Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
25% korting op 1 artikel van H&M, code 2200, via de webwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat jullie kunnen helpen. Wij zijn net verhuisd en voor de dakramen op dochters kamer heb ik rolgordijnen nodig. Die zijn aardig aan de prijs. Komende maand kun je de gamma cadeau kaart inleveren voor 5 euro korting. Ik heb er zelf twee, maar mag er op zo n bedrag meer inleveren. Heeft iemand misschien nog zo'n kaart liggen die niet gebruikt gaat worden?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet beter wachten tot er weer een kortingsbon van 20% ofzo is?

En die folder dan ook Bij je buren halen en dan in 2x afrekenen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip. Zal het in de gaten houden. Met die kaart krijg je 5 euro korting bij aankoop van 25 euro. Is dus ook 20% als je voldoende kaarten hebt.
Alle reacties Link kopieren
Over vrek gesproken, ik had eens een eiken kast gratis opgehaald.

Zelf opgeknapt en geverfd (verf en materiaal van de action).

Investering in totaal 40 euro.

Verkocht voor 100 euro.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bij de Primark in Almere. Hier hebben ze momenteel slips, strings e.d. In de aanbieding voor tien cent per stuk.

Meteen negen gekocht.



Ik koop er eigenlijk nooit kleding. Net niet mijn ding, smaak, fit, kleuren e.d. Toen ik nog in Engeland woonde al niet, wel dingen voor in huis, assecoires e.d.



Didi, idem. Maar wel leuke dingen voor in huis en kettingen etc..

50 procent korting EN 2 halen 1 betalen. Wilde die voorraadpotten hebben, gratis ketting erbij toen ik bij de kassa stond



Mijn lokale Appie had nu ook 0,29 cent aanbiedingen:



2 pakketten gipsdiertjes gieten, dr oetker cupcake chocolade stiften puur melk en wit samen, meiasia kipcashew kruidenpasta.



Maxi superplus maandverband 14x 0,50 cent

Fluoride tandpasta 0,50 cent

Andrelon heatprotection spray 0,99 cent

Therme ylang ylang shower gel 0,99 cent

3 flessen wijn ook 99 cent p stuk
Alle reacties Link kopieren
Even een hele andere tip. De hazelnoten beginnen uit de bomen te vallen.



Staan er toevallig vlak bij mijn huis een paar flinke struiken en bomen. Zojuist weer drie kilo geraapt. Maar ook tijdens de avond wandelingetjes die ik met mijn vriend maak door zijn en mijn buurt al flink wat kilo's bij elkaar gesprokkeld de afgelopen paar dagen.
Albelli



Kortingsladder:

Ontvang 20% tot 28% korting

Hoe meer je besteedt, hoe hoger je korting

Geldig op alle producten



Promotiecode bedrag tot ¤50: LAD35ALB

Promotiecode bedrag ¤50 tot ¤75: LTG67ALB

Promotiecode bedrag meer dan ¤75: DFP94ALB



Geldig t/m zondag 14 september 2014
Geïnspireerd door lizzebeestje, ik wil van de week gaan bramen plukken in de buurt. Afgaand op de struik in mijn ouders' tuin beginnen ze nu mooi rijp te worden.

Op wildplukwijzer.nl kan je heel leuk zien waar en wanneer je wat kan plukken in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de duinen zijn de bramen al een hele tijd rijp. Ik ben altijd bang voor beestjes er in en er tegenaan-pissende honden of vossen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik pluk meestal ook vooral de hogere

En misschien grijp ik wel mis hoor, maar ach, dan heb ik een lekkere wandeling gehad.
Iemand belang bij een code voor 2de kaartje gratis voor LIVE38 XXL op 11 okt. as in Ziggo Dome?



(zie www.live38xxl.nl/lidl )



hier vlakbij een boom met hazelnoten. Maar wat kan je met die dingen?
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 02 september 2014 @ 20:57:

hier vlakbij een boom met hazelnoten. Maar wat kan je met die dingen?



Nu nog te vroeg om te plukken maar erg lekker om zo te eten of te verwerken in gerechten.



Leg de (gekraakte) hazelnoten losjes op een bakblik en bak ze in een voorverwarmde oven van 200 graden tot de bruine schillen openbarsten en laat ze dan wat afkoelen op een theedoek.

Neem dan iedere keer een paar noten in een doek en wrijf ze langs elkaar tot de velletjes loslaten.



Hazelnootpasta maken



Hazelnoot ijs



Hazelnoot cake
Of kraken en door de yoghurt. Is ook erg lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoe plukken jullie die hazelnoten, er staat een vlak naast mijn woning maar ze zitten nog in die groene omhulsingen haha, iemand tips?



Bij lidl-likes hebben ze deze week 50% korting op pure hagelslag.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand een kortingscode voor mij voor het 2de

Kaartje gratis bij live38 !
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 27 augustus 2014 @ 17:19:

Nee, sorry dat weet ik niet. Het is een aanbieding van Albelli zelf (in de vorm van een ansichtkaart van Aruba) die via de post kwam met alle gewone folders. Op hun site staat het onder "kaartje86". Hopelijk kom je daar verder mee.Ik kan hem op de site niet vinden tot wanneer loopt deze actie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 31 augustus 2014 @ 10:46:

Over vrek gesproken, ik had eens een eiken kast gratis opgehaald.

Zelf opgeknapt en geverfd (verf en materiaal van de action).

Investering in totaal 40 euro.

Verkocht voor 100 euro.



Dat is toch geen vrek, maar handel?



Ik koop ook wel eens goedkope spullen van mensen die het snel kwijt moeten en verkoop het later voor iets meer.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik lees af en toe mee.

Meestal heb ik geen tips maar vandaag wel een goede.

Gisteren was ik van plan ons digitenne abonnement stop te zetten en naar alles in 1 van Telfort over te zetten.

Dit gaf ik aan bij de klantenservice van KPN.

Vervolgens kreeg ik een aanbieding van alles in 1 van KPN (bellen, tv en internet) voor maar 12,50 p maand! Inclusief BTW, gratis montage, 2 HD ontvangers, programma gemist, gratis spotitfy en op 1tablet/pc online kijken enz.



Dit bedrag is een jaar hetzelfde per maand en daarna kan ik het opzeggen.
Alle reacties Link kopieren
27 sept glamourday. Bij veel winkels 20% kortingop vertoon van de glamour. Ook online op die dag bij aantal winkels 20% korting met deze codes:

http://www.glamour.nl/act ... -day/artikel/online-codes
Om het topic weer een beetje omhoog te halen ...

Had ik al verteld dat we met vrienden heel veel gepicknickt hebben deze zomer? Ontzettend leuk: iedereen neemt wat mee, kon daarmee rekening houden met de eigen portemonnee, en we hadden altijd meer dan genoeg - terwijl het iedereen een stuk minder kostte dan op een terrasje o.i.d. gaan zitten. In Sonsbeek (Arnhem) hadden we er op zondag nog gratis muziek bij ook
Alle reacties Link kopieren
Half mosterd maar het is nu Open Monumentenweekend. Veel plekken zijn vandaag gratis te bezoeken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Van 18 t/m 24 september zijn het de nationale filmdagen.



Tijdens deze dagen kun je voor 5 euro naar de film



op deze site de info
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2014 20:50
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven