Gezondheid alle pijlers

spring dan, ei, spring!

31-08-2014 00:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook zo'n last van de (dagen voor) eisprong?

Elke maand weer een feestje... Soms kan ik er niet van zitten, mijn hele buik verkrampt, incl heupen. Heb een tijd last gehad van een persisterend follikel dan duurde de pijn een of twee weken. Nu twee dagen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Grut ik zie nu eieren voor me die springen als vlooien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn
Moeder van een mooi meisje - Okt. 2015
mijn avatar eitje is ook gesprongen, niet goed afgelopen zoals je ziet...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 09:22
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een gelul, en je topic titel Omg.
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 01:58:

Wat een gelul, en je topic titel Omg.wow, kijk jij eerst eens even naar je eigen topic
Is het volle maan of zo?
Alle reacties Link kopieren
Sabbat.... Want??? Volgens mij heet die van mij advies gevraagd... En daar is bijzonder aan??
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik volgens jou te weinig eet , vind jij mijn topic heel erg raar geloof ik.



Ik vind het nogal apart dat jij vind dat alleen jij weet hoe je gezond moet sporten en eten.



Ik ben geloof ik wel een beetje klaar met jouw dame.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 31 augustus 2014 @ 02:01:

Is het volle maan of zo?Nou idd....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
IK heb werkelijk nog nooit een ei voelen springen. Is mirena niet wat?
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 02:16:

Omdat ik volgens jou te weinig eet , vind jij mijn topic heel erg raar geloof ik.



Ik vind het nogal apart dat jij vind dat alleen jij weet hoe je gezond moet sporten en eten.



Ik ben geloof ik wel een beetje klaar met jouw dame.



Ik vind het apart dat je denkt op drie druiven en een tomaat te kunnen leven en met veel bombarie een ander te kunnen afzeiken omdat ze volgen jou een raar topic opent.



Je kan me gewoon onder de geneerknop zetten. Kopieer dan nog wel even het menu dat ik voor je had bedacht. Iets met brood en aardappelen.
Alle reacties Link kopieren
Jumping eggs. Net iets anders dan Jumping Jack Flash.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Sabbat: ik eet nooit druifjes hoor.



Dat menu met appels en rum als toetje bedoel je? Wat een top menu voor iemand die wilt afvallen ja!



Negeer knop is niet nodig, ik ga er van uit dat jij gewoon niet meer op mij reageert vanaf nu.
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 02:33:

Sabbat: ik eet nooit druifjes hoor.



Dat menu met appels en rum als toetje bedoel je? Wat een top menu voor iemand die wilt afvallen ja!



Negeer knop is niet nodig, ik ga er van uit dat jij gewoon niet meer op mij reageert vanaf nu.Hahahahahaha de beste mop van deze dag
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
TO ik had het ook vroeger, toen ik nog jong was
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 02:21:

[...]

Je kan me gewoon onder de geneerknop zetten.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is de Paashaas hier de schuldige.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 01:58:

Wat een gelul, en je topic titel Omg.



Interessante nick voor iemand met zo'n kutreactie.



TO, ik had ook enorme pijn voor mijn eisprong. Om medische redenen slik ik tegenwoordig de pil door, dus ik heb geen eisprong meer. Ik heb soms nog wel de pijn die er bij hoorde. Alsof mijn lijf weet dat ik eigenlijk een eisprong zou moeten hebben.

Het enige dat hielp was naproxen, kruik en rust. Maar dan nog hou je klachten, denk ik. Zijn wel iets draaglijker. Overleg anders met de huisarts of er iets aan te doen is.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Dan is het maar gelul of achterlijk, ik heb er anders ook behoorlijk last van, minstens 2 dagen voor mn eisprong enorme pijn, loop er soms krom van, echt een heel naar gevoel.

Ik heb het niet iedere maand, maar wel vaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiegoeddoet26 schreef op 31 augustus 2014 @ 02:16:

Omdat ik volgens jou te weinig eet , vind jij mijn topic heel erg raar geloof ik.



Ik vind het nogal apart dat jij vind dat alleen jij weet hoe je gezond moet sporten en eten.



Ik ben geloof ik wel een beetje klaar met jouw dame.Heb jij een dame Meds?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 14:00
Reden: Ongepast & op de man spelen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven