Gezellige stapmaatjes gezocht! Omgeving breda ( 23-25 jaar)

31-08-2014 14:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt het jou ook zo gezellig om in het weekend een drankje te doen en een dansje te wagen in Breda?



Zelf ben ik 23 en ga graag in het weekend uit. Helaas zijn vriendinnen inmiddels gesetteld en hebben daarom minder tijd om mee te gaan. Thuis zitten is niks voor mij en daarom hoop ik hier andere meiden te leren kennen.



Klinkt het bekend of heb je ook gewoon zin in een gezellige avond, stuur dan een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Mij lijkt het ook gezellig om in het weekend gezellig een drankje en een dansje te doen.



Zelf ben ik 25 jaar en woonachtig in Breda. En het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Als je wil kun je een mailtje sturen naar summer_sunday@live.nl



Groetjes Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Leuk idee! Lijkt me gezellig

Zelf ben ik 26 en ook wel zin in gezellige avondjes!

Je kunt me een privé berichtje sturen

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Inge,



Heb je gisteren een prive berichtje gestuurd, maar volgens mij is die niet bij jou aangekomen he?! Ik probeer het nog een keertje



Groetjes!
Hoi Jonnetje en andere dames !



Klinkt leuk!

Zelf ben ik bijna 24, en herken ik het 'probleem' van gesettelde vriendinnen maar al te goed.

Kun je mij een berichtje sturen ?

Ik heb geen idee hoe het allemaal werkt



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heyhey!

Lijkt mij ook super leuk!

Mijn vriendinnen gaan ineens allemaal trouwen en settelen en ik hou nog heel erg van een dansje en een wijntje! ;)

Ik hoop wat van jullie te horen.



Groetjes, Ilona
Alle reacties Link kopieren
hi red_dress!



Leuk dat je hebt gereageerd! Zoals je ziet zijn er al meer reacties voorbij gekomen

Volgens mij kan ik je nog geen privé berichtje sturen, omdat we nog geen 'vrienden' zijn. Heb je nu een verzoekje toegestuurd, dus laat maar even weten als je deze hebt ontvangen!



Groetjes
Hoi Jonnetje ,



Ik heb helaas niks ontvangen , ik heb jou een berichtje en een verzoekje gestuurd.

Hoop dat dat is aangekomen.



Ik hoor het wel



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hi hi!



Heb je meerdere keren berichtje gestuurd! Inmiddels ontvangen? ;)



Groetjes!
Hey ,



Nee ik heb niks ontvangen.

Jouw laatste (en enige) bericht die ik heb gehad is van 14 september om 22.39 uur, en die heb ik beantwoord.

Jammer dit, ik snap er niks van haha

Heb je toevallig een ( anoniem) email adres die je hier neer kan zetten, en daarna weer weg haalt zodra ik hem heb gelezen ?



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een gedoe zo hé! Ik heb geen anoniem e-mailadres of iets wat ik hier zo even openbaar neer zet;)



Het lukt je wel om prive berichten naar mij te sturen eh. Wil je mij dan nog zo'n berichtje sturen met daarin je e-mail of Facebook dan zorg ik ervoor dat je een keer een reactie krijgt ;)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Ik sluit graag aan, alleen ben ik misschien te oud met mijn 27 jaar haha.

Ook ik woon in Breda en vriendinnen vinden stappen niet meer leuk.
Ik heb je een berichtje gestuurd met mijn e-mail adres



Ik had een vinkje aanstaan met ' alleen vrienden kunnen je een bericht sturen' die heb ik nu uit gezet dus misschien ontvang ik nu wel wat van je



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden,

Hebben jullie ondertussen al een groepje gevormd?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het lijkt mij ook wel leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen in Breda om gezellig een drankje en een dansje mee te doen. Ik ben bijna 26 en mijn vriendinnen gaan helaas ook steeds minder uit.

@ Dieh: Als je nog niets van de andere meiden hebt gehoord kunnen we misschien een keer samen afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hi Coeur,

Ik kan je geen privé bericht sturen. Nog geen reactie van de andere meiden ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Zit er nog op deze thread? Ik ben 26 en zou het leuk vinden wat meer mensen te lenen om in Breda mee te gaan stappen!
Alle reacties Link kopieren
Same here!



Ik ben 27.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik ben Danny 31 jaar en kom uit Breda,



Wellicht is de topic of de personen niet meer actief,



Mocht het voor iemand geen probleem zijn dat ik een man ben.

Dan lijkt het me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen.



Ik ben iemand die gezellig, spontaan, zorgzaam, maar ook een levensgenieter is.



Nou wie weet dat ik nog een reactie, voorbij zie komen



groetjes,



Danny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven