Zwanger worden vanaf augustus - de doorstart

29-07-2013 10:26 920 berichten
Alle reacties Link kopieren
De doorstart van het ''zwanger worden vanaf augustus 2013'' topic



Onze tabel zit vol! Nieuwe schrijfsters kunnen zich aansluiten bij Zwanger worden vanaf augustus part II

Naam Leeftijd # T-day BijzonderhedenDeejee8329 (31)1UD 16-05-2014Carmelia311Hedwig…25113 september 10 augustus laatste pil gehadBabbelien25 (25)1 UD 13-07-'14Dibbe281UD 25 juli 2014 (?)Lil.okie28 (29)1 nov 14 Jorani27 (29)116 september Net getrouwd, 2e rondeJuffie198726 (27)1 25 september intake/echo bij VKDaisy2324 (26)1rond 20 september Net getrouwdHeliosje29 (38)1 Spiraal eruit sinds 16/7Chocolademelk31 (32)1 Just_Me8627 (30)1UD 30-5-'14Lonely_butterfly25 (32)2 Eerste kindje verloren met 23weken Samen met vrouw IUI trajectBaya32 (36)1 31-3 20 wk echo

26-8 uitgeteld Sophietje13241 Gestopt met pil in juliHoggy31 (36)1 UD 7 (?) augSiesjjj27 (26)121 november4e rondeVunke8825 (32)1 7 november 1e echo
Alle reacties Link kopieren
Ik lig as we speak in t ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en word momenteel voorbereid met een ballonkatheter om ingeleid te worden.. Ben vandaag precies 39 weken.. Gistermiddag zat ik op 2cm ontsluiting.. Die ballon zorg hopelijk voor nog meer verweking en een cm ontsluiting erbij zodat ze mn vliezen kunnen breken.. Spannend hoor! Probeer het maar over me heen te laten komen ga weer proberen te slapen.. Hopelijk heb ik de volgende update goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Carmelia van harte met je zoon!!! Geniet van elkaar
Alle reacties Link kopieren
Carmelia van harte gefeliciteerd met je zoontje! Geniet ervan en rust lekker uit!



Heliosje wat ontzettend k! voor je, ik hoop dat t ballonnetje snel z'n werk gaat doen. Probeer je rust te pakken waar je kunt en laat je niet gek maken: het is voor een heel mooi en bijzonder doel! succes en sterkte! Knuffels



Ik ben op 20 april bevallen van een dochter. Veeeel vroeger dan gehoopt, namelijk met 34w2d wegens zwangerschapsvergiftiging en dan iets specifieker hellp. Op de maandag ervoor was ik voor controle bij de vk en die stuurde me door naar het zkh, en toen mocht ik daarblijven. Donderdagavond gestart met inleiden en dat ging helaas niet zo snel. Mijn kleine meid ligt nog in het zkh, ze doet het erg goed. Gelukkig geen couveuse, maar ze wordt wel via de monitor in de gaten gehouden. Drinken doet ze meestal zelf, de laatste beetjes soms nog via de sonde. Maandag hebben we weer een gesprek met de kinderarts, hoop dat we dan horen wanneer ze naar huis mag (of wat de 'eisen' zijn waaraan ze moet voldoen).
Alle reacties Link kopieren
Heliosje, heel veel sterkte! Zet m op. Ik hoop dat je snel je kleine in je armen hebt.



Succes & sterkte!



Knuffel
Alle reacties Link kopieren
Spannend nog Jorani, zou je te vroeg getest kunnen hebben?



Sophietje, wat pittig allemaal! Hopelijk kun je middels hulp van de gynaecoloog je cyclus meer op regelmaat brengen. Volgens de gyn is de kans op een natuurlijke zwangerschap dus wel aanwezig? Sterkte meid.



Heliosje, ik hoop dat je inmiddels bevallen bent van een prachtige zoon. En zo niet, dan nog veel kracht toegewenst.



Just_me, gefeliciteerd met je dochter. Schrikken dat ze zo vroeg moest komen. Ik duim met je mee dat ze snel naar huis toe mag.
Alle reacties Link kopieren
Oh Heliosje, hoogst waarschijnlijk ben je nu al lekker aan het genieten van babyzoon. Hoop dat je een goede bevalling gehad hebt.



Chocolademelk, hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat alles goed, ook met de kleine in de buik. Vooral erg genieten van al het gerommel in mijn buik en ik blijf me verbazen hoe goed je dat aan de buitenkant kan zien. Wel word ik met de dag nieuwsgieriger naar de kleine .



Hoe is het met jou Babbelien?
Ik las ergens anders dat Heliosje inderdaad bevallen is van een zoon! Gefeliciteerd!



Hier gaat het goed. Voeden/slaapinhalen/kraambezoek ontvangen laat zich moeilijk combineren met forummen, maar ik heb nu zowaar een momentje voor mezelf. Baby groeit goed, en ik raak steeds meer gewend aan het vele borstvoeding geven.



@ iedereen: Geniet nog even van het laatste deel van je zwangerschap! Daarna wordt het zwaar, maar ook super leuk en lief.
Alle reacties Link kopieren
Ah gefeliciteerd Heliosje!



Fijn Carmelia dat het goed gaat. Kan me voorstellen dat het veel is wat er allemaal op je afkomt in die eerste weken.
Alle reacties Link kopieren
Er kan weer een bij in de tabel! Achter mijn naam!!



De eerste ronde met Clomid is goed aangeslagen met resultaat. Gisteravond een test gedaan. Kwam een licht streepje te staan. Vanochtend weer een streepje maar ietsjes duidelijker.



Vandaag precies 4 weken!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa Sophietje!!! Super!!! Van harte!



Justme van harte met jullie dochter! Heftig hoor HELLP.. Goed dat ze hebben doorgepakt en fijn dat nu alles goed gaat zijn jullie inmiddels thuis?



Hier idd 2 mei om 21.29 bevallen van zoon Rik! Alles gezond en wel hij is zo knap borstvoeding loopt goed! In de 2de week wel een borstontsteking + blaasontsteking gehad maar de AB kuur (voor t eerst in mn leven) sloeg gelukkig vrij snel aan! Rik groeit als kool en is een tevreden menneke (als ie maar op tijd kan drinken ) vriend vindt t nog veel leuker dan hij zelf had gedacht.. Zo fijn! Smeltmomenten in overvloed.. De wallen horen er gewoon bij smiddags rusten helpt.. Ben daar te vroeg mee gestopt en heb het daarom weer ingevoerd!
Alle reacties Link kopieren
Heliosje, gefeliciteerd met Rik! Alweer ruim een maand! Hopelijk gaat alles goed en heb je nogsteeds smeltmomenten in overvloed



Chocolademelk, hoe gaat het bij jou? Ook bijna toe aan verlof, of niet?



En Carmelia, jouw zoontje is inmiddels al 1,5 maand! Hoe bevalt het moeder zijn? Hopelijk bij jullie ook alles goed!



Hier na vandaag nog 2,5 dag werken en dan verlof! Voel me nog steeds wel prima, maar kijk er onwijs naar uit. Donderdag 35 weken dus gaat echt opschieten nu.
Alle reacties Link kopieren
Oh schiet zeker mooi op Babbelien! Geniet waar je kan van je verlof! En succes met de laatste loodjes



Hoe gaat het met de rest?



Hier alles... meestal blauw wolkerig heb nog het meeste last van de irritaties die er af en toe zijn tussen vriend en mij... komt gewoon omdat we beide een korter lontje hebben.. heeft gewoon veel impact zo'n kleintje!



Maar wat is het genieten... het is dan ook een hele zoete baby tnt. Drinkt goed, poept goed, slaapt goed.. en groeit goed Daar kan je er bij wijze van spreken wel 2 van hebben..... Rik weegt inmiddels alweer bijna 6kg en zit in maatje 62 het hele kleine is er dus al vanaf..... het gaat veel te snel! Maar fijn natuurlijk dat hij het zo goed doet op de borstvoeding.. verder begint hij nu steeds vaker te lachen... dat is echt enig!



Carmelia hoe gaat het met jou en de kleine?
Alle reacties Link kopieren
Nog gefeliciteerd Sophietje! Hoe gaat het tot nog toe?



En Heliosje gefeliciteerd met Rik! Wat fijn dat hij het zo goed doet



Babbelien.....bij jou gaat het nu ook snel! Hoe bevalt je verlof?



Ik moet ook nog heel eventjes...het aftellen naar het verlof is absoluut begonnen. En ik ben er aan toe ook: ik ben zo gigantisch moe. Maar verder nog steeds geen klachten, dus wat dat aangaat mag ik zeker niet klagen!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of nog iemand gaat reageren maar ff up omdat ik benieuwd ben!



Hier alles prima Rik weegt tegen de 8,5 kg (vorige week 8200gr) en is ongeveer 68 cm... iig maat 68 al wat prima past onze buffel!



Ga over 3 weken weer werken... borstvoeding loopt gelukkig prima! Fles oefenen vindt hij nog maar niks maar goed.. hij zal er toch aan moeten wennen als ik 2 dagen weg ben straks..



Ik gun iedereen echt zo'n baby.. blij, slaapt al 3 maanden door, ondernemend... wat een vreugde geeft zo'n mini-ons



Hoop dat het goed met iedereen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hey die Hreliosje! Wat leuk om dit topic ineens boven te zien drijven. Mooi om je update te lezen, je trots en liefde klinkt er duidelijk doorheen.



Zelf ben ik vier weken geleden bevallen van een gezonde jongen. Hij doet het erg goed. Borstvoeding vind ik een pijnlijke bedoening, maar het gaat steeds beter. Meneer drinkt zelf goed, zo gulzig zelfs dat huj regelmatig de hik heeft en veel teruggeeft. Het slaaptekort vind ik wel heftig! Maar hij is verder prachtig en dhet is heerlijk knuffelen met hem!



Ik ben benieuwd hoe het met alle anderen gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om het topic weer eens te zien, ik had hem gister ook opgezocht maar er was al een tijd niks geschrevenen toen dacht ik laat maar. Maar nu jullie hier dus wel komen meld ik met trots dat ik ook zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jorani! Hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
Helaas ik heb vandaag een echo gehad. En daar was alleen een lege vruchtzak te zien....

morgen naar de gynacoloog voor verdere stappen
Alle reacties Link kopieren
Och lieve Jorani... wat een verdrietig bericht.. heel veel sterkte..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven