ik word niet geil van vriendin

24-08-2014 02:06 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een jongen van 18. Ik heb een jaar een relatie met een super leuk meisje ik ben harstikke verliefd maar ik word niet geil van haar. Ik word wel opgewonden van volle/gezzete dames. Weten jullie wat ik moet doen ?
Ga naar een psycholoog om te kijken waarom je specifiek geilt op iets wat eigenlijk ongezond is en je een normaal lichaam niet kan waarderen. Niets mis met gewoon seks met je eigen partner willen terwijl deze zwaarder is en elk lichaam verdient het om van te houden maar er specifiek op kicken is niet goed en vervolgens het lichaam van je partner niet waarderen is ook niet goed, niet op deze manier. Seks hoort in een goede relatie gekoppeld te zijn aan houden van het karakter van de ander.



Verder hoort in een relatie thuis dat je je partner aantrekkelijk vindt en niet dat je juist dat stuk buiten de deur wil zoeken.



Sommige mensen hebben een probleem om houden van en seksualiteit met elkaar te combineren vanwege bepaalde denkbeelden en dat levert veel verdriet op voor hun partner en soms ook problemen voor henzelf. Bijvoorbeeld het madonna-hoer complex. Hun eigen vrouw zou niet echt van seks mogen houden, willen ze geen seks mee want ze willen kuisheid in het huwelijk en hebben dus ideeen over hoe vrouwen horen te zijn als geschikt genoeg om een relatie mee aan te gaan.



Ook daarvoor kun je het beste naar een psycholoog gaan om te kijken waar die gedachten vandaan komen.



Het is niet goed zulke grote discrepantie te ervaren in je geest en je bent nog jong dus hopelijk kun je problemen daarmee in de toekomst voorkomen.



Je zou moeten houden van iemand geheel om wie hij is en daarbij hoort ook houden van iemands lichaam en met die ander seks willen hebben bij in een relatie.
Hoe zwaar ben je zelf? En wat vind je van je eigen gewicht? Waar staat dat volgens jou voor?



Wat koppel je nog meer met je gedachten aan vol/gezet zijn? En wat vind je nog meer van slank zijn?



Zijn deze mensen in jouw ogen anders? Bourgondischer? Of gaat het je specifiek om het zwaar zijn? En zijn slanke mensen minder gezellig dan? Of?



Enig idee waar het vandaan komt?



Als je van haar houdt, van je eigen vriendin, dan zou ik als ik jou was echt een psycholoog proberen, als je dat niet wil, houd dan genoeg van haar om het uit te maken, ze verdient iemand die ook graag seks met haar wil.



Wat vind je vriendin er van dat je niet geil van haar wordt?
Een psycholoog bezoeken omdat je iemand niet aantrekkelijk vindt, cq geil van wordt lijkt me een beetje overdreven.

Echter, niet geil worden van je vriendin is niet zo handig en geen goede basis voor de toekomst. Dus ik zeg, gebaseerd op je leeftijd en het hebben van geen kinderen, zoek een ander.
Alle reacties Link kopieren
Goede interessante vragen paekzwart! TO, ik ben erg benieuwd naar je antwoorden.
quote:ThunderassMan schreef op 24 augustus 2014 @ 10:52:

Een psycholoog bezoeken omdat je iemand niet aantrekkelijk vindt, cq geil van wordt lijkt me een beetje overdreven.

Echter, niet geil worden van je vriendin is niet zo handig en geen goede basis voor de toekomst. Dus ik zeg, gebaseerd op je leeftijd en het hebben van geen kinderen, zoek een ander.



Als je specifiek alleen op stinkvoeten valt, raad ik het ook aan. Het levert veel problemen op als je je alleen laat leiden door een specifiek uiterlijk kenmerk zoals bijvoorbeeld stinkvoeten en alleen met vrouwen met stinkvoeten seks kan hebben. Dat heet een fetisj die je leven bepaalt. En ik vind niet dat je op je 18e al het idee moet hebben dat je daar de rest van je leven op in gaat richten en niet gaat kijken waarom je die gedachten en gevoelens hebt.



Zeker als het gezonde relaties in de weg staat waarbij je daadwerkelijk om je partner geeft en daar geen seks mee kan hebben of denkt dat je niet genoeg geil wordt en dus je eigen vriendin niet aantrekkelijk vindt.



Nu kan hij er nog heel goed nog iets aan doen als hij echt wil of uitzoeken wat liefde betekent en of hij het idee over liefde wel goed ziet. In het kader van als je iemand echt leuk vindt dan maakt zijn haarkleur ook niet meer uit.
Je kunt toch opgewonden raken van de rondingen van een vrouw , lijkt me niet echt een fetisj.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van vollere vrouwen omdat ik persoonlijk vind dat ze mooie vormen hebben
BRENG HAAR MAAR LANGS, IK FIKS DAT WEL EVEN VOOR JE







Ik ben de personal coach van vele beroemde sterren waaronder Britney Spears. Mijn methode is gegarandeerde successvol!!! Kijk maar voor het bewijs:



Alle reacties Link kopieren
En dat noem je resultaat, als coach ??

Sorry, maar een coach hoort voor de top te gaan.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Heeft dat mens nou twee rechterarmen, of lijkt dat alleen maar zo ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat een debiele antwoorden hier zeg.
Alle reacties Link kopieren
Als jij de rest van je leven met haar door kunt brengen terwijl je niet op haar geilt... Niemand kan garanderen dat ze voller wordt en dat kun je ook niet van haar verlangen. Dus je kunt beslissen in hoeverre jij dit een dealbreaker vindt. Ik heb zelf relaties gehad met sprieterige mannen tot erg gespierde mannen. Er was altijd wel iets waar ik geil van werd, maar het ene vind ik wel aantrekkelijker dan het andere. Dus tja. Maar zeg niet tegen haar dat je niet geil wordt van haar als je het uitmaakt. Je kunt zeggen dat je het lastig vindt dat jij niet klaarkomt.



Maar misschien vind je het wèl de moeite waard om bij haar van alles te vinden behalve - voor jou - prima seks. Toch denk ik dat er dan een moment komt dat het je op gaat breken. Bovendien vind ik het oneerlijk tegenover haar. Nogmaals, niet dat je het haar moet vertellen. Maar als ik een vriend had die niet geil van me werd, ook al zou hij er niets aan kunnen doen, zou ik hem liever wegsturen. Dat zou ik echt een afknapper vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:huismuts schreef op 24 augustus 2014 @ 02:32:

Als je verliefd bent op iemand wil je er ook graag mee naar bed. Jij niet? Zoek anders een lekkere dikke meid waar je verliefd op wordt. Dan heb je het allebei.+1
Alle reacties Link kopieren
Okee thanks voor alles ik heb goed nagedacht en ik ga het uitmaken
Weer een probleem uit de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik wil even 1 ding van je weten, voordat we hier allemaal met (meestal) goedbedoelde adviezen komen. Je zegt ook op een gegeven moment, dat als jullie seksuele hebben, dat jij dan niet klaarkomt. Wil je nu dus eigenlijk zeggen dat je wel een stijve krijgt (aangezien er dus wel seks is soms of vaak)? Kan het niet zijn dat jij ervanuit gaat dat je niet geil wordt van haar omdat je niet klaarkomt? In dat geval, denk ik dat het de angst is dat het je "weer" niet gaat lukken om klaar te komen. Dat heeft niks te maken maken met niet opgewonden raken, maar met onzekerheid. Jongens/mannen zijn geneigd om te willen "presteren" en kunnen daar zo mee bezig zijn, dat het daardoor niet lukt. Als dat het is, dan kan je daar wat aan doen.
Yes, I've made mistakes, life didn't come with instructions!
Alle reacties Link kopieren
Oh Shit, zie nu net dat je het gaat uitmaken. Mocht je dat nog niet hebben gedaan..dan hoop ik dat je nog even nadenkt over wat ik aan je vroeg net
Yes, I've made mistakes, life didn't come with instructions!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven