Entertainment alle pijlers

Ja ik geef toe, ik ben verslaafd aan doctor Who

22-11-2013 10:30 762 berichten
Alle reacties Link kopieren
...en ben ik de enige?



Het zal wel....



Dus weet verder echt niemand wat voor speciale dag 23 november is en hoe ik baal als een stekker dat ik moet werken!!! En de eerste mogelijkheid om het terug te kijken is pas op woensdag en al die tijd moet ik dan internet vermijden ( spoilers! )





Aaarghh..





Niemand?





Echt niet?





The day of the doctor?

Doctor

Totaal aantal stemmen: 58

Who? (28%)
Jaaaaa, eindelijk!! (72%)
Owww zie nu pas dat er een topic over is

Ik ben bijna door de Netflix afleveringen heen, en ik ben blij dat er een nieuwe komt want ik vond Matt Smith niks (sorry Matt). David Tennant is favoriet . Waar kijken jullie de nieuwe serie, is ie op de NL tv? (ik kijk bijna geen tv dus ben niet goed op de hoogte van het zenderaanbod). De nieuwe serie komt zeker pas op Netflix als ie helemaal afgelopen is?
Alle reacties Link kopieren
Hmzz... Ik vond Clara in het begin echt heel leuk. Een stoere sterke intelligente meid als Dalek en als nanny. En nog bloedmooi ook.

Maar ik vind dat de schrijvers haar niet zo lekker uit de verf laten komen. Dat boyfriend gezeik. Ik ben wel even klaar met al die vrouwen die head over heels voor de doctor vallen.



En dan de verbazing over hoe hij nu is en eruitziet. Terwijl zij notabene dé companion is die hem al in vele gedaantes heeft gezien. Deels in verschillende levens, maar toch.



Ik vind dat angstige en onzekere dat we de laatste tijd van haar krijgen te zien helemaal niet bij haar passen, of herstel, ik vind haar zo geen leuke companion en had dat graag anders gezien.

Hopelijk gaat dat nu wel weer komen. Want 'ieuw!' grijze haren!

Maar goed, gezien het liefdeslijntje en onzekere Clara die ze gemaakt hebben, zal ze wel een hoop boehoehoe moeten blijven doen over het verlies van haar doctor.



Zo iemand als Donna is dan inderdaad wel weer welkom, een tof, stoer, grappig en volwassen mens, en weinig liefdesdrama.
Alle reacties Link kopieren
@ginevra

ik kijk op bbc 1, en of die op netflix komt, dat is maar de vraag...soms duurt het een tijd voordat ze de rechten hebben. bij netflix blijven die dingen een verrassing.



@lizzebeestje,

ja ik verbaasde me daar ook over! Dat clara zo ondersteboven was dat de dokter 'oud'is....zij of all people kent juist alle doctors...dus wat had ze gedacht dan.

Ik vind dat ook wel jammer.



ik zou wel weer eens een man erbij willen zien maar het schijnt dat die ook wel komt.

ik vond rory ook zo leuk!!

En ik vond die ene gast ook leuk ( beetje dikke ) waar Matt in huis ging wonen en die later nog eens terugkwam toen die en kindje had!

ik denk dat ik vanavond die afleveringen nog eens ga kijken
Alle reacties Link kopieren
Die man was leuk ja!

Zat ik ook net aan te denken dat ik dat wel zou kunnen waarderen, een leuke kerel aan zijn zijde.



Vooral met deze doctor, die wat stoerder zal zijn en zijn fouten wil goedmaken. Daar zou je best een leuk mentorfiguur van kunnen maken.
Ja Rory was leuk! En die huisgenoot van de doctor ook

Rory kwam in het begin niet zo uit de verf maar werd steeds leuker.
Alle reacties Link kopieren
Joechei! Volgende aflevering!



Daleks are back! Hooray!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
En volgende keer Robin Hood!!!!!!!!!!!!!! I am thrilled!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Heeee zie dit topic nu pas. Toevallig DTTA leden hier? Binnenkort weer fanclubdag lekker nerrrrden!!!
Trouwens ben blij dat ze die lego daleks met blije kleurtjes weer in de ban hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Daleks met foute kleurtjes waren altijd al een dom plan!

Maar wat vind jij van de nieuwe Doc grumpycat? Ik ben zó blij met deze acteur! mijn god wat een leuke nieuwe insteek!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ben en blijf een 10 girl. Vond Matt niks alhoewel vanaf clara werd het beter. Vond die aflevering waarin ze zelf niet doorhad dat ze een dalek was echt kippenvel. De nieuwe vind ik echt goed! Het is weer wat volwassener. Eerste Smith seizoen nadat Tennant weg was vond ik nogal sesam straat. Ineens waren alle vertrouwde elementen weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga overigens trouwen met nummer 10. Weet ie nog niet, maar dat geeft niet Komt goed...



Mat Smith has grown on me, maar vind het niet erg dat ie vervangen is. Peter Capaldi is da bomb... Ik hou van donkere dokters...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ja latere seizoenen was wel ok. Maar in het begin ging ik echt ff in de cold turkey stand. Tussen 9 en 10 ging geleidelijker. Rose was er nog... Tardis veranderde nauwelijks. Maar tussen 10 en 11 Enne Hasse je mag m hebben hoor. Ik heb m'n vriend laatst moeten vertellen dat hij echt de leukste ter wereld is en ook al zou captain Kirk samen met 10th doc voor de deur staan.... Afijn belofte maakt schuld lollll
Maar op Castlefest toch lekker met een 10 cosplayer op de foto gegaan in mijn tardis jurk.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt een Tardis jurk? Jáloers! Ik heb slechts 's werelds coolste Tardis mok...



Mijn man vind het niet erg dat ie me moet delen met nummer tien,,, goddank.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor




Mijn eetkamer heeft ook een Doctor Who tintje....
Alle reacties Link kopieren
I hate you! Exterminate!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Haha 😆
Alle reacties Link kopieren
Briljante aflevering weer!

Ik de Daleks!



De de nieuwe doctor, ik ben fan!

Toevallig bedacht ik me vanmiddag, waar is zijn schroevendraaier

Maar zie daar...daar was hij weer.



Zal die huilende soldaat ook meegaan in de Tardis?



Kijk uit naar volgende week



When will I see you again Doctor

Sooner.....or later
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Grumpy, doe ook eens een foto van je jurk dan!!! Te cool.
Don't be lasagne vond ik briljant trouwens.
Welke Kirk hebben we het over? Toch niet Shatner hè?

Doe mij de nieuwe Khan maar
quote:Star schreef op 31 augustus 2014 @ 09:52:

Welke Kirk hebben we het over? Toch niet Shatner hè?

Doe mij de nieuwe Khan maar Shatner...Benedict....Pine....Tennant......move over want ik heb al mijn imaginary friends ontslagen 😁




Zoeen heb ik... in USA hadden ze vanalles van Doctor Who. Ook nog gaaf Tennant shirt gekocht







Vinden jullie me een hele erge nerd als ik dus naar de fanclubdag ga?
Nee hoor

Mijn kerel draagt as we speak een Dalek shirt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven