf wel zo gek. Het is ook koffiedik kijken. Gevoelige borsten (op tepels na) heb ik dan weer helemaal niet. Zal volgende week wel komen als ik wat meer richting menstruatie ga. Had ik tijdens de pil wel altijd veel last van.

Ondertussen klussen we nog lekker door. Soms om de dag, soms elke dag. Nooit een straf voor ons :-)



Zou inderdaad wel leuk zijn als er de wat meer positieve testen aan gaan komen. Bij ongeveer 20-25% is het de eerste keer raak en tot nu toe is alleen Blondiine zwanger. Haha, zou bijna statistiek leuk gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
@ellepellie85

Dat is niet goed die buikpijn, ben je allang niet naar de wc kunnen gaan? Of mss een blaasontsteking. Hou t maar ff goed jn de gaten en anders toch ff urine laten sticken bij de huisarts..

Rond m'n eisprong (zoals de app die aangeeft) moest ik ook superveel plassen!



@loesjesss je hebt idd een aantal symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap.. Spannend!! Wanneer mag je testen?



We zijn met een aantal rond dezelfde tijd,spannend! Testen jullie alleen of samen met manlief?



Fijn weekend allemaal!
..
Meiden.. moest het toch eventjes met jullie delen... voel me sinds 2 á 3 dagen anders. Merk dat ik erg prikkelbaar ben... dat eigelijk helemaal niet wil. Soms zelfs beetje depri... en een raar soort gevoel in mijn buik... echte pijn is het niet te noemen maar voel wel soort kramp. Heb elke keer een honger gevoel. En door dst lichte gevoel voel ik me licht misselijk. Als ik dan eenmaal wat eet... dan gaat het wel.. maar halverwege heb ik totaal geen trek meer. Ook heb ik af en toe ontiegelijk stinkende urine. Bah bah. Ik weet zeker dat het geen blaasontsteking is. Heb voor de zekerheid op mijn werk even getest op blaasontsteking en dat was negatief.

Zou dit eventueel een licht beginnend zwangerschap kunnen zijn?

Of zie ik dingen die er niet zijn. Oja en ik slaap 3 nachten al erg slecht. Hazeslaapjes en continue wakker. En ik droom onwijs veel... gek word ik ervan...
Alle reacties Link kopieren
@cyvlasveld zie privebericht



@deppy

Dat klinkt allemaal erg veel belovend, spannend!

Wanneer mag je testen?

Al moet ik zeggen dat ik vorige maand ook veel klachten van deze had, zoals misselijkheid, slecht slapen, veel honger..

Lichaam kan je aardig voor de gek houden 😒

Hoop dat t bij jou wel positief is!
Jaa.. geen idee of al deze klachten erbij horen.

Ik mag over 1 a anderhalve week testen volgens cyclus..
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer er inderdaad ook niet teveel op te hopen. Ik ga 9-9 testen. Kan waarschijnlijk al vanaf volgende week zondag met een gewone test maar wil nog paar daagjes extra wachten tot mijn cyclus van 28 dagen rond is. Dacht alleen mijn eisprong eerder was, vandaar die zondag volgende week.



@ Deppy: Hoop dat wij beiden niet ontzettend voor de gek worden gehouden door ons lichaam. Ik heb ook veel meer gegeten de afgelopen dagen. Nu eet ik normaal gesproken maar erg weinig. En of ik trek heb in rare dingen, zal ik nooit te weten komen. Dat heb ik namelijk altijd. Heb vandaag ook weer ineens midden op de dag een pot met witte bonen in tomatensaus leeg gegeten.



@ Cyclasveld: Klinkt inderdaad een beetje wat hier veel omschreven wordt. Je gaat zo op je lichaam letten dat je je eigen waarneming niet meer kunt vertrouwen. Hopelijk is het raak!



@ Visje8: Ik ga samen testen met mijn vriend waarschijnlijk. Toch fijn om iemand erbij te hebben die kan delen in de vreugde of teleurstelling.
..
..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand met allerlei symptomen die ik misschien wel zelf inbeeld! Steeds die prikjes in m'n buik, van zwaar chagrijnig naar overdreven klef, opeens pukkeltjes in m'n gezicht.. En constant honger maar soms ook nergens zin in. Ik weet het niet! Vanavond op stap maar ga ik nu wel of niet drinken??? Ik heb vandaag nog maar een test gedaan maar natuurlijk nog niks te zien! (Die action gaat nog goud geld verdienen aan mij!) en net nog ff terug zitten kijken, dit was de eerste maand dat we precies in de eisprong zaten met klussen.. Maak mezelf hier alleen maar gek mee en zelfs al ben ik zwanger dan nog is het zooo vroeg! Ik moet het loslaten!

Kortom, ik draai ook door. M'n pinterest site is vol met babyspul, marktplaats al gekeken naar wiegjes, ik weet de namen al (als vriend het ook leuk vindt he.. Nog ff checken..;) )

Allemaal fingers crossed deze maand!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lady,s



Ik en mijn partner zijn ook begonnen in augustus helaas afgelopen week ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
@cyvlasveld

Kan nog niets zien? Haha
Alle reacties Link kopieren
@ All3gra: Lastig he, dat drinken als je nog geen positieve test in handen hebt gehad. Ik las vandaag ook weer op internet dat sushi weer wel mag als je zwanger bent. Ik weet het niet hoor...

Ook ik heb mijn babykamer al uitgezocht op Marktplaats. Hoop maar dat hij nog te koop staat als het zover is, haha.

Ik moet er niet aan denken dat het pas over een half jaar raak zou zijn. Dan heb ik deze ellende dus elke maand.
Alle reacties Link kopieren
@loesjess ja wij gaan woensdag ook nog naar de sushi tent met vrienden! Moeilijk! Ik probeer de rauwe dingen dan een beetje te vermijden maar dat zou nu op zich toch nog niet zo heel erg zijn? Hoe doen ze dat in Japan?
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven