Tegeltjesdiefstal

31-08-2014 02:54 238 berichten






Ik vraag me af of Pa VanDetta daar trots op is.
Alle reacties Link kopieren
Ik lach me wild om die spreuken op die FB



Ga er een op mijn tijdlijn plaatsen. Ik wed dat mijn vrienden de mannen in witte pakken bellen
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 11:10:

gezellig hoor, zondag. Wat gaan jullie allemaal doen op deze hippe, zonnige, geile zondag





Zonnig? Niet hier.



Dus denk ik dat ik maar lekker in mijn onesie op de bank kruip voor de tv met een grote pot thee en een kudde katten om me heen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 11:11:

Ik lach me wild om die spreuken op die FB



Ga er een op mijn tijdlijn plaatsen. Ik wed dat mijn vrienden de mannen in witte pakken bellen Ik ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Let op. DG
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 31 augustus 2014 @ 10:47:

Ik zou eigenlijk wel heel graag een tegeltje met "Wanne kutjanus" willen



Alsjeblieft.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 11:10:

gezellig hoor, zondag. Wat gaan jullie allemaal doen op deze hippe, zonnige, geile zondagZonnig? Hier zeikregent het! Ben nu aan het bakken voor het ontbijt, straks ff naar schoonouders, vanmiddag koken, bakken en Downton Abbey kijken. En neuken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Oo ja. Ik wacht met spanning op serie 5 van Downton.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 augustus 2014 @ 11:19:

[...]





Alsjeblieft.



[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 augustus 2014 @ 11:19:

[...]





Alsjeblieft.



[afbeelding]



KutjanUs moet het zijn;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 11:10:

gezellig hoor, zondag. Wat gaan jullie allemaal doen op deze hippe, zonnige, geile zondagEen organische lapjesdeken maken van Tibetaanse Berggeitvoorhuiden voor mijn mannetje.
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 11:25:

[...]





Een organische lapjesdeken maken van Tibetaanse Berggeitvoorhuiden voor mijn mannetje.Kan je daar even een apart topic voor aanmaken zodat we patronen en foto's kunnen uitwisselen? Heb jij een leuk XXXXL patroon voor mijn mannetje?
Van de Peniskoker bedoel ik, niet van de deken
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 11:25:

[...]





Een organische lapjesdeken maken van Tibetaanse Berggeitvoorhuiden voor mijn mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we vast wat anti-katermiddelen voor de TO neerzetten?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik zal vast wat eieren met spek en worstjes bakken voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Pittige kippensoep met sambal.

Patat speciaal.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ja daaaaaaag, ze heeft zelf zoveel gezopen, ze zorgt maar voor d'r eigen antikater middeltjes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja maar eigenlijk is het sneu, iedereen weet dat hoe ouder je bent, hoe heftiger de katers verlopen. Dus een beetje hulp tegen de kater is alleen maar menslievend.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 31 augustus 2014 @ 11:44:

Ja maar eigenlijk is het sneu, iedereen weet dat hoe ouder je bent, hoe heftiger de katers verlopen. Dus een beetje hulp tegen de kater is alleen maar menslievend. Dat valt dus reuze mee
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 11:32:

[...]



Kan je daar even een apart topic voor aanmaken zodat we patronen en foto's kunnen uitwisselen? Heb jij een leuk XXXXL patroon voor mijn mannetje?Sorry, ik mag niet spammen voor mijn bedrijfje Goat Kloot.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 11:12:

[...]





Zonnig? Niet hier.



Dus denk ik dat ik maar lekker in mijn onesie op de bank kruip voor de tv met een grote pot thee en een kudde katten om me heen.Onesie? Tjezis mens, op onze leeftijd heet dat een hansopje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven