hakken aan tijdens sex

26-08-2014 11:34 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Graag had ik jullie advies.

Ik word erg opgewonden als vrouwen hoge hakken dragen. Mijn vrouw draagt helaas geen hoge hakken maar heeft wel een paar sexy schoenen met lage hak (3 cm). Laatst heb ik haar tijdens de seks gevraagd deze aan te trekken. Haar eerste reactie was nee, maar vervolgens heeft ze het toch gedaan omdat ik zei dat ik het zo sexy vind. Ik zou heel graag willen dat zij vaker hakken draagt in bed en dan met echt hoge hak. Kunnen jullie mij adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ze moet het natuurlijk wel zelf ook willen…



Alvast bedankt!
De verhoudingen raken toch ook scheef als je alle verzoeken van je partner afdoet met 'nee geen zin in'? Wat voor moeite is een stel hakken nu? Er wordt gedaan alsof het de grootste martelpraktijken op aarde zijn en die vrouw ondraaglijke pijnen gaat lijden terwijl ze van de bank naar het bed loopt, allemaal voor zijn genot.



Er zijn heel veel vrouwen die dagelijks op hakken lopen en die functioneren ook hoor.



En daarbij, waarom zou je een kleine moeite voor je partner niet gewoon doen? Als ik toch weet dat mijn meneer blij wordt van een stel jarretels, dan trek ik die toch af en toe aan? En als ik weet dat hij liever kaal ziet dan een bos haar, dan scheer ik me toch? Niet dat dat verplicht is of omdat hij me anders niet leuk meer vindt of erover door blijft zeuren, maar gewoon omdat ik ook moeite wil stoppen in onze relatie en hem graag een plezier doe. Andersom doet hij dat ook bij mij door als we uitgaan tóch dat shirt te dragen waar hij niets mee heeft maar wat ik enorm sexy vind staan, of door zijn haar niet zo kort te knippen als hij prettig zou vinden omdat ik iets langer mooier vind. Niet omdat ik hem niet meer leuk vind als hij zijn haar kort knipt, maar omdat hij me ook graag een plezier doet.



Zo ingewikkeld is het niet. Je doet soms iets voor elkaar, gewoon omdat dat een relatie leuk maakt. Als je beiden de hele tijd je authentieke zelf gaat zitten zijn is een relatie geen lang leven beschoren lijkt me.
quote:Thordis schreef op 28 augustus 2014 @ 08:37:

Als je beiden de hele tijd je authentieke zelf gaat zitten zijn is een relatie geen lang leven beschoren lijkt me.Tenzij je authentieke zelf gewoon al goed genoeg is. Ik zou het ook niet doen; hakken, sexy lingerie, jarretels etc. Iets waar ik mijzelf niet prettig bij voel doe ik niet. Ik snap ook echt niet waarom het sexy voor de ander is als je weet dat je partner zich er onnozel of op een andere manier onprettig bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Toch even reageren na 6 pagina's met betoog van Paekzwart ...... over dat hakken dragen slecht is en vrouwen ze liever niet dragen.

Ik draag alleen maar hakken (vanaf 8 cm) omdat ik anders rugpijn krijg en het fijn vind lopen/dragen. En dat terwijl ik een rugoperatie heb ondergaan! Even wat medische achtergrondinfo; door hoge hakken verandert de stand van mn rug, de wervel onderin sluit zich aan de achterkant en dat voelt vele malen beter dan wanneer ik op sneakers of platte schoenen loop! Dusssss........
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 28 augustus 2014 @ 09:15:

[...]





Tenzij je authentieke zelf gewoon al goed genoeg is. Ik zou het ook niet doen; hakken, sexy lingerie, jarretels etc. Iets waar ik mijzelf niet prettig bij voel doe ik niet. Ik snap ook echt niet waarom het sexy voor de ander is als je weet dat je partner zich er onnozel of op een andere manier onprettig bij voelt.

Tja, mijn man voelt zich ook raar wanneer ie zijn oksels staat te scheren. Maar ik vind het fijn dat ie het doet.

Paek, doe wat je wilt, laat wat je niet wilt. Maar werp je niet op als spreekster voor 'de meeste vrouwen'. Hoe weet jij nou wat 'de meeste vrouwen' vinden, voelen, denken?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:NYC schreef op 28 augustus 2014 @ 09:15:

[...]





Tenzij je authentieke zelf gewoon al goed genoeg is. Ik zou het ook niet doen; hakken, sexy lingerie, jarretels etc. Iets waar ik mijzelf niet prettig bij voel doe ik niet. Ik snap ook echt niet waarom het sexy voor de ander is als je weet dat je partner zich er onnozel of op een andere manier onprettig bij voelt.Goed genoeg? Ach, jawel. Maar het feit dat de ander nog een beetje zijn of haar best doet voor je is wel prettig. Anders beland je in een vrijwel seksloze broer/zus relatie en daar pas ik voor. Ik word niet geil van een kerel die enkel in joggingpak en boerend op de bank lekker authentiek zit te zijn. Ik hou vast nog van hem dan, maar sexy? Neuh. Andersom net zo. En heus niet erg als dat af en toe is, maar elke dag elkaar alleen zo zien? En als hij er blij van wordt voel ik me er ook meestal prettig bij en andersom.
Alle reacties Link kopieren
3 cm is niet echt sexy! Dat zijn meer loopschoenen. Misschien een stel Ted Bakers dat je aan je vriendin kunt geven met een leuk lingeriesetje, lekker avondluchtje en ochtendjas?
Alle reacties Link kopieren
Nou Job heb je haar ondertussen al met geile hakken en jarretels het bed in gekregen??
Thordis is wijs.
quote:Thordis schreef op 28 augustus 2014 @ 08:37:

De verhoudingen raken toch ook scheef als je alle verzoeken van je partner afdoet met 'nee geen zin in'? Wat voor moeite is een stel hakken nu? Er wordt gedaan alsof het de grootste martelpraktijken op aarde zijn en die vrouw ondraaglijke pijnen gaat lijden terwijl ze van de bank naar het bed loopt, allemaal voor zijn genot.



Niet?!?



En ik vind 't altijd zo lief als ze ze aanhoudt.
Eens met Thordis.
Alle reacties Link kopieren
Hoge hakken in bed, echt een aanrader dames ;) Probeer het eens uit en oordeel daarna pas.

Enne, probeer haar eens een avondje te verwennen. Uitgebreid voor haar koken of uiteten nemen, fles wijn er bij, of anderhalve fles, massage, en vraag dan of ze haar hakken aan wil trekken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven