leuke meiden gezocht

19-08-2014 18:43 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuke dames,



Ik woon sinds een tijdje in de buurt van leiden, exacte woonplaats vertel ik liever wat later.

Momenteel heb ik niet heel veel sociale contacten, omdat ik sinds een paar maanden een kindje heb gekregen, en ik gemerkt heb dat een aantal vrienden daar helaas niet op zaten te wachten blijkbaar, want het contact is erg verwaterd.



Ik ben 26 (bijna), en het lijkt mij leuk om in eerste instantie een whatsapp groepje te beginnen, en dan later wat af te spreken met een aantal meiden.



Ben jij tussen de 23 en 35 , wel of geen kind maakt niet uit,en heb jij ook het gevoel sociale contacten te missen reageer dan of stuur mij een pbtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat leuk dat je net een kindje hebt, ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Zelf heb ik geen kindjes maar ik vind t absoluut geen probleem! Ik ben 24 en woon ook in leiden en lijkt me leuk om nieuwe contacten te maken. Dus als je zin hebt in een kop koffie, borrel of iets anders laat t me weten.

Groetjes dionne
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Het lijkt me gezellig om bij jullie aan te sluiten! Ik ben 25 en woon in Leiden. Ik heb zelf ook nog geen kinderen, maar dat vind ik geen probleem. Jammer zeg, dat je vriendschappen daardoor een beetje lijken te verwateren. Wel goed om nieuwe contacten te zoeken, altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik kan me heel goed vinden in jullie reacties. Ik ben Alyssa, 24 jaar en ik woon in omgeving Den Haag. Ik zou het erg leuk vinden om jullie eens te ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven