Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 22:25:

[...]



En je bent er maar wat graag.



Ik lees op een van die kritische knijpoogjes FB-sites een nieuwe alias van MB. De personen met die naam op FB zijn echter overduidelijk niet onze M. Jammer voor je, geen poot aan de grond te krijgen he?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 22:25:

[...]



En je bent er maar wat graag.



Ik lees op een van die kritische knijpoogjes FB-sites een nieuwe alias van MB. De personen met die naam op FB zijn echter overduidelijk niet onze M.



En jij hebt het er ook maar druk mee..

En wie is MB?
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 22:33:

[...]





En jij hebt het er ook maar druk mee..

En wie is MB?Kiddo, doe nu niet alsof je van niks weet!
quote:mamavk schreef op 31 augustus 2014 @ 22:34:

[...]





Kiddo, doe nu niet alsof je van niks weet!
Ik weet heus wel als zus van kiddo vaneen nieuwe nick af. Wij delen alles
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 31 augustus 2014 @ 22:33:

[...]



Jammer voor je, geen poot aan de grond te krijgen he? Ach, jij reageert toch? Dus instant succes.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:troostjeniet schreef op 31 augustus 2014 @ 22:40:

Ik weet heus wel als zus van kiddo vaneen nieuwe nick af. Wij delen alles Ja tuurlijk dat zou ook wat zijn zeg als ik mijn bloedeigen zus niet eens van al mijn fake profielen kan vertellen..
Alle reacties Link kopieren
quote:troostjeniet schreef op 31 augustus 2014 @ 22:40:

Ik weet heus wel als zus van kiddo vaneen nieuwe nick af. Wij delen alles O, vertel. Wat is zijn/ haar nieuwe nickname op FB? Dit is je kans om je te bewijzen....
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 22:41:

[...]



Ach, jij reageert toch? Dus instant succes.Hoe verschrikkelijk sneu ben jij.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 22:46:

[...]





Hoe verschrikkelijk sneu ben jij.Ach, nog lang niet zo erg als jij, struikje van me....... Maar alles voor H.S., dat dan weer wel.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 22:46:

[...]





Hoe verschrikkelijk sneu ben jij.



Zeg er was toch duidelijk met de kliniek afgesproken dat jij geen gebruik meer van internet kon maken?

Heb je nou toch weer stiekem je mobiel mee naar binnen genomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 31 augustus 2014 @ 22:48:

[...]





Zeg er was toch duidelijk met de kliniek afgesproken dat jij geen gebruik meer van internet kon maken?

Heb je nou toch weer stiekem je mobiel mee naar binnen genomen?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 22:46:

[...]





Hoe verschrikkelijk sneu ben jij.Laat gaan deze troll, er zijn veel leukere voor handen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 31 augustus 2014 @ 22:58:

[...]



Laat gaan deze troll, er zijn veel leukere voor handen!Correct.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
De kritisch knijpoogjes-pagina is inmiddels al weer verwijderd. Het zit de medestanders van I. niet mee. Hun pagina's verdwijnen met de snelheid van het licht. En de tegenstanders van diezelfde I. gaan op hun pagina vechtend met elkaar ten onder. Een Griekse tragedie is er niks bij.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Voor het slapengaan is ook onze yasmijn de punani:



Marie kan het allemaal niet zo goed meer aan, op het vIva forum opereert ze onder de naam Yasmijn en daar werd ze ook genadeloos gedist vandaag. Nobody likes Maria...ze overschat zichzelf enorm. Had ze niet moeten doen.



Weltrusten
quote:mamavk schreef op 01 september 2014 @ 00:51:

Voor het slapengaan is ook onze yasmijn de punani:



Marie kan het allemaal niet zo goed meer aan, op het vIva forum opereert ze onder de naam Yasmijn en daar werd ze ook genadeloos gedist vandaag. Nobody likes Maria...ze overschat zichzelf enorm. Had ze niet moeten doen.



Weltrusten
M. = Yasmijn.. oooh echt er gaat een wereld voor mij open, wie heb ik nu in mijn FB staan ? Krijg spontaan zelf last van persoonlijkheidsstoornissen.. (of had ik die al ?)



Wat M. er mee te maken heeft geen idee, bij mijn weten niets meer/minder dan ik dat heb. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar.



Ik vind het vooral erg triest dat mensen de hele dag er mee bezig zijn. Staan er mee op en gaan er mee naar bed. Ik zou het geheel begrijpen wanneer dit directe ouders,familieleden,vrienden zouden zijn in t verhaal G, I & H. Maar het lijkt wel of het totaal vreemden is overkomen en zij alle ins en outs met elkaar moeten delen. Alsof het een grote legpuzzel is van 5000000 stukjes. Iedereen schijnt een stukje te hebben, waar ze die vervolgens vandaan halen mag joost weten. Maar blijkbaar weet iedereen iets wat uiteindelijk wanneer puntje bij paaltje komt niemand een stukje puzzel heeft. Zelfs geen kruimeltje. En daar geven ze elkaar dan weer de schuld van, jij had toch dat hoekje, maar jij had toch dat rechte blauwe stukje etc etc.. Echt je zou toch stapel mesjogge van jezelf worden ?
How do you solve a problem like Maria?





Knipperlicht strijd is dit. Online offline online offline enz enz.



Het is wat al die groepjes die zich wel kunnen verzamelen maar vervolgens met elkaar in gevecht. Dan vragen ze zich af waarom er nooit iets verandert en niemand wil luisteren, ze schreeuwen zo hard!









Dames ik moet mijn vierde auto nog betalen dus ik ga aan het werk. Aangezien jullie er allemaal direct bij betrokken zijn kan er vanavond wel een samenvatting vanaf he?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 01 september 2014 @ 00:51:

Voor het slapengaan is ook onze yasmijn de punani:



Marie kan het allemaal niet zo goed meer aan, op het vIva forum opereert ze onder de naam Yasmijn en daar werd ze ook genadeloos gedist vandaag. Nobody likes Maria...ze overschat zichzelf enorm. Had ze niet moeten doen.



Weltrusten
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn!

Wat. Een. Droeftoeters.



En dissen? Dat is zooooo 2012, ze snappen er helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk. Ik zit hier al 15 jaar en dan ben je ineens iemand anders
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op maandag 01 september 2014 09:03 Ongelooflijk. Ik zit hier al 15 jaar en dan ben je ineens iemand andersIk bedoel maar, en dat na 15 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Blijkt maar weer dat niet alleen I hulp nodig heeft, zijn er toch wat meer dan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:straaltjezon schreef op 01 september 2014 @ 09:14:

Blijkt maar weer dat niet alleen I hulp nodig heeft, zijn er toch wat meer dan gedacht.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven