Stapmaatjes/Vriendinnen gezocht Apeldoorn

15-02-2014 12:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,



Geen idee of ik het bericht in de juiste categorie plaats, maar hierbij een poging.



Ik woon sindskort in Apeldoorn en heb mijn sociale contacten vooral buiten Apeldoorn. Na mijn relatiebreuk ben ik hier komen wonen. Als single verandert er dan toch het eea :-) Spontaan een avond stappen of ff na het werk een terrasje pakken zit er helaas niet in als je vriendinnen ver weg wonen. Ook hebben de meesten kids en spontaniteit of flink stappen lukt gewoon niet.



Ben begin 30 en vooral op zoek naar gezelligheid met mensen uit de omgeving!



Zou het leuk vinden via deze weg in contact te komen met mensen uit de omgeving!
See You Soon!
Alle reacties Link kopieren
Hey See You Soon :-)

Eerst: woon niet in de buurt van Apeldoorn, dus sluit niet helemaal aan op je oproepje. Maar je oproep spreekt je wel aan. Ik heb hieronder een oproepje staan, misschien kun je die even lezen en kijken of je interesse hebt!

Liefs

Ilse
Hee S.y.s!



Ik ben dan wel geen dertiger, maar wel woonachtig in Apeldoorn!



Misschien kun je eens voorzichtig op donderdag avond een dansje wagen op het katerplein in de café's! De mensen zijn vriendelijk en aardig! Weet niet of je De graaf van Vlaanderen en de Flierefluiter kent daar zitten de wat "oudere"

Mensen!

Groetjes ime
P.s ik ben 19 dus denk niet dat je intresse in mijn leeftijds catogorie hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ilsevb schreef op zaterdag 15 februari 2014 13:33 Hey See You Soon :-)

Eerst: woon niet in de buurt van Apeldoorn, dus sluit niet helemaal aan op je oproepje. Maar je oproep spreekt je wel aan. Ik heb hieronder een oproepje staan, misschien kun je die even lezen en kijken of je interesse hebt!

Liefs

Ilse



Hey Ilse,

Thx voor je reactie! Ik zie jouw oproepje niet! Waar vind ik deze? :-)
See You Soon!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op zaterdag 15 februari 2014 13:38 Hee S.y.s!



Ik ben dan wel geen dertiger, maar wel woonachtig in Apeldoorn!



Misschien kun je eens voorzichtig op donderdag avond een dansje wagen op het katerplein in de café's! De mensen zijn vriendelijk en aardig! Weet niet of je De graaf van Vlaanderen en de Flierefluiter kent daar zitten de wat "oudere"

Mensen!

Groetjes ime



Thx voor je reactie!! Ben ook echt niet bekend met de betere tenten in Apeldoorn! Kun je een beetje goed stappen?

Leeftijd hecht ik niet veel waarde aan maar waar ik me wel aan irriteer zijn die 16 jarigen die zwaar bezopen scoringsdrang vertonen! :-)



Voel me ook aardig oud tussen die scholieren :-)
See You Soon!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Het oproepje heet " (mail) vriendin"

Anyway: als het je aanspreekt: ilsevbog_1987@outlook.com
Hee , ik zit zelf graag in de Graaf van Vlaanderen, maar drink geen alcohol, ik vind het daar heerlijk vertoeven, zeker in de zomer! Bittergarnituurtje erbij helemaal top! In de Graaf van Vlaanderen komen studenten midden 20 en 30/40gers! Ik mocht een keer mee met mijn ouders toen ik nog wat jonger was, daarna gingen we er zoiezo 1x per week heen in de zomer om een terrasje te pakken! De Flierefluiter is meer blues/jazz, ook een keer geweest met paps en mams, ook leuk! Met koningsdag is het ook wel leuk in Apeldoorn, kermis en veel kraampjes en stands ! De meeste mensen zijn donderdags in de stad te vinden ivm koopavond, de Babbel is ook leuk, daar komen veel collega's van mij! Je kunt er eten maar ook lekker drinken (alcohol) Fellows is meer voor de jongere generatie! Café Sientje is Hollands en daar komen het meest reizigers, Camelot is leuk lekkere reageton , met veelal Marrokanen etc (om je een idee te geven) dan is er nog Entrance , dit is écht voor Gays, maar is leuk hoor zo af en toe! De Troubadour is niet zoveel aan, beetje haantjesgedrag daar!



*om je een ideetje te geven van de uitgaansgelegendheden, mocht het gaan vervelen, Arnhem is ook dichtbij en ook heel leuk! En prima te doen als je bijv de laatste trein pakt en taxi terug!
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de update!! Arnhem ben ik bekend, stap daar ook. Apeldoorn heb ik vroeger wel gestapt, maar waar ik exact ben geweest weet ik niet :-)

Overigens is Amersfoort, Enschede ook leuk! Genoeg plekken maar Apeldoorn ken ik niet zo.
See You Soon!
Alle reacties Link kopieren
hee, ik ben zara

ik woon in overijssel

ik zoek nieuwe vriendinnen om

elkaar beter te leren kennen en leuke dingen samen te doen. Zoals shoppen, bios, terrasje pakken, lekker thuis op de bank film kijken, of lekker kletsen. noem maar op! als je interesse hebt mail me. leeftijden vanaf 20

dolcevitaa_x@hotmail.com



xx
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Zag jullie gesprek en ben ook op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen, te stappen, praten etc. Dus heb maar even een profiel aangemaakt. Ik ben 23 jaar en woon in een dorpje bij apeldoorn. Muzikaal, creatief, rustig, grappig en houd van muziek, mode en doe aan hardlopen.



Hoop op een reactie
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken?! Lijkt me leuk om een keer in Apeldoorn wat te drinken.

Ben zelf 27, single en heb wel zin in wat gezelligheid....

Groetjes Marije
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!



Het lijkt mij ook een erg leuk idee om samen een drankje te doen! Ben zelf 27, kom uit de buurt van Apeldoorn en herken me erg in je verhaal See You Soon
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin(nen) waar ik gezellig dingen mee kan ondernemen.

Ik hou van gezellig bijkletsen, shoppen, stappen, terrasje pakken en naar de bioscoop.

Ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend& zoontje in Apeldoorn.
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden.

Ik zag jullie gesprek langskomen en sprak mij ontzettend aan. Na mijn relatiebreuk is me vriendenkring erg klein geworden.

Ik ben zelf 25 jaar en kom ook uit Apeldoorn en heb wel weer eens zin om wat gezelligs te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hi! Het lijkt mij leuk om eens te meeten! Ik ben 30, single en woon op een steenworp afstand van Apeldoorn. Hobbies: paarden, festivals/concerten, reizen, fotografie en mountanbiken!
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik ben pas in Apeldoorn komen wonen en ben op zoek naar nieuwe vriendinnen. Ik ben 28jaar en woon samen met mijn vriend. Hobbyist: paardrijden, koken, mountainbiken, muziek/festivals/concerten. Als diegene die een keer willen afspreken even een priveberichtje sturen dan kunnen we wat plannen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey couscous, ik stuur je een PB!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven