Mode & Beauty alle pijlers

Jurk: is het wat?

21-08-2014 16:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie mening



Iedereen is hier altijd eerlijk, vriendinnen niet altijd!



[img]http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/[/img]



http://www.pinterest.com/pin/532198880939708991/
Hij is echt erg leuk doe t nou maar
quote:chocolol schreef op 21 augustus 2014 @ 17:42:

De jurk vind ik niet heel boeiend, maar als het je stijl is, gewoon doen. Persoonlijk denk ik wel dat deze jurk het mooiste staat als je kleine borsten hebt. Met een D-cup creeer je een vreemd model in de jurk.Dat dacht ik ook maar durfde ik niet te zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg leuk! Je ziet steeds meer rechte jurken. Een gekleurde coltrui eronder met panty in dezelfde kleur eronder of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:benq schreef op 21 augustus 2014 @ 19:06:

Ik vind het erg leuk! Je ziet steeds meer rechte jurken. Een gekleurde coltrui eronder met panty in dezelfde kleur eronder of zo.



Een COLTRUI? .......... wow nee.



Deze jurk kan opzich wel, als je zo'n meisje bent met maatje 36 die overal mee weg komt. En dan bedoel ik het type "alles wat ze aantrekt staat leuk".

De gemiddelde vrouw moet dit jurkje niet willen dragen. Helaas voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Saaie vormloze jurk. Niet mijn smaak dus.
Alle reacties Link kopieren
Als je twijfelt niet doen.

Je moet alleen iets kopen als je het echt graag wilt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke jurk. Je moet er inderdaad wel slank voor zijn.
Vormeloos en niet vrouwelijk. Zeker niet met die belachelijke schoenen eronder.
Alle reacties Link kopieren
Het is een jurk die bij je moet passen zoals je vaak,met kleding hebt je moet het aanzien.
Ik vind hem niet zo bijzonder!
Alle reacties Link kopieren
Best leuk! Zeker met jouw maten.

En ik vind het een prachtige kleur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Niet lullig bedoeld, maar ik vind het net een keukenschort zoals ze die in de 50'er jaren droegen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn smaak.. Geen vrouwelijke vormen te zien
Alle reacties Link kopieren
Wat een vormeloze zak zeg! Niets aan. Ik denk dat mijn man het vreselijk zou vinden als ik zoiets aan zou trekken.
Alle reacties Link kopieren
Sexloos
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem best leuk. Zou er alleen ook een dun tailleriempje bij dragen.
Ik vind hem super leuk. Maar ik houdt wel van die stijl (op de schoenen na). Je moet er wel het figuur voor hebben. Ik zou het echt niet kunnen hebben met mijn dikke billen en smal bovenlichaam. Is geen goede combo, anders had ik hem zo gekocht



De meeste hier vinden hem saai, maar ik vind het juist leuk om dan te kunnen variëren van sieraden, schoenen, panty's enz. Zo kan je hem naar meerdere gelegenheden aan. Maar zo kijk ik altijd naar kleding!
Dit is een jurk die je echt zelf moet gaan passen om te zien hoe hij staat.
leuk maar je moet wel dun zijn
Zo op het eerste gezicht denk ik NEE wat een vormeloze hobbezak maar wie weet staat het sommige mensen wel prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dezelfde lengte en ik kan zoiets niet hebben met kleinere cup en zonder brede schouders met maat 34. En een tailleriem is een flater hierbij, daar is het model niet naar. Het model is recht en vormloos. Je houdt dus stof over door het samen te binden met een riempje, zal er raar uitzien.



Je wordt hier optisch nóg kleiner en zelfs een beetje een propje van, zelfs met slanke benen.;-) door je cup D krijg je het effect van 'fors' lijken, terwijl je dat niet bent. De vorm die het jurkje daardoor aanneemt, zal jouw figuur geen goed doen ----> propperig dus.:)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt niks.
Alle reacties Link kopieren
Jakkes, wat lelijk.
Ik vind het een leuke jurk.
Ik hou wel van jurken.Maar deze is niet mijn smaak en ook geen vrouwelijke vormen te zien,vormloos dus.Ik zou voor een andere jurk kiezen waarin je prachtige figuur goed uitkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven