Stank wietplanten buren

29-08-2014 20:29 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje om te kijken wat andere hier van vinden?



Wij wonen in een nette wijk.



Sinds enkele jaren hebben onze buren wietplanten in de tuin staan.

Ze staan aan onze kant van de tuin.

De stank is echt vreselijk, mijn man ruikt het zelfs op onze slaapkamer.



Zitten erover te denken de buren maar te vragen ze volgend jaar aan de andere kant neer te zetten.



Wat zouden jullie doen?
Waarom staat dit topic trouwens op Actueel? Ik had gezworen nooit meer op Actueel te schrijven... lekker dan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 22:46:

Waarom staat dit topic trouwens op Actueel? Ik had gezworen nooit meer op Actueel te schrijven... lekker dan.Tjonge jonge, wat moet er nou van je terecht komen?
ik weet pas kort van het bestaan, maar je hebt ook autoflower. vraag of ze die volgend jaar planten, die hebben een bloeitijd van 6 weken.
Oh To, mijn buurman had ook zon plant buiten ( twv 1500) en de laatste weken voor het oogsten stonk dat ding zo vreselijk.



Zou verplaatsen helpen denk je? Ik hoop dat de buren en jij er op een vriendelijke manier samen uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 20:49:

Blijkbaar woon je niet in zo'n nette wijk.

"Alleen maar nette mensen"Dus "nette mensen" hebben geen wietplanten?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
De buren vragen of ze weg mogen. Het stinkt inderdaad vreselijk, ik zou er niet tegen kunnen.

Ik denk alleen dat je ze ook wel ruikt als ze aan de andere kant vd tuin staan.
Haha 1500 euro per plant..och wat een grap. Voor buitenwiet heb je nog geluk als een gek je er 5 euro voor wilt geven.



TO ze stinken alleen maar als het oogsttijd is, je bent er dus al bijna vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me vond per toeval een hennepplant in z'n (redelijk verwilderde) tuin. De zaden schijnen ook wel eens in vogelvoer schijnen te zitten, maar dan van de variant die niet zo veel THC bevat. Maar als het bij je buren gaat om meerdere planten die zo sterk ruiken, dan gaat het vast om de 'echte' planten, die meer opleveren. Hoewel meer, bij buitenplanten, inderdaad echt geen 1500 zal zijn per plant.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 augustus 2014 @ 20:49:

Blijkbaar woon je niet in zo'n nette wijk.

"Alleen maar nette mensen"
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 22:44:

Ik vind ze wel lekker ruiken eigenlijk. Die goeie ouwe tijd en zo.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven