printer inktkussentje vol

01-09-2014 17:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr altijd wanneer je iets belangrijks moet printen...

Mijn brother dcp357c geeft aan dat het inktkussentje vol is, heb al diverse trucs van internet gehaald om de melding te omzeilen en toch te printen maar helaas... Hij doet dus helemaal niks.

Iemand een idee waar je een nieuw kussentje vandaan haalt en hoe je het vervangt? In de handleiding staat alleen dat je hem naar de dealer moet brengen...

Of is dat de moeite allemaal niet waard en kunnen we beter een nieuwe aanschaffen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
als je de printer naar de dealer moet brengen dan ben je vaak al een berg geld kwijt aan arbeidsloon buiten het te vervangen deel om

een nieuwe kost echt niet zoveel

maar heb je al contact gehad met een dealer en het daar gevraagd ?
Alle reacties Link kopieren
Printer met inktkussentje klinkt mij prehistorisch in mijn oren. Ik zou een nieuwe printer kopen, die dingen kosten tegenwoordig geen drol. Dan kun je gewoon nieuwe cartridges kopen als ze leeg zijn.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
voor 50 euro koop je nieuwer beter sneller etc etc.

printer ondersteund heus xp... ff serieus hoe oud is dat ding?

tien jaar? ouder?



maargoed de cheap oplossing is probeer het eens met pure

alcohol.... ff goed deppen misschien dat ie dicht zit ofzo?

hierna zou het voor mij de nieuwe printer worden.



printers zijn wegwerp geworden... sommige printers nieuw

met inkt kosten vaak minder dan de losse inkt.

of hooguit 10 euro duurder.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Alle reacties Link kopieren
Bij ons hielp het om te resetten, zoals in deze link beschreven staat:

http://kassa.vara.nl/vraa ... absorptiekussen-vol-help/



Ook wonderlijk: hiervoor waren de prints wat vlekkerig, daarna niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Als de WIP "Waste Ink Pad" vol zit is er geen plek meer waar de printer bij het reinigen zijn inkt kwijt kan.

Je loopt dan kans dat deze gaat lekken.

Is trouwens niks ouderwets aan; bijna alle inkjets hebben een dergelijk systeem.



Ik heb zelf ooit een WIP uit een Epson Stylus schoongemaakt, maar dat was VEEL werk.

Ook alleen maar gedaan omdat ik nog veel inkt had en die printer nog werkte met mijn oude bak.



Zoals eerder door anderen gezegd; een nieuwe is goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
De printer is vier jaar oud, valt wel mee dus.

Ik had hem gekocht omdat ie ook goed foto's zou kunnen printen maar wat een drama... Hij krijgt het fotopapier er niet eens normaal door ;) de scan en kopieerfunctie zijn wel een must.



Het gaat idd om de wip. Die printer maakt om de haverklap de koppen schoon, kost meer inkt aan schoonmken dan aan het printen zelf.



Een nieuwe dus... Gelukkig kan ik op mijn werk printen en kopieren...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven