Waar vind ik zo'n bank?

01-09-2014 09:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij heeft een bank die ik ideaal vind. Ziet eruit als een gewone, moderne bank met chaise longue aan één kant, maar je kan het zitstuk dubbel zo lang maken door het uit te klappen (dus dat het zitstuk net zo lang wordt als die chaise longue). Dan kan je languit naast elkaar op de bank liggen, ik vond het heerlijk om zo tv te kijken.

Ook uitgeklapt ziet hij er mooi uit, niet als een slaapbank of zo. En de rugleuning blijft gewoon hetzelfde.



Wij zijn toe aan een nieuwe bank. Ze vertelde mij waar ze hem gekocht had, maar dat was al een paar jaar geleden en die winkel heeft hem niet meer

Is er hier een Googlewonder aanwezig dat me kan helpen een dergelijke bank te vinden? Of misschien iemand die weet waar ik zo'n bank kan kopen?

We hebben niet echt een budget. Hij hoeft niet heel goedkoop te zijn, maar ook geen 5000 euro. Ligt er een beetje aan hoe mooi hij is



Alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heet dat een ´relaxfunctie´. Sommige banken hebben die mogelijkheid inderdaad. Ik ben onlangs bij Goossen(s?) wonen geweest en die hadden een aantal banken met die mogelijkheid. Ook ben ik in mijn zoektocht naar banken dit soort banken veel tegengekomen bij Duitse merken. Duitsers houden blijkbaar ook erg van relaxen
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?



Hoekbank rigas

el salvador

Marcy

alisson met slaapfunctie

copper



Moet wel zeggen dat ik dit soort banken wel een hoge oudbolligheidsuitstraling vind hebben. Moet vast moderner kunnen, maar dan zul je iets specifieker moeten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gezien bij Natuzzi, maar die zijn wel flink prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven