Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 20

09-07-2013 08:53 2562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 20, een klein jubileum en dat mag gevierd worden!







Iedereen die de ooievaar graag voorbij laat vliegen en geniet van het kindvrije leven is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 01 september 2014 @ 14:01:

Bijzonder artikel weer op de Televaag:

http://www.telegraaf.nl/v ... _heus_wel_gelukkig__.html



Het stoort me sowieso dat het in artikelen vaak gaat over 'kinderlozen' i.p.v. kindvrijen. Alsof we maar een stelletje zielige sukkels zijn, terwijl we er juist hartstikke blij mee zijn en er 100% achter staan. Er is meer in het leven mensen! Grrr...



Sowieso de titel al: "Kinderloos maar heus wel gelukkig"

Alsof we toch wel iets missen.... maar we doen het er maar mee he



De reacties zijn wel leuk trouwens! En I Jennifer Anniston.



Wat fijn Silver!! Dat zal een hele geruststelling zijn.
quote:tialtngo schreef op 01 september 2014 @ 14:03:

[...]



Cadeautjes voor jezelf kopen is zo leuk! Moest je niet heel erg aan die Samsung wennen? Ik wilde hem de eerste weken soms wel uit het raam gooien Nu ben ik er wel aan gewend.



Heb een Samsung telefoon dus alleen maar voordelen, apps staan op beide apparaten als ik dat leuk vind en qua bediening ook gelijk.

En thanks! Ben blij dat het hele geneuzel gynaecoloog even op de lange baan kan
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed is Silver!!
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 01 september 2014 @ 14:01:

Bijzonder artikel weer op de Televaag:

http://www.telegraaf.nl/v ... _heus_wel_gelukkig__.html



Het stoort me sowieso dat het in artikelen vaak gaat over 'kinderlozen' i.p.v. kindvrijen. Alsof we maar een stelletje zielige sukkels zijn, terwijl we er juist hartstikke blij mee zijn en er 100% achter staan. Er is meer in het leven mensen! Grrr... Ja irritant is dat he? Ik ben helemaal niet zielig. Gelukkig zijn de meeste reacties positief. Ik denk zelfs dat er de komende jaren steeds meer mensen voor een kindvrij leven kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:PlofKipje84 schreef op 31 augustus 2014 @ 16:54:

Ik heb dit weekend geshopt....wat is het toch fijn om al je geld aan jezelf uit te kunnen geven :-)



Dat ga ik deze week doen. Is hard nodig vind ik zelf

Wat ik ook nooit begrijp is dat de meeste moeders eerst kleren voor hun kinderen kopen en daarna pas voor zichzelf. Het kan toch ook gewoon en en? Maar misschien ben ik wel egoistisch
Alle reacties Link kopieren
quote:infinity schreef op 31 augustus 2014 @ 20:41:

Nope, ook hier rammelt er niks! Ondanks de overload aan kinderen in mijn omgeving.



Mijn eierstokken rammelen alleen bij het zien van kittens

Voor de rest niet hoor. Heerlijk stil daar beneden
Alle reacties Link kopieren
Fijn Silver dat alles goed is en je een tijd weg kan blijven.



Ik ben helemaal happydepeppie. Mijn lieve kleine katje wat ik nog maar kort heb was al sinds vorige week maandag verdwenen en ik dacht dat ie dood was en was eigenlijk al zijn spullen aan het opruimen hier. Totdat we er achter zijn gekomen dat Flip bij de oudijzerboer in de auto was gestapt en per ongeluk een stuk meegereden is. Bij heel veel toeval hebben we hem weer kunnen vinden en nu ligt ie hier weer lekker te spinnen en te klieren.
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nu trouwens door tot 3000 berichten hier?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn Chucky!! Wat een geluk zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic aangemaakt zoals beloofd, maar zonder plaatje dit keer.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting dat alles goed is Silver.



Tial: mannen kindvrij en vrouwen kinderloos... Jajaja
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
quote:chucky5 schreef op 01 september 2014 @ 16:41:

Ik heb een nieuw topic aangemaakt zoals beloofd, maar zonder plaatje dit keer.....Link naar het nieuwe topic.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven