Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Ik heb dochters nwe laarzen vandaag terug gebracht.



Ze kan ze nl. niet alleen aantrekken. Kon ze in de winkel al niet, maar ik mocht het thuis in alle rust wel proberen.

Nou thuis kan ze het dus ook niet.....

Dus nu kunnen we weer opnieuw gaan zoeken.

Wie iemand hoe braqeez valt?



Vond deze wel leuk voor d'r
Heel veel sterkte Bengelie
quote:barnaby schreef op 30 augustus 2014 @ 16:47:

Ik heb nog een vraagje aan de dames met kinderen van hetzelfde geslacht. Wat doen jullie met de merkkledij van de oudste? Geven jullie die door of verkopen jullie die? Mijn dochters schelen 3 jaar en ik heb altijd de bedoeling gehad het gewoon door te geven. Maar nu met die FB groepen, zie ik toch veel vraag en aanbod. Ik zit nu te denken om gewoon te verkopen en dan voor de jongste ook 2dehandq te kopen maar dan altijd van iets recentere c collecties. Dat zal toch wel min of meer lonen? Vind het wel wat moeilijk om er afstand van te doen,maar heb al gemerkt dat je smaak in3 jaar toch wat kan veranderen en ze niet met hetzelfde staan...





Ik schuif bijna alles door. Daarbij koop ik ook nog weleens wat nieuws voor jongste omdat ze voor mijn gevoel daar dan ook "recht" op heeft. Ze heeft dus een uitpuilende kast.

Het is dan wel zo dat de zeeman/wibra shirtjes van de oudste de gymshirtjes worden van de jongste.

Maar bij mij ligt het wat gemakkelijker. Ze schelen maar twee jaar en jongste is wat langer voor haar leeftijd dan oudste. Het gaat dus in 1 moeite door naar jongste, het hoeft geen jaren in de kast te liggen.

In jouw geval zou ik waarschijnijk ook wat meer doorverkopen en van dat geld weer wat leuks voor jongste kopen.
Wat een rotnieuws Bengelie! Heel veel sterkte



Noushi : Ik wist dat jij ging reageren op die jas Maar heb dus al zoiets (die houtje-touwtje) en is niet wat ik zoek helaas. Vind hem wel ook heel leuk!



Teuntje : Wat jammer dat het thuis ook niet lukte. Geen ervaring hier met dat merk, vind de roze laarsjes ook niet zo.



Ik ga voor de winter denk ik wat meer van het roze en zoete af. Vind bv die preppy stijl van dat rokje met dat blauw van Noushi heel leuk. Wil zoiets ook wel voor dochter deze winter. Zocht eigenlijk nu een rode of bordeauxrode spencer/trui zonder mouwen voor op dat zwart/witte rokje van c&a. Denk dat dat wel leuk is met een longsleeve eronder.

En dan nog een paar zwarte laarzen voor eronder. Zat al te kijken bij de hoge laarzen bij van Haren. Maar die leken me in maat 25 zo hoog, had echt het idee dat ze bij dochter over haar knieën zouden komen zowat haha! Ze heeft nog helemaal niet zulke lange benen volgens mij. Maar het lijkt me wel heel leuk staan voor de winter, dus ik ga denk ik iets meer richting toch het wat volwassenere voor haar. Beetje een combi van schattig en wat meer voor grotere kindjes gaat het worden Ga in oktober nog een dag shoppen in Wijnegem, dus dan zal ik wel weer met het een en ander thuis komen voor de winter!
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 30 augustus 2014 @ 22:34:

Ik heb dochters nwe laarzen vandaag terug gebracht.



Ze kan ze nl. niet alleen aantrekken. Kon ze in de winkel al niet, maar ik mocht het thuis in alle rust wel proberen.

Nou thuis kan ze het dus ook niet.....

Dus nu kunnen we weer opnieuw gaan zoeken.

Wie iemand hoe braqeez valt?



Vond deze wel leuk voor d'r [img]http://www.shoebana.nl/images/D/d-17699-598.jpg[/img]



Braqueez valt redelijk smal. Ideaal voor mijn dochters smalle voeten .



Bengalie, sterkte .
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2014 @ 23:09:

Wat een rotnieuws Bengelie! Heel veel sterkte



Noushi : Ik wist dat jij ging reageren op die jas Maar heb dus al zoiets (die houtje-touwtje) en is niet wat ik zoek helaas. Vind hem wel ook heel leuk!



Teuntje : Wat jammer dat het thuis ook niet lukte. Geen ervaring hier met dat merk, vind de roze laarsjes ook niet zo.



Ik ga voor de winter denk ik wat meer van het roze en zoete af. Vind bv die preppy stijl van dat rokje met dat blauw van Noushi heel leuk. Wil zoiets ook wel voor dochter deze winter. Zocht eigenlijk nu een rode of bordeauxrode spencer/trui zonder mouwen voor op dat zwart/witte rokje van c&a. Denk dat dat wel leuk is met een longsleeve eronder.

En dan nog een paar zwarte laarzen voor eronder. Zat al te kijken bij de hoge laarzen bij van Haren. Maar die leken me in maat 25 zo hoog, had echt het idee dat ze bij dochter over haar knieën zouden komen zowat haha! Ze heeft nog helemaal niet zulke lange benen volgens mij. Maar het lijkt me wel heel leuk staan voor de winter, dus ik ga denk ik iets meer richting toch het wat volwassenere voor haar. Beetje een combi van schattig en wat meer voor grotere kindjes gaat het worden Ga in oktober nog een dag shoppen in Wijnegem, dus dan zal ik wel weer met het een en ander thuis komen voor de winter!



Dat lukt deze winter mss ng, vanaf het vorjaar heeft je dochter ook de leeftijd dat ze alleen nog maar roze wil



Thanx tesstann, dochter heeft smalle voeten dus ik waag het erop. Kan er gratis terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag met mijn oudste meisje van ruim 6,5 geshopt. Maat 134! Dat zijn dus tienermaten. Wel echt even wennen, en ik vond niet heel veel leuk. Maar het staat haar wel, de stoere look! Nieuwe fase weer...
quote:-teuntje- schreef op 30 augustus 2014 @ 23:21:

[...]





Dat lukt deze winter mss ng, vanaf het vorjaar heeft je dochter ook de leeftijd dat ze alleen nog maar roze wil



Thanx tesstann, dochter heeft smalle voeten dus ik waag het erop. Kan er gratis terugsturen.Ze roept nu soms al dat ze iets niet aan wil, maar daar doe ik gewoon niks mee Werkt tot op heden nog prima gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt rot nieuws Bengelie. Sterkte
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat ontzettend naar Bengelie! Heel veel sterkte.



Die stijl die jij nu noemt vind ik voor meisjes heel leuk D-H.

Beetje dat stoere, die rokjes de Nouschi plakte passen daar goed in.

En als jij je dochter er nu nog zonder drama's in krijgt lekker doen!



Ik weet dat ik zelf al vanaf een jaar of drie niet meer in een rok of jurk te praten was, vond mijn moeder héél erg..... En laten we zeggen dat dat pas over was toen ik een jaar of achttien was.



Ik hou mezelf op koop-gebied even rustig..... Eerst moet ons ukkie er maar eens zijn!
Voorlopig gaat het idd nog goed rokjes vind ze leuk, kan ze dansen zegt ze haha!
Bengelie: veel sterkte, wat verschrikkelijk nieuws.



Teuntje: die schoenen zijn leuk zeg! Ik vind roze stiekem toch best een leuke kleur, staat dochter ook heel goed. Ik heb wel wat moeite met al dat donkerblauw dat ik bij de HEMA zag. Zo donker voor die kleine baby meisjes! Gelukkig wel genoeg leuke andere kleurtjes te krijgen.



Oh, en dochter gaat zo hard, gisteren haar al een jumpsuit in maat 68 kunnen aantrekken. Ze is morgen 13 weken.
Bengelie, heel veel sterke...
Iemand zocht laatst een houtje-touwtje jas toch? Deze vind ik zelf wel heeeeeel leuk



http://www.prenatal.nl/sh ... &prevVisit=true&id=103133
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk nieuws, Bengelie. Heel veel sterkte.



Vandaag de verjaardagen (vorige en volgende week) van de dames gevierd in de 4FF jurkjes. Uiteindelijk gecombineerd met zwarte legging en botjes. Eerste keer dat ze m droegen, maar ik denk dat het op deze manier prima de winter doorkomt. Zwart vestje erop en klaar!



Bubbelwijn, over het doorgeven vs verkopen: denk dat ik dan idd eens aan het verkopen ga!
quote:barnaby schreef op 31 augustus 2014 @ 21:21:

Vreselijk nieuws, Bengelie. Heel veel sterkte.



Vandaag de verjaardagen (vorige en volgende week) van de dames gevierd in de 4FF jurkjes. Uiteindelijk gecombineerd met zwarte legging en botjes. Eerste keer dat ze m droegen, maar ik denk dat het op deze manier prima de winter doorkomt. Zwart vestje erop en klaar!



Bubbelwijn, over het doorgeven vs verkopen: denk dat ik dan idd eens aan het verkopen ga!Zoiets?





Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Bengelie!
quote:-teuntje- schreef op 31 augustus 2014 @ 21:25:

[...]





Zoiets?

[afbeelding]



Alle reacties Link kopieren
? ik snapte m eerst echt niet.



Voor de Nederlanders onder ons: laarsjes. Dus.
Doorgeven of verkopen. Ik verkoop/geef weg heel af en toe. We zijn er nog niet helemaal uit of er nog een tweede komt, daar bewaar ik het nu nog voor. Maar echt leuke of aparte dingen verkoop ik wel of geef ik door. Ik hoop dat mijn beste vriendin een meisje krijgt in december, dan kan ik weer vanalles doorgeven haha!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm dat vraagteken moet een -ik-lach-heel-hard-smiley zijn!
Oh Bengelie, wat verdrietig! Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Lebo!! Hoe hebben jullie het gehad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:barnaby schreef op 31 augustus 2014 @ 22:09:

? ik snapte m eerst echt niet.



Voor de Nederlanders onder ons: laarsjes. Dus.Limbo's en Brabo's snappen 'm wel hoor, bottines=botjes
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 22:16:

Lebo!! Hoe hebben jullie het gehad?



Heel fijn! En heel kut.. een vakantie met ups en downs. Wel leuke dingen gekocht



Ik snapte de botjes ook hoor, keek vroeger naar de Pfaffs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven