Ik ben zwanger praatgroep vervolg.

07-07-2014 21:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames hier hebben eerder geschreven in het topic: Ik wil zwanger worden praatgroepje.



Deel, lees je bijzondere ervaringen met elkaar en geniet vooral van de zwangerschap!



Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds Geslacht Uitgerekende data Bijzondrh.Spruit 21,p 231e01-14Meisje 24-12-201410-12-14 bevallen Theo27,p 291eMeisje25-03-2015 05-03-15 bevallen Dance26, p261e02-14Meisje14-03-2015 07-03-15 bevallen Wiennie23,p25 1e12-13? 11-201516-4 echo Bloem25,p 301ejongen08-01-2015 Kitty 30,p 301e01-1405-09-2015 geslachts echo 31-03 Lotte28 ,36 p1e12-13Meisje 13-04-15 Laury? ,? p1e? Lion35 ,36 p1e04-13? 29-11-20151e IUI raak! Myrna22 ,23 p1e07-14 04-10-2015 IME20 ,23 p1e01-14 Jongen1-11-2014 20-10-14 bevallen w00229 ,32 p1e09-14 ?21-08-2015 20 weken echo 3-4 Lieffies 31,31 p1e6-13 Verassing05-07-2015 ? Gatekeeper 31,31 p1e meisje02-09-2015 20 weken echo 13-4 Rosita 20,24 p1e12-13 Jongen02-02-2015 30-01-15 bevallen ® ?,? p1e? ??-?-2015



Maand 1: eindigt week 4,3

maand 2: eindigt week 8,6

Maand 3: eindigt week 13,2

Maand 4: eindigt week 17,6

Maand 5: eindigt week 22,2

Maand 6: eindigt week 26,5

Maand 7: eindigt week 31,1

Maand 8: eindigt week 35,4

Maand 9: eindigt week 40



Wijzigingen, of als je er graag in wilt even in dikke letters
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Joepie Spruit!!! Gefeliciteerd!! Echt fantastisch nieuws!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
@dance, dat deed ik ook hoor! Heel normaal denk ik bij n vrouw! Jongensnamen vond ik maar saai en stom tot de pretecho, sinds die dag vind ik alles wat roze is lelijk en truttig haha! Hormonen he! Maar wel namen opschrijven he Dance! Misschien heeft Danceman ook wel dezelfde naam als jij!
Bi sonraki hayatimda gel.
wat fijn spruit!! gefeliciteerd! !
Alle reacties Link kopieren
@spruit wat goed gefeliciteerd!



@ime ja meiden namen kan ik opnoemen met bosjes maar jongens namen vind ik stom haha! Terwijl ik helemaal niet zon meisje meisje ben snap je! Meeste meiden willen een meisje maar ik hoef dat helemaal niet als et maar gezond is! Heb gewoon vanaf het begin al idee dat het een meisje is haha slaat nergens op miss want dat zegt helemaal Niks! We weten het over 9 maanden. Haha ja die stomme hormonen...

Huil jij veel? Ik heb dat helemaal niet behalve van de week zat ik film te kijken nou ontroostbaar haha
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@spruit

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ooh zo irritant he alle dagen moe zijn en nu moet je even een paar uur slapen en dan lukt het niet! *irritant*
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Dance, had vriend ook, hij vond sommige namen ook om te huilen of hij lachte ze uit haha. Huilen: ja best wel, maar moet zeggen ben van mezelf best een emotioneel persoon tot op zekere hoogte, maar vanmiddag ging ik even youtuben en kwam ik het liedje "kleine man" tegen gebaseerd op take your time girl van Niels Geusebroek, heb zitten janken als n kind. Willen jullie niet weten wat het wordt dan? Knap hihi!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah wat erg! Naja lekker laten gaan niemand die je ziet en anders maar wel. Vind het zo grappig hoe anders iedereen op die hormonen reageert! Nee wij willen niet weten wat het word
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Haha @Ime: ik kan goed begrijpen dat je t op t janken hen gezet. Heb m ook even geluisterd, wat een mooi nummer. Moest ook even een traantje wegpinken!
@dance hartje kan al vanaf 7,5 week gezien/gehoord worden toch?
Alle reacties Link kopieren
@ dance, misschien heeft jouw verloskundige andere achoapperatuur? wij hebben het zeker gezien en gehoord, de slagen gingen ook echt gelijk met het hartje. Hier kunnen we dan weer geen 3d echo maken...
Alle reacties Link kopieren
@Dance, Hahah dat met die namen had ik precies zo! Ik huil wel echt om alles en het word alleen maar erger!



@Hartje, ik hoorde het hartje met 8 weken. Hier ook geen 3d echos hoor. Helaas niet



@IME, Is het normaal dat je de baby nu al ver boven je navel voelt? Bij mij is het echt tot een hand boven mijn navel. Hoe voel jij je nu? Ik heb met de dag meer pijn.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
@ime. Gaat goed hier! Ik voel de kleine iedere dag. Hoe gaat ie bij jou?



@spruit. Volgens mij zit je kleine meisje nu idd boven je navel. Ik voel mijn baarmoeder halverwege m'n navel en jij bent geloof ik een week of twee verder. Ik heb sinds een paar dagen ook echt pijn in m'n buik en met name m'n navel is echt heel pijnlijk.
Wat fijn dat het hier allemaal zo goed gaat!



@lotte joy:super dat de echo zo goed was en dat het een bijzonder moment voor jullie was!



@meisje/jongen: ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje wordt. Ik heb geen voorkeur voor een jongen of een meisje eigenlijk. Ben zelf geen meisje-meisje, ben niet zo van het tutten. Maar ja, je hebt het sowieso niet voor het zeggen, je hebt stoere meisjes en lieve jongetjes. Ik ben meer benieuwd naar het karakter van mijn kind.



Wij willen het geslacht wel weten voor de geboorte.



@huilen: meest van de tijd voel ik me niet emotioneel, maar dan ineens kan ik een soort uitbarsting hebben om iets stoms/kleins.



@hier, gaat het verder goed, wel vermoeid, misselijkheid valt erg mee de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren
@spruit gefeliciteerd goed nieuws
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden



Even een berichtje ik lig hier aan het strand 32 graden heerlijk! Merk wel dat ik minder goed tegen de zon kan en me buikspieren wat is daarmee gebeurd een stukje zwemmen of uitrekenen met tenissen voelt niet fijn! Hadden jullie dat het laatst in ned zo warm was ook last van hartkloppingen?



@valerie ja naar het karakter ben ik ook benieuwd wat hij/zij van oapa krijgt wat van mij! Zo raar!



@lotte wat gek ik heb geen idee miss dan door het echoapparatuur! Wij horen het als het goed is over twee weken dan krijgen we ook nekplooimeting!



@spruit lastig lijkt me dat als je overal om

Moet huilen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@Spruit, dat is normaal hoor nu met deze termijn! Alleen ik had met ongeveer 24 weken al zoveel ruimte boven mijn navel, dat komt doordat ik een hoge en smalle baarmoeder schijn te hebben, ik voel de baby ook alleen maar in mijn buik zegmaar niet aan de zijkant daar zit niet veel baarmoeder. Is overigens niet erg volgens de verloskundige! Echt super dat jullie n huisje hebben! Lijkt me echt een last van je schouder en kun je je straks lekker storten op de kamer van jullie kleine meid! Denk dat je echt zo'n band moet gaan dragen Spruit, ik merk echt verlichting als ik hem om heb! Hij is gewoon te koop bij de Verian voor ¤10,- keuze uit wit zwart en huidskleur! Je moet dan gewoon je maat van shirts nemen.en vraag eens aan spruitmans of hij je wil masseren op je rug, dat is ook heerlijk!



@Bloempje, wat fijn dat het goed gaat! Lekker gevoel he in je buik, die beweginkjes! Geniet er lekker van!



@Myrna, gelukkig ben ik dan niet de enige die erom heeft gehuild haha, ach ik voelde me denk ik op een of andere manier verbonden met het nummer, krijg zelf ook n kleine man dus best toepasselijk!



@Dance, jeetje dat klinkt heerlijk 32 graden! Alleen jammer dat je de zon niet zo goed kunt verdragen! Kijk je uit met je gezicht? Door je hormonen kun je een masker gaan vormen! Ik wens je ontzettend veel plezier op je vakantie! Lijkt me bijzonder, voor de laatste keer met zijn tweetjes!



@Valerie, fijn dat je misselijkheid wat af lijkt te nemen! En wat je zegt klopt inderdaad, je hebt stoere meisjes en lieve jongetjes, ik hoop dat ik over een aantal jaren nog een meisje krijg, dat lijkt me leuk en het ideale plaatje natuurlijk, maar boven alles dat het gezond is! Maar voor nu lekker genieten van onze zoon! En hoewel ik soms gevloekt heb om het feit dat het n jongen werd, omdat ik dacht "ik ben een meisjes meisje, jongens zijn stoer? Kan ik wel bomen klimmen? Kan ik wel met hem stoeien zoals pappa dat doet?! Nu heb ik zoiets, met jongens kun je ook koekjes bakken en knutselen en zo, de stoere dingen zijn voor pappa!

Wat denkt jou vriend dat t wordt?



@hier, n beroerde nacht/dag, werd wakker met harde buiken en rugpijn zo'n menstruatie gevoel, heeel even ben ik bang geweest dat het wellicht was begonnen, gelukkig was de rugpijn over na een warme douche, misschien iets te wild gedaan gisteren! Verder lekker aan het wassen geslagen, laatste witte was hangt te drogen nu, ga morgen beginnen met strijken! Vriend is druk bezig met de laatste dingetjes, en met werk ben nu veel alleen thuis, ook wel eens lekker haha! Fijne avond nog lieve dames!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
@ime gaat het weer beter?



@hier veel last van duizeligheid bij opstaan en hartkloppingen en snelle hartslag herkent iemand dit?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@ IME, ja, ik zal eens kijken voor zo'n band! Hoop dat het echt helpt Vervelend dat je last hebt van harde buiken joh! Gaat het verder wel goed met je?



@Dance, Heb dit in het begin wel even gehad. Nam dan altijd wat zoute drop. Eet je wel goed? Bij twijfel altijd je VK bellen he! Kom je een beetje tot rust op vakantie?



@Hier, Ook last van harde buiken, helemaal na een lange dag op m'n werk met al die kleine kindje oppakken. Nu lekker druk met inpakken! Heerlijk!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@spruit ja zou natuurlijk ook goed door de warmte kunnen komen denk ik beide kwalen in ned had ik het namelijk in het begin en dat ging weg! Het is hier 33 graden en heel vochtig! Eten doe ik wel goed hoor anders als in ned natuurlijk en heb niet altijd even veel trek maar eet wel gewoon wat! Ja het is heerlijk lekker zwemmen, relaxen! Maar maak me dan toch wel beetje druk als ik die kwalen heb je bent toch in een ver land



wat ben je aan het inpakken? Ga je ook op vakantie? Vervelend die harde buiken lijkt mij doet het zeer ook?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
@Ime: Gaat het goed met je?



...en je hebt helemaal gelijk hoor, jongens vinden het ook leuk om te knutselen en koekjes te bakken. Mijn neefje vindt het nu fantastisch om zijn nagels te lakken, haha! Ik denk dat je moet proberen wat minder in die hokjes te denken. Mijn nichtje is bijvoorbeeld juist weer een enorme stoere, die ligt het liefst de hele dag in de modder te roddelen en kan zo wild doen. Dus als je in verwachting zou zijn van een meisje, dan heb je nog niet de garantie dat je een kind krijgt dat van tutten houdt.



Gewoon lekker genieten van je zoon straks en alles wat daarbij komt kijken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Na een hele lang tijd weer eens een bericht van mij. Lang getwijfeld of ik nog een bericht moest sturen of niet. Lees elke dag nog mee en vind het leuk om jullie verhalen te lezen en hoe het gaat. Op de een of andere manier kon ik het niet opbrengen of mee te schijven over mijn zwangerschap. Ik kon de klik niet maken in mijn hoofd dat ik echt zwanger was, en wilde wel blij zijn, maar het lukte niet echt want ik had er geen goed gevoel over.



Op 21 augustus heb ik de 12 weken echo gehad en daar werd mijn gevoel dat het niet goed zat bevestigd. Het vruchtje was met 8,5 weken overleden precies een week nadat we een krachtig hartje zagen kloppen. Ondanks het gevoel dat het niet goed zat was en is dit een klap, want we waren bijna 12 weken en ik had niet gebloed en ik was langzaam toch weer vertrouwen aan het winnen.



Afgelopen woensdag heb ik een curettage gehad. De ingreep is mij meegevallen maar de emotionele klap niet. Verloor weinig bloed en pijn viel mee. Gister ineens een soort van weeën gehad en nu veel bloedverlies en het lijkt erop dat ik vanavond een nachtje naar het ziekenhuis moet als het bloeden aan het einde van de middag niet minder is.



Er is ook nog een hoop gedoe met mijn moeder. Het gaat lichamelijk best goed met haar maar psychisch niet. Ik belde net mijn moeder om even te praten en rustig te worden maar ze neemt niet op. Kreeg net een bericht van haar dat ze compleet is ingestort en niet kan en wil praten. Zelfs nu kan ze het niet opbrengen om er voor me te zijn en trekt ze alle aandacht naar haar toe, omdat zij het moeilijk heeft want zij heeft kanker en moet dit ook nog meemaken. Er is totaal geen aandacht voor mij en dat doet verdomde pijn. De dag van de curettage moest ze ineens mee, want ze vond dat ze er voor mij moest zijn. Ze heeft alleen maar gehuild dat zij het zo moeilijk heeft en heel de tijd over zichzelf gepraat. Geen 1 keer heeft ze gevraagd hoe het gaat alleen maar dat zij het moeilijk heeft.



Voor de miskraam was het al heel moeilijk om hiermee om te gaan en nu weet ik helemaal niet wat ik hiermee moet doen. Ik neem nu maar mijn afstand om zelf even bij te komen wat heel moeilijk voor mij is. Het voelt toch een beetje alsof ik haar laat zitten, maar ik kan het gewoon even niet meer.



Gelukkig is mijn vriend mijn rots in de branding en die weet zeker dat het bij ons nog een keer gaat lukken en dat het dan wel goed gaat.



Ondanks dat ik niet meeschreef wilde ik toch ook wel even zeggen dat ik heel blij ben voor iedereen waar het wel goed gaat, en oprecht meeleefde met de gene waarbij het niet goed is gegaan of waarbij het niet zo snel als gewenst lukt. Ik hoop dat iedereen snel zwanger is. En dat het goed blijft gaan natuurlijk. Ik zal nu ook niet actief meer meeschrijven, maar ik zal wel aan jullie denken en meeduimen!



Of we het hierna weer snel gaan proberen weet ik niet, maar ben ik weer zwanger dan laat ik het weten!



Veel succes in de zwangerschappen van iedereen en mag iedereen maar snel een kleine in de armen houden!!



En sorry voor de lap tekst!





Veel liefs Kittywitty
Alle reacties Link kopieren
Jeetje kittywitty wat een verhaal! Ongelofelijk kan me heel goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelt ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat het nachtje ziekenhuis je bespaard vlijft en je snel weer wat opknapt lichamelijk!



De verwerking zal nog wel even duren ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen!

En voel je niet schuldig over je moeder hoe moeilijk dat ook is jij komt nu op nummer 1 heel veel sterkte en denk omjezelf
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Tjee kitty wat vreselijk voor je! Weet niet wat ik moet zeggen maar vind dit echt heel erg! Wat moeilijk van je moeder ook nog. .. dikke ik denk aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Dance voor je lieve woorden. Zag dat het bij jou de eerste keer ook niet goed was gegaan. Ben blij voor je dat je nu weer zwanger bent en geeft mij ook een beetje moed!



Geniet van je vakantie en van je zwangerschap natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven