3 jaar telefonisch contact en durf nog steeds niet te daten.

25-08-2014 04:02 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
......................
anoniem_206169 wijzigde dit bericht op 05-09-2014 00:27
Reden: .............
% gewijzigd
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je aankomende week gaat afspreken, daar ben je veel te bang voor.
als je niet afspreek weet je zeker dat het binnenkort over en uit is. Je kan geen liefdesrelatie opbouwen alleen via de telefoon
zelfs gevangenen hebben af en toe bezoekuur.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. Klinkt makkelijk, maar als je eenmaal over de brug bent, denk je er net zo over. Hoe het daarna tussen jullie uit pakt, zal jou hoe dan ook tot een sterker persoon maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]





......knip.....



Ik ben van plan om aankomende week af te spreken



Neen!!!!!!

Je schreef hier eerder 'dit maand'.

Je hebt nu nog dus 19 uur.
Alle reacties Link kopieren
TO gaat aankomende week niet afspreken. Dat durft ze helemaal niet. Ze verzint steeds smoezen en stelt het uit. Ga aan jezelf werken en kap met deze man. Hij heeft echt niet op jou gewacht hoor, ook al zegt hij van wel. Hij heeft gewoon gezoend en seks gehad met andere vrouwen en ziet jou als iemand waarbij het niet wil lukken en dan komt de jager in hem naar boven. Heb nu maar niet de illusie dat dit de man van je dromen is want er is op deze manier al veel te veel gedoe tussen jullie.



Dus ik zeg: kappen met hem en werken aa jezelf en daarna op mannenjacht en iemand direct ontmoeten.
Heel wat jaren geleden, kwam ik in contact met ene O. O woonde in NL toen we contact kregen via chat. (volgens mij via een chatbox toendertijd) In het begin durfde ik niet te ontmoeten, het hele chatgebeuren en daten was nog nieuw voor mij. O. ging verhuizen naar Engeland want had daar een baan gekregen. We bleven contact houden, mailen, chatten, smsjes, bellen. Uren lang zaten we aan de telefoon, fotos uitgewisseld. Ik ging in een grote stad wonen in het westen van het land. Hij zei dat hij ook daar zou zijn en we zouden elkaar ontmoeten. Helaas zei hij af omdat zijn afspraak uitliep. De rest van de dagen nog getracht elkaar te ontmoeten maar helaas het was niet mogelijk om elkaar te ontmoeten. Zo zijn we 5jr lang door gegaan, 5jr lang was ik onbereikbaar voor andere leuke mannen. Ik ging wel uit, ik date wel met anderen, maar 100% geven kon ik mij nooit. Waarom wist ik nooit, nu achteraf weet ik het wel, pas sinds ik mij compleet los maakte van O. heb ik echt leuke relaties gehad. Waarvan nu de huidige waar ik een kindje samen mee heb. O. heb ik nog nooit in real life ontmoet. Via cam wel, fotos en nog steeds staan we wel in elkaars Facebook als vrienden. Maar ik ben wel los van hem, mijn leven ging door, terwijl ik dus jaren lang mijn leven als het ware stopte voor hem, onze hele virtuele relatie was een grote luchtbel, al zag ik dat op moment helemaal niet zo.. Hij was het, hij, hem zette ik op een soort van troon... Af en toe vind ik het nog wel jammer dat we elkaar nooit in real life ontmoet hebben, puur uit nieuwsgierigheid nu. Nu hem ontmoeten zou echt puur op vriendschappelijke basis zijn, niet meer dan dat. Want heb een fantastische vent en super vader voor onze dochter.

Op een gegeven moment was ik er klaar mee, ik wilde of hem ontmoeten of andere dingen doen in mijn leven. Hij bleef vaag in het afspreken, ik was er klaar mee, en heb toen op dat moment het contact voor zeker een jaar verbroken. Na dat jaar heb ik hem toegevoegd aan mijn facebook. Nu hebben we af en toe best leuk contact puur vriendschappelijk..



Wat ik met dit verhaal wil zeggen, is dat je een keuze moet maken, wat wil je ?

Wil je nog jaren zo doorgaan ? Of wil je ook open staan voor andere mannen.



Sugarmiss zette op de 1e pagina volgens mij een zeer treffend stuk.. Toen ik dat las, dacht ik direct.. jaa dat was met mij toen exact zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 01:48:

zelfs gevangenen hebben af en toe bezoekuur.

Ouch!



Alle reacties Link kopieren
TO:



GA deze week afspreken. Geen smoesjes meer. Geen gezeik, niet je onzekerheid wéér gebruiken als smoes; gewoon afspreken.



OF laat deze man compleet uit je leven verdwijnen en werk aan je zelfvertrouwen/onzekerheid.



Dit schiet immers niet op zo. Grote kans dat het toch niets wordt na 3 jaar verwachtingen scheppen in je onzekere hoofdje.



Bel die man op en probeer af te spreken.

Wil hij niet afspreken of houdt hij de boot af? Verdwijn dan compleet uit zijn leven en probeer iets nieuws op te bouwen (werken aan je zelf, andere mannen een kans geven die ze nu 3 jaar niet gehad hebben van jou).



En lees het verhaal van SuperWijf hierboven eens 10 keer door!
Ik durf 1000 euro te wedden
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]

Ik ben geen catfish hij heeft me een paar keer via de webcam gezien en ben voor de rest altijd eerlijk geweest over mezelf.





Ben je misschien heel dik en heeft hij via de webcam alleen je gezicht gezien dat je na 3 jaar nog steeds zo extreem bang bent dat je in werkelijkheid tegenvalt? Of is er wat anders met je uiterlijk?



Ik snap niet waarom je er zo van overtuigd bent dat je tegen zult vallen en hij nu al allerlei beloftes moet doen dat hij je hoe dan ook leuk zal vinden als hij je ontmoet en dat het hem om het karakter gaat.
quote:badmeester schreef op 31 augustus 2014 @ 20:52:

Ik durf 1000 euro te weddendat is gemakkelijk geld verdienen. Ook deze week zal ze niet afspreken
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]

Ik ben van plan om aankomende week af te spreken deze week dus.
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]



Ik ben van plan om aankomende week af te spreken En hebben jullie al een afspraak gemaakt deze week?
Check uit nu op nl3, bnn: Catfish the tv-show... Dame met virtuele vriendschap, hij wil haar al tien jaar niet ontmoeten, zelfs niet op Skype...
Ooit, zegt-ie, voordat ze veertig zijn.

Lijkt ook heel onzeker. Informatief voor TO?



Oh en zij heeft een serieuze relatie, maar mag dit onderzoeken. Bijzonder....
Tip, TO. Deze jongen durfde het ontmoeten aan.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd,



Hoewel je een dikke knuffel verdient. Ben ik genoodzaakt je van de wolk af te schoppen:



Hij is een man, en hij heeft in die 3 jaar echt niet als een monnik geleeft.



Persoonlijk zou ik niet langer dan een paar weken willen chatten met een vrouw, heb dit te vaak gehad loopt toch op niets uit. Waste of time!
quote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]



Ik ben van plan om aankomende week af te spreken En hoe was de date?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig eergisteren (nouja, niet toevallig, ik kwam die term immers overal tegen) de film/documentaire Catfish gezien.



Wel grappig om eens te zien waar iedereen het nu eigenlijk over had. Maar dit terzijde.



Ow, TO heeft de OP weggehaald zie ik net.

Mogen we daar uit opmaken dat een ontmoeting met de mystery man er nooit meer van gaat komen?
Alle reacties Link kopieren
Yep, OP is weg dus TO zal haar lovert nog wel aan het lijntje houden. Tot die lovert hopelijk het licht ziet. Of TO, als ze beseft dat zij gewoon geinig voor tussendoor is maar dat zo'n gast in het echte leven echt wel met meiden in bed ligt. Alsof hij wacht op een catfish.
quote:aya007 schreef op 25 augustus 2014 @ 04:37:

Ik heb mezelf beloofd om binnen korte termijn met hem af te spreken binnen nu en 2 wekenquote:aya007 schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

Ik ben van plan om aankomende week af te spreken En hoe was de date na 3 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in een vergelijkbare situatie, maar dan korter. Ik zit ook al meer dan vier maanden te daten via chat, maar van een concrete afspraak om elkaar in het echt te ontmoeten kwam van haar kant maar niet echt.

Ik las het hier van Aya007, en ik dacht: "Zo ver laat ik het niet komen". Dus ik heb haar vorige week geschreven, dat ik echt een concrete afspraak wil. "Maar je hoeft niet gelijk hierop te antwoorden, maar over twee weken wil ik het wel weten".

Ik heb nadien al verscheidene reacties van haar gehad, maar nog niet over dit onderwerp.



Maar in het komende weekeinde weet ik dus waar ik aan toe ben.
@idisrom: goed dat je het initiatief hebt genomen zodat jij niet ook 3 jaar aan het lijntje wordt gehouden zoals TO doet. Maarre denk je niet dat er wat aan de hand is als een vrouw met wie je al 4 maanden leuk chat niet met je af wil spreken? Dus dat ze een catfish is en iets verborgen houdt? Want ze staat blijkbaar niet bepaald te trappelen om je te ontmoeten als ze er zo lang over na moet denken.



Anyway, houd ons op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Het is een buitengewoon interessant programma, dat Catfish, maar dat maakt niet iedereen die niet durft af te spreken ook tot een catfish.



Er zijn ongetwijfeld aardig wat mensen die niet durven te daten, maar toch (via via) iemand online ontmoeten, om dan alsnog niet irl durven af te spreken. Een laag zelfbeeld kan een enorme drempel worden en hoe langer je wacht, hoe hoger die drempel wordt.



Dat is niet iemand aan het lijntje houden, daar zit namelijk wel kwade opzet achter. Dit lage zelfbeeld is een psychisch probleem wat op veel meer vlakken in het leven van die mensen ingrijpt. De kans dat ze verder een rijk sociaal leven hebben is erg klein. Ze hebben er zelf het meeste last van.





Toch nog even over Catfish, het programma: Aya, ik weet niet of je het wel eens hebt gezien (MTV), maar als je een paar afleveringen bekijkt kun je maar 1 ding concluderen: ook al is er geen sprake van kwade opzet, dan nog is er vrijwel altijd sprake van een achterliggend probleem bij beide partijen.



Iemand die bepaald gedrag van een ander pikt, zoals heel lang niet willen afspreken, heeft vaak zelf ook iets te verbergen. Dat kan zijn van al een relatie hebben tot er heel anders uit zien (foto's van een mooiere man/vrouw gepakt) tot het zijn van een transgender (om maar eens een extreem voorbeeld uit de show te pakken).



Jij hebt een laag zelfbeeld, maar er is een kans dat er met hem dus ook iets is. Dat kan variëren van het niet in staat zijn tot het hebben van een sociaal leven, onder de acne, psoriasis of littekens zitten tot een persoonlijkheidsstoornis.



Ik hoop dat je afspreekt met hem, zodat je een stap vooruit zet in je leven! Maar probeer er niet te veel van te verwachten. Iemand is irl anders dan aan de telefoon.



Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven