Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben je er nog? Was even met de hond buiten.
antigonesofokles@gmail.com

Stuur me maar een mailtje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat, die helaas niet meer bij mij thuis woont, is ook net bij de dierenarts geweest. Had blaasontsteking en er is een schildklierafwijking geconstateerd waar ze nu pilletjes voor krijgt. Na de eerste kuur is de blaasontsteking nog niet over. Nu moet ze nog een kuur.



Zo naar als je kat ziek is en je zit zelf op afstand. :( Toen ik net op mezelf woonde stopte 'mijn' kat bij mijn ouders thuis met eten. De dierenarts kon niets vinden. Wekenlang deed mijn moeder van alles om er maar iets in te krijgen. En ondertussen zat ik me iedere dag maar af te vragen of ze nog leefde. Na een paar weken hebben we haar in laten slapen. Ze at steeds minder en minder en ging echt niet meer beter worden en het was voor onze nachtrust beter om haar in te laten slapen.
There isn't a way things should be. There's just what happens, and what we do. Terry Pratchett, A Hat Full of Sky
quote:jonose schreef op 30 augustus 2014 @ 02:41:

Mijn kat, die helaas niet meer bij mij thuis woont, is ook net bij de dierenarts geweest. Had blaasontsteking en er is een schildklierafwijking geconstateerd waar ze nu pilletjes voor krijgt. Na de eerste kuur is de blaasontsteking nog niet over. Nu moet ze nog een kuur.



Zo naar als je kat ziek is en je zit zelf op afstand. :( Toen ik net op mezelf woonde stopte 'mijn' kat bij mijn ouders thuis met eten. De dierenarts kon niets vinden. Wekenlang deed mijn moeder van alles om er maar iets in te krijgen. En ondertussen zat ik me iedere dag maar af te vragen of ze nog leefde. Na een paar weken hebben we haar in laten slapen. Ze at steeds minder en minder en ging echt niet meer beter worden en het was voor onze nachtrust beter om haar in te laten slapen.
Alle reacties Link kopieren
.
Komt wel goed, schatje!
Pffff ik ben moe en beroerd. W.S door de knuffel van zoon die al heel de week niet lekker is. Heb vannacht geen oog dichtgedaan en moet echt vandaag boodschappen doen want ik heb jongste beloofd heel de week voor hem te koken omdat hij de late heeft. Zo maar weer mijn bedje in en hopelijk wakker voordat de winkels sluiten
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb vandaag een heerlijke dag met Jo, Mo en Passie gehad. Heerlijk gegeten en gedronken. We hadden nog een tijdje mooi weer dus buiten in de zon op het terras gezeten.



Was weer onbeschrijflijk gezellig.



XXXXXXXX voor de meiden.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Praadje, ben je een beetje opgeknapt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad. Was een hele gezellige dag. En veel te veel maar heerlijk gegeten. Moet nog steeds ff uitbuiken.

voor Myv
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 30 augustus 2014 @ 21:59:

Ja inderdaad. Was een hele gezellige dag. En veel te veel maar heerlijk gegeten. Moet nog steeds ff uitbuiken.

voor Myv



Blij dat het voor iedereen leuk was, wilde net terug smsen.



Jij een dikke ook nog bedankt voor de leuke kaarshouders en de heerlijke bonbons.



En de andere ook nog voor de heerlijke lekkere dingen.



Ik zit ook nog lekker aan het uitbuiken hoor hahahaha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik neem nog een tinto. Proost.
Alle reacties Link kopieren
Proost!



Was erg gezellig vandaag. Kreeg mijn zware kar amper de trein in.

Kwam bij het uitpakken ook nog een pak koffie tegen
Alle reacties Link kopieren
Je had tenslotte niet voor niets je huge trolley bij je
Alle reacties Link kopieren
Nee, zeg dat. Ik ben wel blij met dat ding hoor

Staat wel oubollig, maar op onze leeftijd doet dat er niet meer toe haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 augustus 2014 @ 00:39:

Nee, zeg dat. Ik ben wel blij met dat ding hoor

Staat wel oubollig, maar op onze leeftijd doet dat er niet meer toe haha.Nee, volgende keer gaan we ook gewoon op onze rollators hoor. Scheelt weer vermoeide ledematen en zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 31 augustus 2014 @ 00:42:

[...]





Nee, volgende keer gaan we ook gewoon op onze rollators hoor. Scheelt weer vermoeide ledematen en zo.



Dat wordt niks op Lowlands volgend jaar met ons.......
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 augustus 2014 @ 00:45:

[...]





Dat wordt niks op Lowlands volgend jaar met ons.......Lowlands, oh ja, was me even ontschoten. Daar verzinnen we wel iets slims op.
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig hebben we al een handige trolley.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als jij de tent en de hulpverlener meeneemt zitten we gebeiteld.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben ze daar gewoon eerdaags faciliteiten voor oude(re) dames en ook heren. Er komt vast iets als een bejaardenveldje met hulpgevende vrijwilligers, tentjes met wat hogere bedden etc. ( Gat in de markt!)
Alle reacties Link kopieren
Ha,ha! lachen Mocy en Jonari!! heerlijk zoals jullie schrijven over ouder worden/zijn.



Fijne avond gehad bij mijn oude jeugdliefde en zijn vrouw. zo heerlijk om te zien dat we alletwee niks veranderd zijn in gedrag en praten. natuurlijk wel wat ouder geworden met hier en daar een rimpeltje. En hij een blote schedel.. maar mag de pret niet drukken. hebben afgesproken dat we contact blijven houden.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 31 augustus 2014 @ 00:26:

Proost!



Was erg gezellig vandaag. Kreeg mijn zware kar amper de trein in.

Kwam bij het uitpakken ook nog een pak koffie tegen Hahahahhaah. Beter dan de vorige keer dat je een zak wortels vond bij het uitpakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 31 augustus 2014 @ 02:34:

Ha,ha! lachen Mocy en Jonari!! heerlijk zoals jullie schrijven over ouder worden/zijn.



Fijne avond gehad bij mijn oude jeugdliefde en zijn vrouw. zo heerlijk om te zien dat we alletwee niks veranderd zijn in gedrag en praten. natuurlijk wel wat ouder geworden met hier en daar een rimpeltje. En hij een blote schedel.. maar mag de pret niet drukken. hebben afgesproken dat we contact blijven houden.Wat leuk dat jullie nog zo bevriend zijn gebleven. De liefde van jouw kant was al lang over?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oja Moos, vergat ik gister nog te zeggen. Tot en met vandaag kan je bij de `vakantiebieb` op je Ipad allerlei I-books gratis downloaden. Ik heb een paar leuke boeken vandaan. Zo direct ga ik nog even snel kijken of er nog iets bij zit wat ik graag wil lezen.



(en anders kijk ik bij een volgende meet of ik nog iets heb wat je graag zou willen hebben, ik heb een paar nieuwe boeken die ik nog niet heb gelezen dus het is geen oude meuk)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Een berichtje vanuit New York.



Reis is goed gegaan. We waren nog voor de opening van het inchecken op Schiphol.



Hebben nog even lekker winkels op Schiphol bekeken. En van die tulpen bollen meegenomen voor stiefouders. En heerlijk bij de Starbucks gezeten terwijl vriend met neefje speelgoed aan het uitzoeken was.



Bij het inchecken kwamen ze achter een probleempje;

Het vliegtuig was verkeerd ingedeeld. Wij zaten op plaatsen die normaal bedoeld zijn voor mensen die invalide, been gebroken hebben om wat voor medisch iets hebben. (Als je te dik bent voor een normale stoel kom je daar ook te zitten heb mijn vriend dan ook gepest met, ja dat krijg je als je 3 weken niet naar de sportschool gaat. )

Maar er moest dus geruild worden, we hadden in het vliegtuig zeg maar 3 afdelingen; first class, normaal, en slaapruimte lichten worden zachter gezet en het is er stil.

Wij zouden dus naar het normale overgezet worden, maar ze konden dan alleen 3 stoelen vinden die verspreid waren, en geen 2 of 3 naast elkaar. Ze konden het niet zo snel oplossen mer schuiven. Dus moesten wij voor straf first class vliegen



We zaten amper in de stoel of neefje vrie al om de Cars video. Tot het opstijgen heeft hij gekeken, we gingen vanaf de Polderbaan dus de halve film was toen al om.

Tijdens het opstijgen zat er een vrouw achter ons die bang werd. Ik dacht straks zit ik hier ook met een bang kind, maar toen we vroegen hoe hij het vond zei jij vet cool! Hij heeft ongeveer 6 uren geslapen. Vriend die heeft vrijwel ook de hele reis geslapen, maar kwamen ze met eten of drinken langs dat hoorde hij weer wel! Kwa eten en drinken was het bijna een buffet, we zijn echt niet met honger aangekomen.

Landen vond neefje ook weer vet cool.



Wederom gebruik gemaakt van de Starbucks op JFK

Schoonouders en vriend's vriend stonden met ballonnen ons op te wachten. Neefje heeft van grandpa een grote beer gehad. Heel leuk trouwens, ze konden er zelf een beer maken. Je kocht een lege omhulsel van een beer, die ze zelf moesten vullen en een hart er in doen. Ze konden zelf de ogen etc. Uitkiezen.



Het was de zelfde grote ellende om weer in New York te komen zoals gewoonlijk.



We kwamen thuis, schoonmoeder had de kat al thuis gebracht,we deden de deur open, we hebben een open boven verdieping dus de gang boven heeft geen muur. Zagen we uit de slaapkamer een slaperig hoofdtje komen. Vriend riep he, en hij kwam op ons af rennen! Heb die dikke 2 keer in bijna 6 jaar zien rennen. Hij was zo blij dat we er weer waren! Schoonmoeder had al verteld dat hij

Ons zo gemist had. En om dat verdriet te verzachten heeft ze hem extra verwend. Ik kan hem nu oprecht die dikke noemen.

We hebben de koffers gewoon laten staan zoals we ze binnen hadden gezet en zijn met zen 4ren gaan slapen, in het twee persoons bed. Ik had de kat, die overigens Williams heet. Al helemaal verteld dat ik hem zo had gemist etc. Later toen ik sliep hoorde ik dat vriend ook even een onderonsje met hem had. Grandpa & granny zijn blijven slapen op de bank. Ze waren ook moe en wouden eigenlijk niet naar huis meer rijden. 12 uur hebben we ontbijt gehad, 2 hotdogs.



Neefje is met vriend en grandpa een Nemo wezen kopen. Hij kreeg er niet 1 maar wel 3! En vriend heeft mijn lievelings visje weer gekocht.



Neefjes kamer is heeeel mooi geworden!! Bed komt maandag, schoonmoeder had al Batman beddengoed gekocht, en pyjama neefje is daar helemaal gek op!



Het gedenk kamertje is heel mooi!



Mijn meubels zijn allemaal weg, had ook gezegt dat dat mocht. Als tegen ruil mocht ik als we alles klaar hadden en weer wat gespaard een Chesterfield stoel kopen. Wou echt al lang zo'n stoel om lekker in te lezen. Ik kwam gister in de woonkamer; ston er zo'n stoel!!!!! Via via waren ze bij iemand gekomen die zo'n stoel had die er wel vanaf wou. Was een oude en die wou hem wel ruilen tegen een weekje in schoonouders hun buitenhuis.

Schoonvader vertelde er meteen bij; hij is had de stoel opgehaald, 20 km vederop. Hij zijn buitenhuis er voor een weekje uitgeleend. Dus had hij wel het recht verdient om er op verjaardagen op te mogen zitten. Heb amper de kans gehad er op te kunnen zitten want het is dus al als grandpa stoel benoemd.



Vandaag gaan we neefje mee naar de wallmart nemen boodschappen doen. Kijken wat hij daar van vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven