date en 2 grote puisten....

01-09-2014 13:25 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren



Ik weet dat jullie gaan zeggen dat ik me aanstel of me gaan uitlachen maar heb sinds gister 2 grote puisten op mijn kaaklijn en deze zijn slecht te camoufleren denk ik. As weekend heb ik een date!! met die 2 grote knoeperts... Ik voel me er ontzettend onzeker door, met name omdat de rest van mijn huid nou ook niet ontzettend egaal is (vlekjes etc) maar dit is prima te camoufleren en dan voel ik me ook zelfverzekerd. Ik wou er dus een pleister opplakken en zeggen dat ik van de fiets ben gevallen en dus een schaafwond heb. Liever dat dan die 2 grote puisten (kan er niks aan doen dat die pleister erop moet...). Ik zet dit expres op de relatie peiler omdat ik benieuwd ben naar jullie mening. Paar meiden uit mijn omgeving meosten er om lachen maar ik voel me op die manier wel stukken zelfverzekerder dan met 2 grote puisten (en dit straal ik dan ook wel uit ben ik bang), het getuigt denk ik ook wel van moed als je met een pleister op je gezicht op date gaat. Wat vinden jullie? ben heel benieuwd, ook vooral naar de mening van de mannen!
Alle reacties Link kopieren
quote:date1 schreef op 01 september 2014 @ 14:15:

bedankt voor de reacties

vind het wel opvallend dat de meesten tegen een pleister zijn, heb dat in het verleden wel eens gedaan maar kreeg er geen rare reacties op, eerder bezorgde reacties. En persoonlijk vind ik dit ook wel meer een leugentje om eigen bestwil ipv liegen.



ik snap dat sommigen het overdreven vinden, maar denk dat de mensen met een minder mooi huidje het goed kunnen begrijpen. Het is nl niet zo dat ik alleen die 2 pukkels heb en voor de rest een gaaf huidje. Alle hulpmiddelen zoals benzoylperoxide en salicylzuur pas ik al toe.



Rob_uit_zeist, dank voor je lieve reactie! doet me goed! maar als ik dan in de spiegel kijk baal ik wel weer ontzettend. Maar denk dat niet al te overdreven camouflage, leuke kleding en haar ook al ontzettend veel kan doen! Even wat dingen uitproberen deze week want vandaag loop ik er echt bij als ma flodder en dat is neit heel erg bevorderend voor het zelfvertouwen :DAls je een hele gave huid hebt, dan vallen die 2 puisten pas op. Dan valt er niks te zien, behalve die 2 puisten. Met een minder gave huid kan je gesprekspartner in ieder geval nog eens naar de rest kijken.
Iedereen heeft toch weleens een puistje? Een puistje valt jezelf veel meer op , dus waarschijnlijk valt een ander jouw puistjes geeneens op.



Je moet er vooral afblijven, eraan zitten maakt het alleen maar erger.



Alvast succes met je date dit weekend 😊
Alle reacties Link kopieren
Zonnebank.



Je pukkels drogen uit + je hebt meteen een camouflerend en gezond ogend kleurtje om de zaak af te leiden.



Doe dat lekker op woensdag of donderdag, dan kan je huid ook weer 'afkoelen' en ben je van het weekend klaar. De verdere dagen geen dikke lagen make-up er op en s'ochtends en s'avonds goed schoonmaken + gezond eten en een keertje extra sporten.
Alle reacties Link kopieren
Beetje trekzalf erop, nachtje slapen

Morgenochtend viezigheid eruit

Dan zinkzalf



Echt volgend weekend, stralend huidje
is dit een blind date? zo niet, dan zal hij vast al gezien hebben dat je puistjes hebt. Make-up verbergt wel vlekjes, maar puistjes zijn gewoon te zien onder make-up. Dus maak je niet zo druk, hij weet al lang dat je puistjes hebt.
Lekker boeiend. Het weekend is echt nog ver weg, helaas.
Puistjes=ongesteld vertelde een vrouw me ooit.
Alle reacties Link kopieren
Als je date je alleen zou afwijzen vanwege een paar puistjes, kan hij/zij verder ook het dak op... lijkt mij.

Dan zou het niet liggen aan jouw puistjes, maar aan kortzichtigheid van die ander.



Maar ik gok dat je je date "uitgekozen" hebt omdat je deze persoon leuk en sympathiek vindt en diegene jou ook... dus het gaat vast goedkomen.



Mijn ervaring is dat het goed zit op relatiegebied, als de ander je accepteert zoals je bent, inclusief "imperfecties"; dus als je niet onzeker hoeft te zijn bij diegene...

Hopelijk kom je straks van je date terug met het gevoel dat je de allermooiste puistjes van hele wereld hebt...
Eén tip; blijf er vanaf. Je hebt van die krengen die, als je er wat aan probeert te doen, drie weken lang blijven.



Van garnier (en ook wel andere merken) heb je anti-puistjes tubes, resultaat binnen 4 uur. Nou zijn die vier uur ietwat overdreven, maar het spul werkt wel degelijk.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat heeft zo'n eigen merk spot on klein anti puist tubbetje. Werkt als een tierelier en ook snel resultaat. Paar eurie en die puisten zijn voor het weekend camouflage proof succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:winterteen schreef op 01 september 2014 @ 14:50:

Zonnebank.



Je pukkels drogen uit + je hebt meteen een camouflerend en gezond ogend kleurtje om de zaak af te leiden.



Doe dat lekker op woensdag of donderdag, dan kan je huid ook weer 'afkoelen' en ben je van het weekend klaar. De verdere dagen geen dikke lagen make-up er op en s'ochtends en s'avonds goed schoonmaken + gezond eten en een keertje extra sporten.was vroeger (helaas) onder de zonnebank geweest maar na 1 keer had ik nog niets hoor, moest wel echt opgebouwd worden aangezien ik erg witjes ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 01 september 2014 @ 19:54:

Kruidvat heeft zo'n eigen merk spot on klein anti puist tubbetje. Werkt als een tierelier en ook snel resultaat. Paar eurie en die puisten zijn voor het weekend camouflage proof succes!goeie tip, bedankt! ik ga morgen even snel kijken!
Alle reacties Link kopieren
ik heb even de producten bekeken die genoemd werden (clearasil en garnier, kruidvat nog niet gevonden). Maar denk dat al die dingen al minder effectief zijn vergeleken met wat ik nu smeer: saliczylzuurcreme 5% en eroverheen benzoylperoxide 10% elke avond en overdag regelmatig een depper met antibiotica erin (met veel alcohol). Dus ben bang dat dit al het meest effectieve is wat ik eraan kan doen, maar ze lijken wel lichtjes te slinken/rijpen, ben benieuwd tot het weekend. Ik ga wel gewoon, wel met wat camouflage!



Hij weet trouwens wel dat ik last van puistjes heb maar ik voel me er zelf gewoon erg onzeker door. Ben heel zelfbewust dan, terwijl ik gewoon lekker vrolijk ben wanneer m'n huid rustig is.
quote:Amand schreef op 01 september 2014 @ 15:45:

Puistjes=ongesteld vertelde een vrouw me ooit.Je moet niet alles geloven wat ze zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Weekend moet het toch wel weg zijn? Ik zou benzylperoxide bij de apotheek halen en er elke dag op smeren.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:date1 schreef op 01 september 2014 @ 20:32:

ik heb even de producten bekeken die genoemd werden (clearasil en garnier, kruidvat nog niet gevonden). Maar denk dat al die dingen al minder effectief zijn vergeleken met wat ik nu smeer: saliczylzuurcreme 5% en eroverheen benzoylperoxide 10% elke avond en overdag regelmatig een depper met antibiotica erin (met veel alcohol). Dus ben bang dat dit al het meest effectieve is wat ik eraan kan doen, maar ze lijken wel lichtjes te slinken/rijpen, ben benieuwd tot het weekend. Ik ga wel gewoon, wel met wat camouflage!



Hij weet trouwens wel dat ik last van puistjes heb maar ik voel me er zelf gewoon erg onzeker door. Ben heel zelfbewust dan, terwijl ik gewoon lekker vrolijk ben wanneer m'n huid rustig is.Oh je doet dat al. Ik denk dat het met het weekend veel minder zal zijn. Succes!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Heb je "puistjes" of echt acne? Bij het laatste kan je naar de huidtherapeut. Dit wordt vergoedt bij een aanvullende verzekering.



Heb je nu misschien niks aan, maar mss voor in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op lisaeldridge.com voor goede tips om je pukkels te camoufleren. Als jij met een stralende lach je date de hele avond aankijkt, ziet hij die puisten dan niet eens!
Alle reacties Link kopieren
Zolang er geen overrijpe witgele kop op zit zal het vast meevallen.
Alle reacties Link kopieren
Hete theezakjes erop leggen zodat het rijpt. Binnen twee dagen resultaat. Daarna tandpasta erop zodat het uitdroogt. En voor je date wegwerken met make up succes
Alle reacties Link kopieren
Je ogen mooi opmaken en een decolleté tot aan je navel. Geen mens die dan nog op je puistjes let.

Maar serieus, leg het accent op iets anders en wees je stralende zelf. Succes.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik ben een keer op date geweest (blind date) terwijl week daarvoor mijn verstandskies eruit gesneden was door de kaakchirurg. Wat mij bezielde om toch te gaan geen idee (formaat ei-wang), maar heb twee jaar lang een relatie gehad met deze jongeman.



Wat ik hiermee wil zeggen. Hij keek door mijn ei-wang en blauwe plekken heen en vond me blijkbaar gewoon een leuke meid!



Gewoon gaan dus!
Alle reacties Link kopieren
Ben je weleens bij een dermatoloog geweest als je zoveel last hebt?
Alle reacties Link kopieren
Gehele uitstraling en mooie ogen zijn voor mij qua uiterlijk het belangrijkst in een vrouw.



En als er al iets "onperfects" zou opvallen zou ik het juist waarderen als daar niet overdreven mee geknoeid is (ja, dat zien zelfs mannen). Dat laat naar mijn mening zien dat je vertrouwen hebt in je innerlijk/jezelf en da's aantrekkelijk!



Zeker als hij er al vanaf weet en een fatsoenlijke kerel is zal hij daar ook rekening mee houden, dus maak je geen zorgen meer .



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je met "2 grote puisten" iets anders bedoelde
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven