Lijf & Lijn alle pijlers

Lang zijn en hakken dragen?

26-09-2013 20:54 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



De titel van dit topic zegt het al maar..welke lange dames op dit forum dragen hakken, of wat vinden jullie er van?



ik ben zelf 1.83 maar ga niet hoger dan een hakje van 4cm. Maar ik vind hoge hakken wel heel mooi, ik voel me hier alleen niet zeker genoeg voor.
Alle reacties Link kopieren
Ben 1.89 en draag bijna elke dag hakken. Varierend van 4 tot 13 cm. (die laatste zijn vooral zitten hoor,,, zo goed kan ik daar (nog) niet op lopen. Het zal mij worst wezen wat een ander er van denkt. Ik vind het mooier en veel van mijn hakken zitten ook nog lekker.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik ben 1.88 en draag niet vaak hakken. Had stapschoenen met een hakje van ca. 3 cm en die waren wat versleten, heb nu chique enkellaarsjes gekocht met een hak van 7 cm Ben benieuwd hoe vaak ik ze zal dragen haha :P
Alle reacties Link kopieren
Mijn lengte 1.86 Nooit hakken gedragen vanwege onzekerheid en niet graag door mijn heupen zak om goed verstaanbaar te kunnen praten. Nu heb ik toch mooie korte laarsjes gekocht, hak 4 cm (wat voor mij vaak al te hoog is). Ik ga ze zeker dragen, vond ze ook geweldig staan in de winkel. Ik moet zeggen dat vaak mensen me aansporen hakjes te dragen. Het staat ook heel mooi! Mijn man is ook 1.86, vrienden vaak iets kleiner.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag met mijn 1m80 niet vaak hakken.. voel me er zelf niet prettig bij en vind het voor "dagelijks gebruik" te ongemakkelijk zitten. Gelukkig is mijn vriend nog wel een stuk langer dan ik, dus met uitgaan of een feestje doe ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi TO,



Ik ben 1 meter 87 en draag hakken. Het liefst van zo'n 8 cm. Ben er zo'n jaar geleden mee begonnen en ik voel me er goed bij. Krijg vooral positieve reacties. En echt, ik voel me er ook zekerder door! Dus niet twijfelen als je het graag wilt hoor. Ik heb geeneens door dat ik zo lang ben trouwens. ;)
Ik ben 1.75 en draag hakken van 3-8 cm.Al zou ik 1.85 zijn dan deed ik het nog.Ik vind hoge hakken mooi en heb er maling aan of anderen me te lang vinden of niet.Ik doe toch lekker waar ik zin in heb .Sneakers en ballerinas draag ik ook.Het is maar net waar ik zin in heb.



gerbera,gewoon lekker dragen die hoge hakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven