Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2014

31-07-2014 20:39 705 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Donderdag 04 september start de nieuwe editie van Expeditie Robinson. Het is een jubileumeditie, want het is de vijftiende verjaardag van het programma.



Deze editie zorgt wederom voor spannende taferelen en intriges, dit keer op de Filippijnen. De cast bestaat ook dit jaar alleen uit BN’ers. Dit zijn de veertien VIP’s die het avontuur aan gaan:



Acteur Manuel Broekman

Zangeres Krystl

Acteur Ferry Doedens

Actrice Lone van Roosendaal

Acteur/cabaretier Leo Alkemade

Zangeres Coosje Smid

Rapper Mr. Polska

(musical)Actrice Anouk Maas

Acteur Loek Peters

Zeilster Lobke Berkhout

Rapper Vieze Fur

Playmate Ancilla Tilia

Zanger/model Kay Nambiar

Zangeres Sabrina Starke"



Wat vinden jullie van de deelnemers?

Gaan jullie kijken of vinden jullie het spel de laatste jaren te tactisch geworden, zodat niet de beste Robinson meer wint maar de populairste/slimste?



Ben benieuwd wat jullie vinden!
Alle reacties Link kopieren
Hoezee Manuel Broekman had ik al geraden door die stomme reclames steeds die viel me in de saboteur niet héél erg tegen dus ach. Verder vind ik vieze fur erg leuk en ferry doedens echt om op te kotsen. En de rest ken ik geloof ik niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op vrijdag 01 augustus 2014 01:49 Hoezee Manuel Broekman had ik al geraden door die stomme reclames steeds die viel me in de saboteur niet héél erg tegen dus ach. Verder vind ik vieze fur erg leuk en ferry doedens echt om op te kotsen. En de rest ken ik geloof ik niet...Neee vieze fur is leeuk! Maar ik ben het met je eens dat Ferry om te kotsen is. Ik herinner me hem nog van rankig in the stars... Afgrijselijk!
Alle reacties Link kopieren
Huh ik zeg toch ook dat die leuk is?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die Nicolette Kluijver helemaal niets vindt.. Wat vind ik haar een slechte presentatrice zeg, ik snap echt niet dat ze haar hiervoor gevraagd hebben. Het contrast met Evy kan ook niet groter, dan is zo'n lieve warme vrouw en dan Nicolette. Oke gal gespuwd
quote:Frizz schreef op 31 juli 2014 @ 20:48:

Ik zie zó op tegen die Nicolette in m'n favoriete serie. Pffff.

+ 100000

Ik hoopte nog dat ze op zwangerschapsverlof zou zijn :( Duimen dat ze straks met de tweeling fijn thuisblijfmoeder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat Loek Peters en Leo Alkemade mee doen! Ik had ´stiekem gehoopt´ dat ze mee zouden doen met Wie is de Mol 2015, maar ook leuk om ze in ER te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken en ik vind Nicolette leuk :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 31 juli 2014 @ 20:48:

Ik zie zó op tegen die Nicolette in m'n favoriete serie. Pffff.

Ik zat te kijken bij de kandidaten en dacht nog, misschien is ze er snel uit.



Toen viel het kwartje...



Blech.



Verder dit jaar wel een aantal BNers die ik ook echt ken. Of nouja een gezicht bij de naam heb en weet wat ze doen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ken geen van de namen, maar dat is prima. Net alsof je naar een gewone editie zit te kijken, i.p.v. een BN-editie.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa ik ben ook een grote fan!

Al hoop ik wel dat ze dit jaar anders spelen, vond het de afgelopen 2 jaar wel jammer dat het op zo een complot manier ging.



Evi ga ik ook zeker missen dit jaar!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik moet het nog maar zien of ik ga kijken dit jaar...

Nicolette vind ik echt niks en de deelnemers trekken me ook niet echt.

Een seizoen met geen 'bn-ers' zou weer eens leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op vrijdag 01 augustus 2014 04:41 Huh ik zeg toch ook dat die leuk is?Sorry, verkeerd gelezen ?
Alle reacties Link kopieren
Maar dan zonder het vraagteken ;)
Nog steeds jammer van het "dreamteam" Eddy Zoey & Evy....



Maar verder ben ik van de partij!

Spanning & sensatie!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nieuwe kandidaten toegevoegd: Presentator Rick Brandsteder, K1-vechter Remy Bonjasky, presentatrice Nadia Palesa Poeschman en actrice Juliette van Ardenne.

Wat vinden jullie van hen?
Nooit van gehoord. Is Rick zoon van?

Las gisteren wel iets dat ene Cootje wegens hartproblemen afgehaakt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma steeds minder worden. Het zal allemaal wel, die complotten die gesmeed worden maar daardoor wordt iemand die een echte robinson is er wel uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Remy is volgens mij wel een leuke kerel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag in de tv-gids het voorstelrondje gelezen en ik "ken" eigenlijk niemand. Alleen dat ventje van GTST heb ik ooit i.r.l. ontmoet, niet dat IK hem kende, maar degene met wie ik op stap was wel. Die stond te stuiptrekken van vreugde.



Snoezeman is absoluut fan, maar moet donderdags altijd naar school, dus nemen we het op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Interessanten ONbekende Nederlanders. Ik ken er O
quote:mademoisellef schreef op 21 augustus 2014 @ 23:13:

Er zijn nieuwe kandidaten toegevoegd: Presentator Rick Brandsteder, K1-vechter Remy Bonjasky, presentatrice Nadia Palesa Poeschman en actrice Juliette van Ardenne.

Wat vinden jullie van hen?Wie?
Al jaren trouwe volger.

Vorig jaar is mijn voorspelling Edith Bosch uitgekomen.

Dit jaar zet ik mijn geld in op Emanuel Broekman, hij is gretig.
Alle reacties Link kopieren
Manuel Broekman is vriendjes met Geza Weisz, hopelijk neemt hij niet zijn trekken over...
Remy: lekkerrrrrrrr. Hij komt altijd heel sympathiek over (tot hij je een klap op je bek geeft natuurlijk).
Jammer dat Dennis Weening en Evy dit jaar ER niet presenteren.

Het niveau zakt dankzij Nicolette. :(

Laat haar lekker eva zoekt adam presenteren, ieder z'n talent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven