Eisprong voelen?

01-09-2014 20:01 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Bij mijn ene laatste stopweek bleef mijn ongi uit, test gedaan, negatief. Ik ben verder gegaan met mijn volgende strip waarin ik begin tweede week toch ongi werd, en dit gedurende strip aanhield(?) tijdens deze strip hebben mijn partner en ik besloten dat dat de laatste strip was! (Blijblijblij!) strip opgemaakt stopweek aangebroken en nog steeds ongesteld,, dit stopte aan et einde van de stopweek nu zo'n anderhalve week geleden.



Dat is de situatie.



Vanmorgen hebben we seks gehad zonder bescherming, sinds vanmiddag heb ik steken links onder in m'n buik. Zou dat een eventuele eisprong kunnen zijn? (Op het idee gekomen via google en forums) en is dit ook daadwerkelijk te voelen?



Liefs xX
Alle reacties Link kopieren
Het zou kunnen.

Wat je kunt doen, is een ovulatietest.

Dan weet je zeker wat je voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik voel mn eisprong soms, dus het kan wel. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat jij deze vandaag ook voelde. En dan wil het nog niet zeggen, natuurlijk dat je ook zwanger zult worden dit keer.
Later is nu
De een voelt een eisprong wel de ander niet.

Of dat wat jij voelt je eisprong is zou dus ev kunnen gezien je cyclus maar of het dat ook is?

Ik vind het wel vreemd dat je ondanks de pil zo lang hebt gevloeid de laatste keer. Heb je dat vaker gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog nooit eerder,, had er ook meer last van. Ik heb bijna 9 jr. de pil geslikt.



Sorry voor mijn vieze praatjes maar dat het zolang duurde leek er ook een soort van ballonnetje mee naar buiten te bloeden. Of dat ook weer samenhangt? Het is allemaal nieuw voor mij, maar vind het allemaal reuze spannend en interessant!
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad ik zal eens naar zoon test kijken!:)
Alle reacties Link kopieren
laatste stopweek bleef mijn ongi uit, test gedaan, negatief. Ik ben verder gegaan met mijn volgende strip waarin ik begin tweede week toch ongi werd



ongesteld heet dat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn excuses, ongesteld dus,,
Alle reacties Link kopieren
quote:bianc90 schreef op 01 september 2014 @ 20:41:

Nee nog nooit eerder,, had er ook meer last van. Ik heb bijna 9 jr. de pil geslikt.



Sorry voor mijn vieze praatjes maar dat het zolang duurde leek er ook een soort van ballonnetje mee naar buiten te bloeden. Of dat ook weer samenhangt? Het is allemaal nieuw voor mij, maar vind het allemaal reuze spannend en interessant!Ik,zal het nog viezer voor je maken: bij mij komen er regelmatig baarmoederslijmflubbers mee naar buiten als,ik ongesteld bent. Ik proefde uit jouw reactie een beetje het idee van " mogelijk was ik al zwanger" baarmoederslijmvlies is vrij normaal bij een menstruatie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, menstruatie IS (het afstoten van) baarmoederslijmvlies.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik voel het ja, mijn onderbuik is dan zo gevoelig dat seks heel pijnlijk is en ik soms met lopen het voel doordreunen van binnen. Mijn tepels doen ook pijn in die dagen.
Baarmoederslijmflubbers herken ik,ballonnen niet!
Alle reacties Link kopieren
Nou daar het ik eigenlijk nog niet over nagedacht, ik dacht eerder aan iets raars, juist omdat k het nog niet eerder heb gehad,, nou is het natuurlijk ook al een poos geleden dat ik echt ongesteld ben geweest. (Ik begrijp dat het tijdens pilgebruik een 'nep' menstruatie is?)



Al jaren heb ik het geslikt, maar eigenlijk nooit zo erg in verdiept wat het nou allemaal teweeg brengt, slecht he..
Met de pil menstrueer ik zoiezo minder.

De laatste keer heb je dus 3 weken gevloeid?
Alle reacties Link kopieren
*lelie*



Ja klopt, is begonnen halverwege de laatste strip
Heb je daarover contact gehad met je HA?
Alle reacties Link kopieren
Jaa,, maar die is wat makkelijk,, kijk maar aan en als het vaker gebeurt kun je weer bellen.. Daar werd ik helaas niet wijzer van..
Alle reacties Link kopieren
Hier het zelfde ongeveer. Maanden zonder pil een cyclus van een smurf... Aan de pil gegaan, alle weken ongesteld+ de stopweek.. Fijn hoor.. Not!



Dus pil de weer deur uit en we zien wel! Sindsdien een redelijke cyclus van 27-30 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vallen er hele eieren uit....



Maar even serieus, links voel ik wel mijn eisprong, rechts niet.

(leuk als je weet aan welke kant je ei springt door alle echo's in de MMM)
Alle reacties Link kopieren
Ik voel hem meestal rechts wel en links niet.. heb al eens gedacht aan een blindedarmontsteking daardoor, maar ineens ffffft. weg pijn.



Ik heb 'm ook wel eens aan beide kanten tegelijk gevoeld, trouwens.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven