Gezellige vriendin(nen) gezocht omgeving Groningen/Drenthe

24-08-2014 18:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opzoek naar een gezellige vriendin of vriendinnen om leuke dingen te doen, high tea, stappen, shoppen en gezellig roddelen (roddelen over tinder dates of andere dates die we hebben)

Leeftijd mag tussen de 23 en 30 zijn



Ik ben een meid van 25, hou van shoppen! ben een modepopje maar zonder arrogantie, ben een enorme droogkloot af en toe en bezit over genoeg humor! vriendinnen van mij hebben alleen een vriend dus gezellige dingen doen schiet er vaak bij in, voor hun is het allemaal huisje boompje beestje/kindje, en ik zou graag weer op stap willen af en toe!



Ik zie hier wel vaker oproepjes, voelt heel vreemd om het zo te vragen, je voelt je een beetje "koos vriendloos" maar ik dacht: ach wie niet waagt wie niet wint, misschien zitten hier meiden die in net zo'n situatie zitten!
Alle reacties Link kopieren
Hay! Ik heb precies net ook een oproepje geplaatst! Zit in dezelfde situatie ;)



Lijkt me erg leuk om wat te gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je ook een oproep hebt geplaatst, had hem nog niet gezien waar kom je vandaan?
Hey, hoe strikt is de leeftijdsgrens? ben 31 en het thuiszitten ook een beetje zat



groetjes Elza
Alle reacties Link kopieren
quote:irreplaceable schreef op 25 augustus 2014 @ 08:39:

Grappig dat je ook een oproep hebt geplaatst, had hem nog niet gezien waar kom je vandaan?Groningen! en jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:engelina14 schreef op 25 augustus 2014 @ 10:42:

Hey, hoe strikt is de leeftijdsgrens? ben 31 en het thuiszitten ook een beetje zat



groetjes ElzaAch als je gezellig bent kan 31 ook nog wel haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon 20min. van Groningen af heb geprobeerd om een prive bericht naar je te sturen, maar is niet geluk geloof ik?quote:manou07 schreef op 25 augustus 2014 @ 12:01:

[...]



Groningen! en jij?
hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? ik woon ongeveer 40 minuten van groningen.

ben van de terrasjes, biosje/films, steden/shoppen. thee/kofieleuten en gewoon gezellig kletsen. mocht dit gezellig genoeg klinken hou ik me aanbevolen
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik ben 27 en woon ook 20 minuutjes van Groningen af. Ik heb wel een vriend, maar dat betekent niet dat ik altijd bij hem ben;) Hij heeft zelf ook bakken vol vrienden en ik merk dat ik ervan baal dat ik vaker alleen thuis zit daardoor. De vriendinnen die ik heb wonen bijna allemaal ver weg waardoor afspreken lastiger wordt.

Ik hou ook enorm van shoppen en tutten, stedentripjes, gezellig theeleuten en gewoon gezellig kletsen.

Wie weet kunnen we het gezellig maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:engelina14 schreef op 25 augustus 2014 @ 20:36:

hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? ik woon ongeveer 40 minuten van groningen.

ben van de terrasjes, biosje/films, steden/shoppen. thee/kofieleuten en gewoon gezellig kletsen. mocht dit gezellig genoeg klinken hou ik me aanbevolen Klinkt gezellig hoor! en inderdaad hoe meer zielen hoe meer vreugd! Heb even een email adress aangemaakt, om nou mij email adres met volledige naam hier te plaatsen vind ik eng haha. irreplaceable2014@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Isasue schreef op 26 augustus 2014 @ 09:20:

Hey allemaal!

Ik ben 27 en woon ook 20 minuutjes van Groningen af. Ik heb wel een vriend, maar dat betekent niet dat ik altijd bij hem ben;) Hij heeft zelf ook bakken vol vrienden en ik merk dat ik ervan baal dat ik vaker alleen thuis zit daardoor. De vriendinnen die ik heb wonen bijna allemaal ver weg waardoor afspreken lastiger wordt.

Ik hou ook enorm van shoppen en tutten, stedentripjes, gezellig theeleuten en gewoon gezellig kletsen.

Wie weet kunnen we het gezellig maken!Kan het begrijpen! als je vriend veel vrienden heeft en als jij dan thuis zit is dat ook niet altijd leuk! maar je mag me wel een email sturen, irreplaceable2014@hotmail.com heb even snel een prive email aangemaakt, anders moest ik mijn voor en achternaam hier plaatsen, en dat zien teveel mensen haha
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Als het nog kan zou k graag met jullie willen kennis maken! Ik herken mezelf goed in het verhaal wat irreplaceable erop heeft geplaatst. Ikzelf ben 29 jr, woon in Grn, werk 32u en ben single. K hou ervan om leuke, spontane en gezellige dingen te ondernemen en wie weet groeit daar een vriendschap uit.



Lijkt me leuk van jullie te horen! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:hnyhappy schreef op 30 augustus 2014 @ 11:02:

Hey meiden,



Als het nog kan zou k graag met jullie willen kennis maken! Ik herken mezelf goed in het verhaal wat irreplaceable erop heeft geplaatst. Ikzelf ben 29 jr, woon in Grn, werk 32u en ben single. K hou ervan om leuke, spontane en gezellige dingen te ondernemen en wie weet groeit daar een vriendschap uit.



Lijkt me leuk van jullie te horen! :-)Hallo! Beetje laat, ben niet heel vaak op viva haha toch meer mensen die zich in mijn verhaal herkennen dus
Alle reacties Link kopieren
quote:irreplaceable schreef op 26 augustus 2014 @ 19:23:

[...]





Kan het begrijpen! als je vriend veel vrienden heeft en als jij dan thuis zit is dat ook niet altijd leuk! maar je mag me wel een email sturen, irreplaceable2014@hotmail.com heb even snel een prive email aangemaakt, anders moest ik mijn voor en achternaam hier plaatsen, en dat zien teveel mensen haha Ik ga je zo even een mailtje sturen! Ik ben ook niet zo vaak op Viva trouwens, maar mail lees ik iedere dag.
Alle reacties Link kopieren
Hey..

ben 31 mag dat ook?

ben single mama en heb allemaal vrienden die gesetteld zijn.. wil graag leuke dingen doen stappen bios kletsen over mannen en op jacht, hoef nog niet weer een relatie..

app me maar 0612409261

groeten Hanneke
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon nu sinds een jaar in groningen, door mijn studie heb ik op verschillende plekken gewoond waardoor ik veel vriendinnen verloren ben. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen en leuke dingen te doen.



Ik ben 23 jaar en ben verpleegkundige. hou van creatief bezig zijn, winkelen en lekker gek doen. bij lekker weel terrasje pakken of lekker in het park hangen.

Ik heb wel een vriend maar vind het ook erg fijn om er alleen op uit te gaan en nieuwe mensen te leren kennen.



groetjes
Genieten van het leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven