Telefoon heeft rare kuren

31-08-2014 15:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Mijn gsm vraagt ineens om mijn pincode, terwijl hij gewoon de hele tijd aan was. Als ik mijn code invoer, zegt hij 'foute code', terwijl ik de juiste code heb ingevoerd. Zelfs na meer dan 3x dezelfde "foute" code in te voeren, wordt er niet om mijn puk code gevraagd. Tussendoor zegt hij soms ook 'sim plaatsen'.



Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb de telefoon niet laten vallen o.i.d. Van het ene op het andere moment vroeg hij ineens om mijn pin. Ik heb de telefoon al aan en uit gezet, maar dan verandert er niets. Ook heb ik de batterij en simkaart er opnieuw in gedaan.



Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? En belangrijker: wat ik er tegen kan doen?
Ik weet het antwoord ook niet maar up hem ff voor je. Wie weet ziet iemand dit topic die het wel weet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een keertje de SIM en de batterij er uit gehaald en een minuut of 5 er uit gelaten ? Dit zou zomaar kunnen helpen.
Niet geschoten is altijd mis
Kan het zijn dat je simmetje te oud / beschadigd is. In dat geval even langs de telefoon winkel van je provider of online een nieuwe sim aanvragen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties dames.



@Bitje93: Ja, dit heb ik geprobeerd, maar het werkt niet.



@Zo.maar: Het is nog een vrij nieuwe simkaart, maar ik denk dat ik maar even ga bellen met de klantenservice van mijn provider.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven